-23-

646 61 25
                                    

Eylül hiçbir tepki vermezken Serkan sevdiğinin dudaklarından ilk kez içmenin keyfini sürdürdü.Usulca dudaklarının kızın dudaklarından çektiğinde gülümsedi.Eylül ona tepkisizce bakarken bir yanda yağmur atmaya başlamıştı..

Serkan:Bunu unuttun..İlk öpücüğünü benle yaşamadın sen Eylül.

Eylül:Ne yaptın neden öptün beni?Hem sen benim ilk öp-

Serkan:Sizi gördüm Eylül.Deniz ve sen..İkinizi gördüm.

Eylül:Sen ne hâkla özel hayatıma karışırsın?

Serkan:Hayır ne karışması Eylül.Sadece okuldan biri görebilirdi.Bende camda ki perdeyi kapattım.Sen ve Deniz'in okuldan atılması kaçınılmazdı.

Eylül:Beni korudun sana teşekkür mü etmeliyim?

Serkan:Neyse ne.Hem sevgilin yine yanlış falan anlayabilir sen git.

Eylül:Eskiden bu kadar odun değildin.Ne oldu?

Serkan:Bir şey olmadı..Hala öyleyim sana tabii ki ben eşlik edeceğim eve kadar.Sevgilin ki gibi lüks bir arabam olmasa bile.

Eylül:Serkan!

İkiside kahkahalara boğuldu.Serkan kolunu Eylül'ün omuza bıraktı.

Serkan:Yanlıza bu gece dost olmasak eğlensek seninle hı?Olur mu?

Eylül bir şey demeyip Serkan'ın yanağına bir buse bıraktı.Serkan kızı kollarının altına alıp yürümeye başladı..

Serkan:Yine ihanet mi ediyoruz?

Eylül:Bilmem acaba sana değer mi?

Serkan:Ayıp ediyorsun Eylül.Bugün eğlenelim yarın söz adam olacağım.

Eylül koca bir kahkaha patlattı.İkisi bir birlikte bir klübe geldiler..

Serkan:Sarhoş olmak yok tamam mı?

Eylül:Olursak ne olur ki Serkan?

Serkan:Yaa Eylül.

İkisi de aslında çoktan kafayı bulmuşlardı.Ne dünü ne de bugünü düşünüyorlardı.Sadece anı yaşıyorlardı.Onca zaman bunu yapsalardı belki de hâlâ birlikte olurlardı..

Eylül:Bunu da ahahaha.

Serkan:Dans edelim gel gel..

Dans ederken Eylül'ün bir adama çarpmasıyla Eylül irkildi.

Adam:Dikkat etsene kızım.Hem madem istiyorsun açıkca söyle.

Eylül:Ne diyorsun sen be!

Serkan:Hoop!Adam ol lan!

Serkan'ın yumruk atmasıyla adam yeri boylarken Eylül çığlık attı.Serkan hemen Eylül'ün elini tutup orada koşarak çıktılar.

Güney yine Harika'dan mesajlar almaya başlamıştı ve her an Songül görecek diye çok korkuyordu.Aksi takdirde bu kez evlilikerini nasıl  toplayacağına dair bir fikri olmazdı.

Songül:Güney kime diyorum ya!

Güney:Hı?

Songül:Neye bakıyorsun daldırmışsın kafanı of!

Güney:Haberlere bakıyorum.

Songül:Bari destekli salla.Lan ben senin karınım.Sen kim haberlere bakmak kim?

Güney:Aşkım ya..

Songül:Ne aşkım?Söyle hadi ne halt yiyorsun?Yoksa ergenler gibi o telefonu bana karıştıttırma.

Güney:Kıskanıyorsun beni.Kızım evli bir adamın ben.

Songül:Ha bende ondan bahsediyorum.O cihazı bırakıp bana dön.

Güney:Zevkle karıcım..

Songül ve Güney birbirlerine sarıldılar..

Serkan ve Eylül hâlâ bomboş sokaklarda sarhoş ve el ele dolanıyorlardı.

Eylül:Şimdi sen benim için adam mı dövdün?Kahramanım!

Eylül Serkan'a sıkıca sarılacakken ayağının kaymasıyla Serkan'ın ellerini belinde buldu.

Serkan:Hani sarhoş olmak yoktu Eylül?

Eylül:Bana diyene bak..Gerizekalı sen çok normalsin sanki.

Serkan:Hahah.Gerizekalı sende sarhoşsun.Biliyor musun Eylül?

Eylül:Neyi?

Serkan:Belki de içkiden değil.Birbirimize olan özlemden ya da aşktan..sevgiden ne bileyim..

Eylül:Ne?

Serkan:Bizi sarhoş yapan içtiklerimiz değil.Beni sarhoş eden senin kokun..Senin yemyeşil gözlerin..Senin saçların..Aşk şarhoşuyuz.

Eylül:Bilmem olabilir mi?

Serkan:Olsun mu?

Eylül:Yarın bunları hatırlamayacağız belki de bu güzel geceden bize kalan sadece kuru bir baş ağrısı olacak.

Serkan:Ya da kalbimde sızı..

Eylül:Serkan?

İkisi de yere oturdu.Elleri hâlâ birleştikti.Eylül ilerde duran dövme dükkanını görünce gülümsedi.Serkan kızın yanağına buse bırakırken Eylül Serkan'ın göğüsünden destek alıp onun uzaklaştırdı.

Eylül:Bu gecenin anısına..

Serkan:Ne?

Eylül:Korkar mısın?Yani dövme yaptıralım diyecektim?

Serkan:Sarhoş olduğumuzu sanıyorum Eylül.Bak pişman olma sakın..

Eylül:Aman boşver Serkan.En büyük pişmanlığım sen olasın..Dert mi?

Birbirlerine gülümsediler ve ilerde ki dükkana yürümeye başladılar..

Güney gece gece kabus gören karısının yanağından öptü..

Songül:Bebeğimizi kaybediyorduk..Çok korktum Güney.Ona bir şey olmaz değil mi?

Güney:Hayır ben yanındayım senin..

Songül:Güney yanımda kal sakın beni bırakma aşkım.Beni de bebeğimizde..

Güney:Asla..Asla..

-Bölüm Sonu

Merhaba tüm bölüm yazarken sırıtarak yazmıştım.Yazalı oluyor biraz hep can attım bu bölümü atmak için❤EySer son kez eğlenmek istedi bu yeni bir başlangıç mı yoksa ciddi bir son mu?Yorumlarınız çok değerli çok teşekkür ederim!Görüşmek üzere..

-Esraa

VEBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin