Eylül ve Serkan koyun koyuna uyuya kalmışlardı.Eylül başını kaldırığında Serkan ile burun burun geldi.Nefesini yüzünde hissediyordu.Burun buruna kaldığı adamın yüz hatlarını inceliyordu.Gözleri dudaklarının kıvrımları.Neden heyecanlanmıştı ki?Sanki ilk kez?Evet ilk kez böyle uyanıyordu.Uyandığında yabancı kalmamıştı.Kalbi bu adamı çok iyi biliyordu.Dudaklarına baktı..Gözlerine baktı.O uyurken zor seçilen kirpiklerini saydı belki de aşkından.Ama hemen yapamıyordu.Masal gibi süren o aşklarının içine bu olanların girmesi kalbine oturmuştu bir kere..Elini Serkan'ın elinin üzerine koydu.Huzur ve güven hissettiğini anladı Eylül.Güven mi?Kendi kendine gülümsedi Eylül!Kendisine ihanet eden adama hâlâ güvenebilmesi aşkatndı.Sevgidendi..Gözleri açmaması için dualar etti Eylül.Uyanıkken canlıyken ona böyle bakamıyor güçlü kız rollerine bürünüp onu kırıyordu çünkü.Eli hâli Serkan'ın elinin üzerindeydi..
Eylül:Seni çok seviyorum..Mâlesef..Mâlesef sana hâlâ aşığım Serkan.Ama sen duyma beni..Hep içimden seveceğim seni.
Âdeta fısılamıştı Eylül duyulsun istemiyordu duvarda ki saate baktığında saatin henüz 05:40 olduğunu gördü.Kıkardadı.Yeniden yattı adamın sıcak göğüsüne.Elini çekemedi.Öyle kalsın istedi..
Songül gözünden yaşa aldırmadı.Paketten tüm eşyaları yere döktü.
Harika:Ay toplayın şurayı lütfen.Bu ne rezillik!
Macide:Ne yüzle geliyorsa hâlâ sinir.
Güney:Ya sesinizi kesin ya da defolun gidin evimden.
Selin:Songül bunlar ne kızım?
Songül:Bunlar neler biliyor musunuz!Güney ile ya da benim tek başıma kızıma Masal'a aldığım kıyafetler patikler tüllü elbiseler.
Selin:Ama kızım..
Songül:Ben bunları bebeğe g-getirdim.Siz alır mısınız?
Harika:Gerek yok başka kapı yok muydu!
Songül:Yoktu.Benim Güney'den başka kimsem yoktu.Ama..ama şimdi o da yok.Kızım da yok.
Harika:Off sussana bir.Anne Melis'i versene kızımı!
Songül:Melis..Melis mi adı?
Güney:Canım hadi dışarda konuşalım olur mu!
Songül:N-ne konuşacağız?Bana ölen bebeğimi anlatacaksın sen sonra ne olacak Güney!
Selin:Songül benimle gel o zaman.Gel..
Serkan gözlerini açtığında göğüsünde ki ağırlığı hissetti.Eylül mışıl mışıl uyuyordu.Bu an sonsuza dek sürsün isterdi.Ama biliyordu eşşek gibi hatalı olan kendisiydi.
Serkan:Ah be Eylül.Ben seni en saf hâlimle en saf haline aşık oldum.Ne güzeldik biz.Sonra ben bu aşkın içine ettim.Kendimden nefret ediyorum.Kendime olan nefretim kadar sana olan aşkım var...Duyma sen bunları ben seni seviyorum.
Serkan gözlerini geri kapattı.Eline baktığında Eylül'ün elini hissetti elini.Gülümsedi!
Defne Umut'u alıp parka çıkarmıştı.Banklardan birine oturup Umut'un yönünü de parka çevirdi.Minik Umut parkta oynayanlara bakarken Defne'nin omzuna birisi dokundu.
Defne:Yüzsüz!Ne yüzle geldin!
Cemre:Sadece seni gördüm ve öylesine nasılsın demek istedim.
Defne:Sen ne kadar iğrenç bir insansın ya.Serkan'dan sonra kendini Mert'in kucağına atacak kadar acizssin sen kızım.
Cemre:Bak o öyle değil Defne.
Defne:Ne ya?Ne!Aç gözlüsün sen kızım.Senden nefret ediyor herkes.Bunun farkında değil misin!Gökhan'ı sevdin adam öldü.Serkan'ı sevdin Eylül ile düşman oldun!Sıra Mert'tte değil mi!Cemre..Güney'e ne zaman yazacaksın?
Cemre:Kes senini Defne!
Defne yanağına inen tokatla sarılsa da umursamadı.
Defne:Zaten yapabildiğin tek halt bu senin!
Cemre:Gerçekten Nazan Hanım'ın kızısın başka bir halt değilsin sen!
Defne:Döneksin sen!Hemde fena bir dönek!Nazan Hanım'ın evini silahla basmıştın hatırladın mı?Hoop sonra ne oldu!Evini bastığın rest çektiğin evinden kovduğun kadının oğluna aşık oldun.Olduğunu sandın ya da..Her ne haltsa!Serkan'a köpek gibi aşık olan bir zavallısın sen.O ise Eylül'e aşık!
Cemre:E-Eylül onu sevmiyor Defne.
Defne:Seviyor..Hemde ona aşık tamam mı?Sense..Hayatının sonuna dek mutsuz olmayı hak ediyorsun.Sen hem bir bebeğin babası bıraktın hem çok güzel bir aşkın katilisin.Öl ya geber sen ölürsen kimse üzülmez sana.Ha belki o salak Mert üzülür.
Cemre ardına bakmayıp koşarak uzaklaştı oradan..
-Bölüm Sonu
Merhaba!Defne&Cemre dışında hareketli olmayan bir bölümdü farkındayım.Ya o değilde 46.bölüme gelmişiz çok korkmuştum Aşk Hukuku ile gider mi diye ama sayenizde bugünleri de gördüm.Hep destekçim oldunuz EySer'i ben hep hikayelerimde yaştacağım sizde isterseniz tabii ki.Neyse ben çok duygusala bağlamdan kaçayım.Yorumlarınız gözümden kalp çıkarak okduğum doğru.Görüşmek üzere!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..