-91-

417 44 10
                                    

Eylül ikisinin gidişini görmüştü ama tek bir kelime dâhi edemedi.Serkan'ın söylediği her cümle canını yakmıştı ve içinde ki öfke dinmeyecekti.Eylül de hazırlanıp Meral'in yanına gitmeye karar verdi.

Meral:Canısı ne bu hâllerin senin ya ah.

Eylül:Yoo gayet iyiyim.Serkan'ın proje uzadı herhalde.Bende tek başıma sıkılmak istemedim.

Meral:Ay bende umarım pot kırmadım.Yani Serkan gecenin üçünde buradaysa eğer mantıklı bir açıklaması vardır.

Eylül:Evet tabii ki var ya Meral sende Serkan ve evliyiz tabii ki her şeyimizi paylaşıyoruz.

Meral:Aman aranız bozulmasın.

Eylül:Şey ya Cemre nerede?

Meral:Bilmem çıkmıştı ha geldi.

Cemre içeri girince Eylül kalkıp Cemre'nin kolundan tutup onu âdeta sürükleyerek odasına götürdü..

Eylül:Ne yapıyorsun sen!Ya sen gerizekalı mısın hı!Bıkmadın..Serkan seni istemiyor.

Cemre:Zavvalı.Kocana sahip çıkamıyorsun kendini yine buraya mı attın?

Eylül:Bana bak Serkan ile görüşmeyeceksin!Utanmaz.Ben hamileyim..Dua et ki ben hamileyim yoksa olacaklardan sorumlu olacağımı sanmıyorum Cemre.Benden bebeğimden ve kocamdan uzak durmayı öğreneceksin.

Cemre:Kocana soramadın mı?Geçen gece burada ne işi varmış diye!

Eylül susup evden çıktı.Canı yanıyordu sığınacak tek bir kişi bile yoktu.Midesi sürekli bulanıyordu.Eve geldiğinde Serkan hâlâ gelmemişti.Deniz'i gördü.Koltukta öylece oturmuştu.Eylül yine saçmalıyorum diye düşünürken Deniz'in ona yaklaşmasıyla ürperdi.Buradaydı!Ama nasıl girmişti eve..

Deniz:Hoşgeldin küçüğüm.

Eylül:Defol git evimden anladın mı?

Deniz:Yazık sana biraz misafirle ilgilen.

Eylül:Deniz ne istiyorsun!Ne!

Deniz:Ne istediğim belli değil mi sence?

Eylül koşarak yatak odasına girip kapısını kilitledi.Çok korkuyordu..

Serkan kendi dairelerinin ışığının yandığını görünce derin bir nefes alıp evlerine çıktı.Anahtarla kapıyı açtığında salona girdi.Işıklar yanıyordu Eylül'ü aradı ama yoktu.Uzun koridordan sonda ki odaya geldiğinde kapının kilitlenmiş olduğunu gördü.

Serkan:Yine mi oyun oynuyoruz!Eylül şunu aç.

Eylül:O gitti mi?

Serkan:Kim!Yine kime ne saçmalıyorsun yine?

Eylül kapıyı açtığında Serkan'a sımsıkı sarıldı.Bu duruma en çokta kendisi şaşırıyordu.En çok ona öfkeleniyor ona kızıyor ama yine de onda can buluyordu.Serkan'da eşine sarıldı.Ağladığını hissedince saçlarına buseler bıraktı.Eylül kapı Serkan arasında kalmıştı..

Eylül:Bir daha gitme.Nolur gitmee..Kavga edelim kızalım bağıralım ama gitme.

Serkan:Özür dilerim..

Eylül:Serkan niye birbirimizi bu kadar kırıyoruz?

Serkan:Bilmiyorum inan bana bazen..

Eylül:Eğer pişmansan yani..Sadece bebek için evlendiysen bana söyle lütfen.

Serkan eşinin yanaklarını avuçlarının arasına alıp alnını alnına dayadı..

Serkan:Hayır.Ben sana aşığım..

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin