-101

444 41 37
                                    

Eylül ve Buğra öğlene dek dolanmış ve sonra yemeğe geçmişlerdi.Buğra neşeli eğlenceli ama biraz da utangaç biriydi.Eylül ile gülüyor bazen ikisi birbirlerine karşı dil döküyor bazen de tartışıyorlardı.Fakat Eylül için önemli olan işti o da gayet yolundaydı.Kısa zamanda aranan ve meşhur kitapçı vasıfını üzerine almıştı.Yemekleri gelmişti..

Eylül:Zeynep'e biraz ayıp ettin sanki.

Buğra:Takma kafana o bana bozulmaz.

Eylül:Sen bilirsin ama kırma kızı.

Buğra:Ya boşver Zeynep'i şimdi.Ne zaman sinemaya gidiyoruz?Hani bana sözün vardı Eylülcüm.

Eylül:Çok yoğun çalışıyoruz sende farkındasın eve gidince ancak uyuyorum.

Buğra:Birini daha alalım.Anne kütüphanesini açtığında ne olacak?

Eylül:Of Buğra memnun değilsen vazgeçebilirsin tamam mı?

Buğra Eylül'ün yanağından makas alıp gülümsedi.

Buğra:Minik dev tamam kızam sıkıntı yok.Kahveyi de içeriz burada.

Eylül:Ne kahvesi?Buğra Zeynep tek kaldı hadi..

Buğra oflayarak kalktı..Eylül'ün ardından adımladı..

Serkan Cemre'yi eve bırakıp işe geçmeden önce annesinin yanına uğradı.Defne bebekle uğaşırken Umut'u alıp öptü.Umut çat pat konuşabiliyor Serkan'ı seviyor âdeta üzerine atlıyordu.

Serkan:Hop dayıcım nasılsın bakalım.

Umut Serkan'a sarılıyor saçlarını çekiyordu.Eylül ile ayrıldığından beri kendine pekte iyi bakmıyordu.Saçları eskisine göre daha uzundu ve tabii kirli sakallarıda..

Defne:Ver bana bebeğimi.

Serkan:Hazırlanmışsın nereye?

Defne:Hıı nasıl olmuşum?

Serkan:İdare eder.

Nazan:Sen nereye oğlum?

Serkan:İş bekliyor anne beni..

Nazan:Geceleri çalışmasan olmaz mı oğlum?Maaşın yerinde zaten..

Serkan:Uyku tutmuyor böylesi daha iyi.Defne sen nereye?

Defne:Cengiz ile yemeğe çıkıyorum bugün.Hem sana hesap vermeyi bırakalı uzun zaman oldu.

Serkan:Aman ne hâlin varsa gör.

Defne:Ya çocuğu düşüreceksin of baba olmaz senden!Gel bebeğim gel..

Serkan donup kaldı.Baba olmaz senden!Eylül de aynı cümleyi kurmuştu..

Serkan:Evet olmadı zaten!

Nazan:Oğlum Defne öyle demek istemedi..

Serkan:Sana iyi eğlenceler bende gidip babalık öğrensem iyi olur galiba.

Nazan:Defne ah kızım ya ah!

Serkan bir şey demeden çıktı...Yine kendisini çalışmaya vermek istiyordu!Kendine en iyi gelen bir işi bir de Kerem idi.

Eylül eve geldiğinde Mert klasik olarak yine bilim-kurgu izliyordu.Eylül de Mert'in yanına oturup patlamış mısırdan ağzına attı.

Mert:Nasıldı günün?

Eylül:Yemek yok evde değil mi?Of ya..

Mert:Ee işler nasıldı?

Eylül:Meral gelmedi yemek yok.Sen böyle film izle.Yine bana kaldı desene bu yemek işi.

Mert:Ben yaparsam beğenmiyorsun ama Eylül.

Eylül:Ya Mertcim sen ancak makarna yapıyorsun.Hem de sadece d-

Mert:Ben ne yapsam sana yaranamam ki.Zamanında sen Serkan'ı nasıl beğendin acab-

Eylül:Çok beğenseydim şu an beraber olurdum.Demek ki bana göre değilmiş Mert.Mâdem öyle Mert ben Meral ile konuşuyorum ve ayrı ev-

Mert:Ya kızım saçmalama..Lütfen..

Eylül suratını asmış Mert'e omzuna vurdu.

Eylül:Ne?

Mert:Baldız bana darılmaz.

Eylül:Eh hadi affettim yine.Ama bak bir daha onun konusunu duymak istemem!

Mert:Tamam özür dilerim.

Mert ve Eylül birbirlerine sarıldılar.Eylül kendisini çekip ayaklandı.

Eylül:Yemek benden salata senden tamam mı?

Mert:Bulaşığı da benimkine yıkalım mı?

Eylül:Neden olmasın?

Eylül hızlıca mutfağa geçti.Mert de filmini izlemeye devam etti.Birazdan mutfağa geçecekti.

Buğra ve Zeynep kitapçının son yerlerini düzenliyordu..Zeynep Eylül'e saygı duyuyor ve çok beğeniyordu.Zeynep'in canı sıkkındı..

Zeynep:Bunları yanlış dizmişsin!

Buğra:Ne bağırıyorsun ya tamam.

Zeynep:İşine dikkat etmen lazım.

Buğra:Ha kırk yılda bir hatamı gördün ama boş çevirme Zeynep.

Zeynep:Neyse ne!

Buğra:Senin bu öfken ne kızım?Sevgilinle aran falan mı bozuk?Ya da hoşlandığın çocuk sana kanka mı diyor?

Zeynep:Ben kimseyi sevmiyorum sus lütfen.

Buğra:Amma uzattın hadi ya kim bu çocuk?

Zeynep:Çocuk falan yok.Buğra ben çıkıyorum..

Buğra:Çirkin ördek.

Zeynep Buğra'ya dil çıkarıp ayrıldı iş yerinden..

Cemre kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı.Songüller de gelmişti bir tek Serkan bekleniyordu derke kapının zili çalındı.Serkan gelmişti..Cemre Serkan'a hoşgeldin deyip ceketini aldı.

Serkan:Hoşgeldiniz ben açım başlayalım mı?

Songül:Serkan bende açım ya.

Güney:Abi hadi karım hamile sana ne oluyor ya?

Serkan gülümsedi..Hamilelikle ilgili olan o hatırları canlandı!

Cemre:Canım hadi kahvaltıya..

-Bölüm Sonu

Merhaba!Bugün keyfim yerinde çok hoş birgün değil mi ya?Neyse nasılsınız?Bu bölümde böyle sona erdi.EySer ayrı kalam zamanlarda neler oldu yavaş yavaş öğreneceğiz.Yorumlar voteler eskik kalmasın❤Teşekküler.

-Esraa

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin