Eylül Serkan'a öfke ve bir o kadar da yenilgiyle bakıyordu.Serkansa sevdiğine elini uzatırken gözlerinden damlalar akıyordu.
Eylül:Serkan ben sana..
Serkan:Sen hep benimsin Eylül.Sen hep benim Eylül'üm olarak kalacaksın.Biz yeniden olsakta olmasakta..
Eylül:Ama öyle değil ki sana ait olan bu bedene sahip çıkamadım ben Serkan.
Serkan:Aşkım yapma böyle ne olursa olsun ben seni hâlâ seviyorum.
Eylül:Hâlâ mı?
Serkan kafasını sallarken Eylül de kafasını olumsuz anlamda salladı.
Serkan:Niye gittin sevgilim hı?Neden beklemedin beni?
Eylül:Sen başka bir hayat kurmuşsun ve o hayatta ben yokum ki..
Serkan:Sen ben benimlesin Eylül.Bak aşkım bir dinle beni ne olur..
Eylül:Serkan nasıl babalık yaptın diye sorgulayamam seni.Ama içimi yaktın benim bunu bil olur mu?
Serkan:Eylül dinlesene beni.
Eylül:Dinlenecek bir şey olmadığını ikimiz de biliyoruz Serkan.Ben bebeği babasız bırakacak kadar kötü bir insan değilim.
Serkan:Sen kimseyi bir babasız falan bırakmıyorsun.
Eylül:Serkan bunu benden isteme ne olur yapamam bunu ben!
Serkan:Eylül kendine gel!
Eylül:Sen kendine gel be!Sen kendine gel ben burada ağladım mahvoldum kaç gecem uykusuz geçti haberin var mı senin?Ben burada ağladığım gecelerde korkudan titrediğim günlerde sen..Sen!Sen yine her zaman ki gibi kendini Cemre'de avutmuşsun!
Serkan:Öyle değil sana yemin ederim öyle değil Eylül.
Eylül:Nasıl?Nasıl peki!Dokunmuşsun öpmüşsün ellerin onun teninde dolaşmış Serkan..Bana asla dokunma tamam mı!
Serkan:Dinlemiyorsun yine dinlemiyorsun beni Eylül.
Eylül:Serkan git defol git tamam mı?Ne seni istiyorum ne de yeni bir hayatı.Ben mutluyum tamam mı?Sensiz de yaşıyorum bak sensiz de hayatta kalıyorum.
Serkan:Başkalarına değil bana inansaydın böyle olmazdı.
Eylül:Seni istemiyorum defol git.Defol git anladın mı Serkan?
Serkan ani bir hareketle kızın kolundan tutup çekince Eylül gözlerini kapatıverdi.Bu adam neden hep böyle huzur kokabiliyordu.Özlemi yine kalbine vurmuş içine nüksediyordu.
Eylül:Bı-bırak nolur..
Serkan:Seni bırakmam aşkım.
Eylül:Ben senin bebeğinin babasız kalmasını istemem.
Serkan:Eylül..
Eylül:Ştt.Sakın babalık senin hakkın bunun farkındayım.Ben olamadım annesi ama çok isterdim Serkan.
Serkan:Olacaksın sevgilim sen benim bebeklerimin annesi olacaksın
Eylül:Olamam yapamam artık Serkan anla beni.
Serkan:Sarıl bana gerisini ben hallederim..Sarıl bana..
Eylül usulca başını Serkan'ın göğüsüne koydu.Serkan derin nefes alıp verirken Eylül adamın göğüsünde gözlerini kapattı
Eylül:Sen benim en kırık yanımsın aşkım.
Serkan:Sen benim en güzel yanımsın Eylül.
Dinçer tahliye olmuş ve evine kavuşmak için yolları adımlıyordu.Cemre'nin verdiği adrese geldiğinde kapının ziline bastı bir dakika geçmeden karşısında tüm zerafetiyle duran Cemre'yi gördü.İkisi de birbirilerine sımsıkı sarıldılar.
Cemre:Hoşgeldin...Evine bana oğlumuza hoşgeldin canım.
Dinçer dudaklarına birer buse kondurdu Cemre'nin.
Dinçer:Oğlum..Oğlum nerede?
Cemre:Odada seni bekliyor canım.
Dinçer ve Cemre el ele Kerem'in odasına doğru yol aldılar..
Eylül ve Serkan sakinleşmiş ve karşı karşıya oturmuşlardı.
Serkan:İkimiz de yorgunuz Eylül.Hem sen hem de ben hak etmediğimiz şeyler yaşadık.
Eylül:Bak Serkan sen ve ben artık olamayız.
Serkan:Aşkım sen anlamıyor musun?
Eylül:Bebeğini senden ayırmam ki.
Serkan:Bebeği..Ne bebeği ya?
Eylül:İşte neydi adı Kerem galiba.
Serkan:Canımın içi benim bu hayatta sadece bir kez bebeğim oldu ona senin karnında can verdi.
Eylül:Hayır..Sen bana yalan söylüyorsun Serkan.
Serkan:Yalan falan yok Eylül.Kerem bir bebek evet ama babası ben değilim.Evet o bebek Cemre'nin bebeği ama annesi o..Babası ise Dinçer.
Eylül:Ama Defne ve Nazan teyze dedi ki..
Serkan:Güzelim..Anlatacak çok şey var beni hiç bölmeden dinler misin?
Serkan anlatmaya başlayınca Eylül meraklı gözlerle dinlemeye başladı.Dinçer'in Gökhan'ı öldürdüğünü bu sırada Cemre'nin hamile ve gidecek yeri olmadığı için onun yanına aldığını ve Kerem'in mağdur olamaması için Serkan'ın ona babalık yaptığını anlattı.Eylül Serkan'ın yanağına masum bir buse kondurdu.
Serkan:Ben sana..Bize bunu yapmam aşkım.
Eylül:Seni seviyorum Serkan..
İkisi birbirlerine sımsıkı sarıldılar.
-Bölüm Sonu
Merhaba şu sorun çözüldü mü acaba?Umarım zamanında paylaşılır bölüm.Nasılsınız?Şunu söyleyebilirim artık Vebal'de.mutluluk zamanı.Ben gidiyorum bu bölümde eysercilerrr ve EySercinizz' özel olsun❤Gidip biraz Ay Parçası yazayım bende.
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEBAL
FanfictionKırgın Çiçekler 2.sezon finalinden itibaren EySer ağırlıklı bir kurgu..