Nazan kapıyı açmasıyla Cemre ve Serkan'ı görünce kapıyı hızla kapatmış ve sese neden olmuştu.
Serkan:Cemre!Kes şunu.
Cemre:Seni seviyorum.Serkan anlamaya çalış beni.Geberiyorum ya..
Serkan:Hayır..Beni sevmiyorsun sen Cemre.Sadece kendini buna inandırıyorsun.Tıpkı benim yaptığım gibi..Seni sevdiğime kendime inandırmaya çalıştım aylarca.Koca bir yalanı sevmeye çalışmışım da haberim yokmuş..
Cemre:Serkan biz seninle dans ettik.Sen bana beni sevdiğini defalarca söyledin biz evlilik kararı aldık.Bunların zerre önemi yok muydu?
Serkan:Yalan..Sadece o yalan kurdu hayatı biz oyuncağı oluverdik o yalanın Cemre.Biz birbirimizi hiç sevmedik ki..Sen sevgiyi özlemiştin bense kendimi avuttum..
Cemre:Hayır Serkan öyle değil.Senin aklını Eylül karıştırdı değil mi?O yaptı..
Serkan:Eylül Deniz ile birlikte bu söylediklerimle alakası yok..Bak Cemre daha fazla seni kırmak yaralamak istemiyorum.Koca bir yalanı o yapmacık aşk oyununu oynamayamam..
Cemre:Biz hiç yaşanmadık yani bunu kastediyorsun?
Serkan:Yaşanmadık evet aşk yoktu ki aramızda sandıklarımız vardı..Ve unutma sanmak sadece bir ihtimaldir...
Cemre bir şey demeden evden çıkarken Serkan'da salona geçip Umut'u ayaklarına yatırdı.
Serkan:Umut aslanım benim.Sen sakın bu deli anneye benzeme olur mu?
Defne:Aman dayıya hiç benzemesin Serkancım.Kızların vebaline falan girer.
Nazan:Eylül ile anlaşamadılar Defne neden büyütüyorsun ki?Cemre ile de barışmıssınız oğlum tebrikler zaten düğünden dö-
Defne:Ne?Gerizekalı!Serkan sen salaksın ya cidden salaksın sen..Ay bir nefret ettim senden.Salak..Eylül diye diye lisede kızın peşinde maymundun ne oldu lan?Ne değişti gerizekalı!O sapık Kemalmiş sizi bir arada tutan be yazıklar olsun sana.Ay nefret ettim yine bakma bana ya..Cemre ile barışmış bir de salaksın Serkan..
Serkan kendini tutmayıp kahkahasını patlatınca Umut ağlamaya başladı.Defne kaşlarını çatıp Umut'u Serkan'dan aldı.
Serkan:Defne hayırdır sen Eylül'ü sevmezdin falan.
Defne:Sen aptallığına doyma gerizekalı.Ya bende sevindim belki Eylül ile yeniden falan başlarsınız diye ama..
Serkan:Yok orası da olmaz da Defnecim.
Nazan:Serkan Cemre ile yeniden birlikte değil misiniz?
Serkan:Hayır anne ne birlikteliği saçmalama.O iş bitti.
Nazan:Bitti mi ee az önce neyse sen bitti diyorsan bitmiştir.
Serkan:Bir süre yanlız adamlığı seçeceğim.Ne o öyle sürpizler sevgili mevgili..
Nazan:Ara veriyorsun bu işlere demek ne ile ilgileneceksin?
Serkan:Umutla Defne ile annem seninle en çok..
Nazan:Ve tabii okulun Serkancım.Birincilikle girdin bir ismin var.
Serkan:Sonunculukla bitirebilirim anne hazır ol.
Nazan:Serkan anneyle dalga geçme.
Serkan:Dalga değil anne ciddiyim ben.
Defne Umut'u Serkan'a verip salondan çıktı.
Songül'ün bebeği yavaş yavaş büyürken Güney gün geçtikte Harika'nın mesajlarıyla bunalıyordu.Songül'e meyve dilimlemiş ve getirmişti.
Songül:Güney sen bu klüp işini bıraksan mı?Bak birikti biraz..
Güney:Hayır daha ne kadar oldu gireli ki?Neye güveniyoruz Songül?
Songül:Bir halta değil ben sana güveniyorum aşkım.Bize ve bebeğimize güveniyorum.Bundan başka güven mi olur?
Güney:Olmaz tabii ki haklısın.Ben seni çok seviyorum lan.
Songül:Seni seviyorum lan.
İkisi de birbirlerine sımsıkı sarıldıklarından Güney'in telefonuna yine mesajlar yağmaya başlamıştı..Güney Songül'den ayrılıp telefonunu alıp yatak odasına geçti.
Harika:Hastaneye gel.Seni bekliyorum!
Güney:Ne dediğini biliyor musun?Sarhoş falan mısın?
Harika:Hayır serum falan takılı kolumda.Güney annemde burada..Eğer gelmiyorsan!Anneni ararım.
Güney:Kızım annem ne âlâka ya?
Harika:Senin yokluğunda sen karıcının koynunda pış pış uyurken ben annenle annemi kanka yaptım.
Güney:Hangi hastanedesin?
Harika:X hastanesi ha Güneycim en sevdiğim meyve suyunu da asla unutma.
Güney:Tamam..
Güney Songül'e ne uydurmam gerek diye düşünürken Songül'ün uyuyakaldığını görüp başına bir buse kondurdu.
Güney:Aslında her şey bizim için sevgili..Bizim için!
-Bölüm Sonu
Merhaba nasılsınız?Bu hölüm kısa oldu sanki ama sizi Vebalsiz bırakmak istemedim.Aşk Hukuku da biraz daha araya ihtiyacım var galiba.Neyse onu zamanı gelince konuşuruz Yorumlar azalıyor bu oldukça moral bozucu.Hoşcakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..