-84-

447 42 12
                                    

Eylül ve Serkan el ele evlerine geldiklerine ikisi de gülümsüyordu.Serkan anahtarla kapıyı açtıktan sonra kızı kucağına aldı..

Serkan:Çiceği de elinde getirsin hanım.

Eylül:Hanım?Serkan alışık değilim ve beni indirir misin?

Serkan:Ya olmaz.Hem gelin eve böyle girmez mi?Ulan o kadar da sordum Güney'e.

Eylül:Aşkım indir!

Serkan:Ne kızıyorsun?Aa üzülüyorum ama hanım.

Eylül:Hanım demesen aşkım..

Serkan:Eh hoop!

Serkan kızı kucağından indirip diz çöktü elini Eylül'ün karnına koydu.

Eylül:Ne yapıyorsun Serkan?

Serkan:Belli oldu mu bu?

Eylül:Ne?Ne diyorsun?

Serkan:Kız mı erkek mi diyorum aşkım.

Eylül:Ya aşkım hayır daha belli değil..

Serkan:Bunun içinde test alayım mı?Hı?

Eylül:Test?

Serkan:Ee hamilelik testi varmış işte.Öyleyse bununda bir testi vardır.Mesela mavi çıkarsa erkek pembe çıkarsa kız..

Eylül karşısında gülümseyen adama sımsıkı sarıldı.Ellerini saçlarına daldırdı sevdiği adamın.Serkan'da dudaklarını karısının omzuna gömdü.Uzun uzun koklayıp öptü..

Eylül:Serkan o kadar mutluyum ki!İyi ki beni bırakmadın.İyi ki senden bizden bebeğimizden vazgeçmedim.

Serkan:İyi ki benimlesin..Benim eşimsin..Bebeğimizin annesisin birtanem.

Eylül:Odamıza geçelim mi?

Serkan:Sen bir duş al istersen az gevşe gergin olma.

Eylül:Be-ben iyiyim..

Serkan:Olsun hadi hadi bende yatağı hazırlarım uyuruz tamam mı?

Eylül:Peki.

Serkan:Gel şunu açalım önce karıcım.

Eylül:Ya ben açarım.Utanırım bak!

Serkan:Sen benim eşimsin.Ne utanması?

Eylül:Yaa..

Serkan Eylül'ü belinden kavrayınca Eylül elini adamın omzuna bırakıp dudaklarını adamla birleştirdi.İkisi birbirinii arzularken öpücükleri birbirinde yankı buluyordu.Serkan kızın belini okşarken Eylül'de anın tadını çıkarmaya devam ediyordu.

Eylül:Bence biz..

Serkan:Bence biz çok güzel bir çiftiz.

Eylül:Ee ben banyoya o zaman.

Serkan:Hadi.Çok bekletme.

Eylül gülümseyerek giderken Serkan'da sevdiğini süzdü.Elleri yüzü parmakları bacakları..Bütünü ile mükemmel olduğun inanıyordu Serkan.Yatak odasına gidip yatağı açtı..Ardından da mutfağa geçti.

Kader Deniz'in tehdit ile yine soluğu Deniz'in yanında almıştı.Bu kez tedbirli davranacaktı Kader.Ne kendini ne de başkasının hayatını zora sokmak istemiyordu.Ama Deniz'den kurtulmasının da tek çaresi vardı o da Eylül'ü feda etmekti.

Kader:Ne istiyorsun yine..Deniz ben yoruldum artık!

Deniz:Bunu istemedin mi?Sen koşup gelmedin mi bana Eylül'ü yarı yolda bırakmadın mı?

Kader:Ben pişmanım..Çok pişmanım ama..

Deniz:Faydası var mı Kadercim?

Kader:Faydası yok.Allah kahretsin!

Deniz:Bugün ne oldu?Haberin vardır herhalde.

Kader:Ne oldu?

Deniz:Kader!

Kader suratında yankılanan tokatla sendeledi.Deniz ise sırıtarak Kader'i süzdü.

Kader:Ya bıktım!Ne istiyorsun!

Deniz:Eylül ve Serkan bugün evlendiler..Ve sen bana bundan bahsetmedin Kader.Onların bu evliliğini mahvedeceğim!

Kader:Ne yapabilirsin ki?

Deniz:Benim kararlarımı sorgulama sakın..Sadece sana dediklerimi yapacaksın.Az kaldı külkedisi masalı son bulacak.

Eylül duştan çıktığında geceliğini giyip kocasının yanına mutfğa geçti.

Eylül:Kocacım sen bana bir şeyler mi hazırlıyorsun yoksa?

Serkan:Aslında sana mı bilemiyorum.

Eylül:Şarap?Bensiz içeceksin öyle mi?

Serkan elinde ki kadehle beraber gelip kızın saçlarını ardına atıp boynunu boş bıraktı..Serkan kadehinden bir yudum alıp elinin birini kızın beline yerleştirip dudaklarını omzuna gömdü..

Serkan:Her seferinde sana bir kez daha aşık oluyorum Eylül Özgün.Seni dudaklarını ellerini parmak uçlarını..

Serkan karısının boynuna gömdü bu kez dudaklarını öptü öptü öptü..Kokladı doyasıya!

Serkan:Şu boynunu ben senin her zerreni çok seviyor her an seninle yeniden doğmuş gibi olabiliyorum.Aklımı alıyorsun..Ne Cemre ne de başkası..Onlar gibi değilsin.İçinde olan bu aşk..Masum..Ama bir o kadar da katı..Hem seviyorsun hem de parçalayabiliyorsun.

Eylül ellerini Serkan'ın yanaklarına yerleştirip yanağını okşamaya başladı.Gözleri doluvermişti.Bir lise sevdası kocaman bir kuruma dönüşebilmişti.

Eylül:Seninle olmaktan huzurluyum..Şimdini geçmişini ve benimle dolduracağın geleceğini seni..ellerime dolanan saçlarını maviliklerini içimdeki o minicik parçayı seviyorum.Sen benim şövalyemsin Serkan Özgün.

Serkan elinde ki kadehi bırakıp kızı kucakladı ve yatak odasına götürdü..

Cemre Gökhan'ın yanına geldiğinde Gökhan ağzına hap atarken ve gördü.

Gökhan:Sen şu kapıyı çalmasını bilmiyor musun?

Cemre:Serkan'a neler yapmışsın ya!

Gökhan:Cemre kapat çeneni!Hâlâ ne diyorsun!

Cemre:Öldüyormuşsun ya kurtulamasaydı.

Gökhan Cemre'nin suratına tokatı geçirdi..

-Bölüm Sonu

Merhabalar bu bölüm olmadı biliyorum özür dilerim sizlerden.Yorumlarınızı okudum masum aşk hikayesi daha çok istenmiş bende bu sayede bir şeyler kurmaya başladım.Yeni bölümde görüşmek üzere EySerli Kalın❤

-Esraa

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin