Eylül vebal kutusundan aldığı o kağıdı elinde eve getirdi defalarca okudu okudu..Gözünden damlalar akarken Meral pat diye odaya girdi!
Meral:Ne o kız aşk mektubu mu?
Eylül:Aman Meral sende ne aşkı?
Meral:Şu sizin Buğra hoş sayılır.
Eylül:Saçmalama biz patron çalışan ilişkisini koruyoruz.
Meral:Eylül bak sonsuza dek böyle ml yaşayacaksın?
Eylül:Meral bak ben sizi rahatsız ediyorum gitme-
Meral:Ah yapma şunu Eylül.Onu kesinlikle kast etmiyorum..Sadece hayatının sonuna dek hayat arka-
Eylül:Meral başıma gelenleri sende biliyorsun.Ya ben sırf bu nedenle kocamdan boşandım.
Eylül son cümlesini kurarken sesi tirtedi.Meral ona sarılıp yanağına bir buse kondurdu.
Eylül:Boşandık biz..Boşandık!
Meral:Eylül sen hâlâ Serkan'ı seviyorsan..Ki o da zaten senden vazgeçmemiştir.
Eylül:Karşılaşmaya cesaretim yok.
Meral:Neden?Bebeğiniz...Başına gelenler onların sorumlusu ne sensin ne de Serkan.Demek ki yaşanması gerekmiş ve yaşanmış..
Eylül:Yapamıyorum!Unutamıyorum ki Meral!
Meral:Eylül..
Serkan ve Güney birlikte geceye çıkmışlardı.Serkan'ın durgunluğunu anladı Güney.Keyfi tadı tuzu yoktu.Birer kadehi devirdi ikisi de.
Güney:Serkan abi yavaş.
Serkan:Unutamıyorum yapamıyorum.Her gün ölmek..Bunu her gün yaşamak o kadar zor ki..
Güney:Abi bulalım konuş.
Serkan:İstese gelir..Ben gitsem de kabul etmez ki Güney.
Güney:Abi kendine acı çektirmeyi kes.Cemre ne ya!Gidip onunla bir de çocuk yaptın!
Serkan:Ah Ah!
Serkan hızlı hızlı içiyordu.Güney engel olmaya çalışsa da yapamıyordu..En sonunda onu kendi hâline bıraktı.
Güney:Baksana!Seviyorsan neden birliktesin o Cemre ile hı!
Serkan:Sen karışma Güney!Ne yaşadığımı bilmezssin.Yanımda kalmak zorunda değilsin defol git.Sende git..Herkes bırakıyor beni!
Güney sakinleşmesini bekledi ve onu evine getirdi.Serkan ayakta zor duruyordu!Güney zile basınca Serkan açtı.
Serkan:Abi daha içiyorduk nereye geldik!
Cemre:Güney ne oldu?Ne bu hâli!
Güney:Görmüyor musun sarhoş manyak içti baya.
Cemre:Ya Serkan gel..
Cemre Serkan'a destelik sağlayıp ikisi de yürümeye başladılar.Serkan şarkı mırıldanıyordu.Cemre ile odaya giderken ayağı takıldı ve ikiside yüz yüze geldiler.Cemre Serkan'ı izliyordu.Serkan gülümsedi..Cemre bu duruma şaşırdı ve o da gülümsedi Serkan'a.Serkan yavaş yavaş Cemre'ye yaklasıp onun dudaklarını öptü.
Cemre:Serkan..
Serkan:Çok güzlesin..
Serkan bir daha öptü dudaklarını.
Cemre:S-sen..
Serkan:Eylül...
Cemre olduğu gibi kalırken Serkan öylece baktı Cemre'nin suratına.Başını sağa sola salladı defalarca.Ne yapmıştı nasıl öperdi?Serkan sallana sallana koşmaya başladı ve kendini odasına kilitledi!
Eylül sabah kalkıp Vebal'e doğru ilerledi.Sabahleyin erken kahvaltı etmişti.Dün tüm gece ağladığı için gözünün etrafında kızarıklar oluşmuştu.Kapattı makyajla..Siyah bir etek ve çoraplarını giyip mavi kazağını da giymişti bugün.Dükkana girer girmez Buğra uzun bir ıslık çaldı.
Buğra:Oha!Pardın bugün programınız nedir Eylül Hanım?
Eylül:Sizinle alaklı değil Buğra Bey.
Eylül gülümseyip koltuğa oturdu.Zeynep kitapları dizip herkese kahve getirdi.Sabahın erken saatleri olduğundan bu saatte kimse uğramıyordu.
Buğra:İki biletim var romantik komediye Eylülcüm?
Zeynep:Anca sinemaya git boş işler müdürü!
Buğra:Aman iki gün sonra sevgili bulursan ve eğer onunla da sinemaya gidersen ben sana o zaman sorarım sana!
Zeynep:Hahaha çok komikti cidden.
Zeynep yine bozulmuştu Eylül bunu fark edince Buğra'ya bakış attı.Zeynep Eylül ile beraber Eylül'ün arkada ki odasına geçtiler..
Eylül:Zeynep ağla.
Zeynep:Ne diyorsun Eylül?
Eylül:Buğra..Ona aşıksın biliyorum.
Zeynep:Hayır ya ne münasebet Eylül?Yapma şuna mı kaldım ben.
Eylül:Asıl sen yapma Zeynep.Her hâlinden belli canım benim.Bak aşık olmak kötü bir şey değil ki..
Zeynep:Neden yanlızssın o zaman Eylül?
Eylül duraksadı eli bir an karnına gitti.Gözleri doluvermişti yine..Bir ses duyuyordu.Kapıya ilerledi açmadı ama oraya dikildi ve kulağını kapıya dayadı.Ellerini kapıya yasladı.Zeynep şaşkınca Eylül'ü izliyordu.
Eylül:Onun sesi!
Serkan Vebal'e gelmiş ve kalan makaleyi alacaktı.Buğra'yı görünce gülümsedi.
Buğra:Pardon?
Serkan:Siz Zeynep diye biri çalışıyordu burada ama.
Buğra:Gönül işleri mi?Oh be sonunda kızın başını bağlıyoruz..
Serkan:Ben müşteriyim!Makale gelecekti geldi mi?
Buğra:Ha siz..Tamam tamam.
Buğra raflara ilerlerken Serkan'da Vebal kutusu ile ilgilenmeye başladı..
Eylül anlamıştı artık onun geldiğini ve kalbi gümlüyordu âdeta.Serkan kendisine gelmişti..Gülümserken bir yandan da yanaklarına süzülüyordu Eylül'ün.Elini kapının koluna koydu.
-Bölüm Sonu
Merhaba ben geldim.Nasılsınız?Arkadaşlar birkaç gün yokum malesef buradan duyurmak istedim.Elimde olmayan nedenlerden dolayı yokum.Neyse işte bu bölümde az daha yaklaştık kavuşmaya.. EySercinizz ve eysercilerrr sevgili okur ve yazalarım sizce kavuşma yakın mı?Herkese teşekkürler.Birkaç gün sonra görüşmek üzere!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..