Eylül ve Songül eve doğru yürüyordu.İkisi de konuşmuyordu ama.İkiside yaralıydı.Sevdikleri..çok sevdikleri can bildikleri onlara ayrılığın en acısını yaşatmıştı!Buna rağmen biri şövalyesine öteki de sersersine aşıktı hâlâ..
Eylül:Songül hep lisede kalsaydık keşke..Ben Serkan ile mutluydum.Bu öfkem kırgınlığık yoktu.Sadece masum bir aşk vardı içimde.
Songül:Aynen lan.Hep lisede kalsaydık eğer bunlar hiç olamsaydı.Güney beni sinir etseydi saçmalasaydı ama hiç gitmeseydi benden!
Eylül-Songül:Aldatmasalardı.
İkiside aynı anda söyleyip birbirlerine sarıldılar..
Songül:İyi ki varsın canım benim.
Eylül:Sende öyle kardeşim..
Güney doktora bakarken Selin ağlayan bebeği susurtmaya çalışıyordu.Güney afalladı!
Güney:Doktor bey..Ben bir şey soracağım.Bu test falan var mı?
Doktor:Anlamadım.Nasıl bir testten bahsediyorsunuz?Babalık testi falan mı?
Güney:Hayır..Babası benimde anne..Annesi kim!Ya aslında.
Doktor:Kan..Kan grubuyla tahmin edebiliriz.
Güney gülümseyemedi yine de.Bu kez Harika'dan olan bebeğini kaybedeceğini düşündü.
Doktor Harika'nın yanına giderken Selin Güney'e baktı.
Güney:Anne olabilir mi bu?Bebek yani..Masal mı bu?
Selin:Bilmiyorum Güney.Bakıp öğreneceğiz birlikte.
Güney:Sonuç ne olursa olsun anne.Benim iki bebeğimden bir uçup gitti.
Selin:Haklısın oğlum.
Güney ve Selin doktorun odasında sonuç beklemeye başladılar.Bebekten de Güney'den kan alındı..
Eylül eve geldiğinde Meral patlamış mısırı zevkle yiyordu.Cemre ise çizim yapıyordu.İkisine sırıttı Eylül.
Cemre:Nasılsın?
Eylül:İyiyim.
Meral:Canısı gel harika bir film.Bir kız var Eylül.Cadı böyle tamam mı?En yakın arkadaşının sevgilisiyle birlikte oluyor falan onun o kızın hazin sonunu analatıyor.
Eylül:Hm..Anladım Meral.
Meral:Senin izlemene gerek yok Cemre.Zaten o kız gibi başrol sensin!Hayatımızın içine ettin.
Eylül:Meral tamam.Sus bak.
Meral:Susmuyorum.
Cemre:Mert'i falan sevmiyorum uydurdu o seni görünce.Birgün sen pişman olacaksın ama ben seni affetmeyeceğim Meral.Ya etmediğin hakaret kalmadı.Sabah Defne akşam sen nöbetleşe mi çalışıyorsunuz anlamayadım ki!Yeter sus!
Meral:Niye Cemre!Gerçekler bir yerlerine zor mu vardı!
Eylül:Ya kızlar uzatmayın lütfen.
Meral:Sus Eylül.Cemre!Hadi Mert yalan söyledi falan.Peki ya Serkan?Serkan'ı Eylül'ün elinden alan kimdi!Zavvalısın sen.Serkan'ın kuyruğunun dibinden ayırlmadın Eylül yokken!Amacın belliymiş senin!Korkulur senden!Sen zaten hiç bizim acılarımızla olamadın ki.Hem içinde bir yerdeydi o prenses Cemre Derinoğlu!Canım kule devrildi prneses öldü.Sen Cemresin bende Meral!Keşke..Keşke hiç tanımasaydık seni.
Eylül:Meral yeter bak şu yaptığına ya.
Cemre ağlayarak giderken elinden çizimini düşürdü.Meral hemen alıp baktığında beşinin sarılrken ki fotosunu gördü.Cemre'nin kapısına hızlıca yumrukaldı..
Cemre:Git defol!
Meral:Aç şunu bu odayı sen senin başına yıkarım yoksa Cemre.
Cemre hızlca açtı kapıyı.Gözleri kıpkırmızı olmuştu sadece iki dk içinde..
Eylül:Kızlar yetti ama artık aaa.
Cemre:Ne diyorsa desin!
Meral:Ne bu resim?Sen vicdan falan mı rahatlayacaksın.Bıraksana boşver..Hiçbirimiz kardeş değiliz.O güzel günler bitiverdi bir anda.İhanet kirletti bizi.Seni beni..Hepimizi!
Cemre:Mert ile birlikte değilim diyorum sen anlansana ya.
Meral:Cemre ha ben ha Eylül.Ne fark eder ki sen bunu yaptın!Ne fark eder ha ben Eylül!
Cemre bir şey diyemedi.Meral resim kağıdını parçlayıp Cemre'nin suratına çarptı.
Cemre:Ya..
Meral:Kardeşlikmiş..Senin kardeşliğin batsın!
Cemre:Sende pişman olacaksın Meral.
Eylül daha fazla dayanamayıp kendisini dışarı attı.Deniz'in arabasının geldiğini görünce ne yapacağını bilemedi.Diğer yandan da seslenen Serkan'ın sesini duydu.
Serkan:Eylül?
Deniz:Aşkım.
Eylül:Deniz Serkan?Sizin ne işiniz var burada?
Deniz:Serkan'ı bilemiyorum ama geçiyordum bir kahveni içmek istedim.
Eylül:Hı..Serkan?
Serkan:Ben..
Deniz:Canım seni görmeye gelmedi ya.Herhalde senin kankaların birine aşık.Yapsana Eylül aralarını.
Serkan:Bildin!Evet birine aşığım.
Deniz:Çok belli ediyorsun.
Deniz arabadan inip Eylül'ün belinden kavrayıp kolunun altına aldı.Eylül ise çaresize Serkan'a bakıyordu.
Serkan:Hm demek öyle.Peki kim olduğunu tahmin edebilir misin Deniz Hocam!
Eylül:Serkan ne yapıyorsun?
Serkan:Hiçbir şey Eylül.
Deniz:Aynı ortamda olsanız tahmin edebilirdim belki Serkan.Sana bu konularda tavsiye versem iyi olacak.Alanım edebiyat sonuçta.
Deniz sırıtırken Eylül soğuk soğuk ter döküyordu.
Serkan:Aynı ortamda tahmin edebilirsin öyle mi?
Deniz:Yani büyük ihtimalle.
Serkan:Aynı ortamdayız.
Deniz:Nasıl?
Serkan:Sevdiğimle ayn-
Eylül:Serkan hadi sen git istersen.
Serkan:Deniz aynı ortamdayız hadi tahmin etsene hocam!
Deniz:Ne demek bu!
Deniz öfkesiyle beraber ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Eylül:Serkan hadi git!
Deniz:Hayır hayır!Söyle bakalım ne demek o!
Serkan:Şu demek hoca bozuntusu ben Eylül'e aşığım!
-Bölüm Sonu
Merhaba aslında birkaç gün yoktum ama fırsatım olunca paylaşayım dedim. EySercinizz buyrun efenim.Bence bu bölüm patladı..Yeni bölümde görüşürüz!Yorum ve voteleri unutmayınız❤
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..