#Yazardan

2.8K 84 24
                                    

Öncelikle bu bir duyuru değil. Geneli kitapla ilgili ve okumanızda fayda var. 

Merhabalar arkadaşlar .Umarım hepiniz iyisinizdir.Bunun yeni bir bölüm olmasını çok isterdim ve uzun zamandır yeni bölüm ekleyemediğimin farkındayım fakat lütfen beni anlayın. Uyumsuz distopya ve bilim kurgu türünde yazdığım bir kitap.Kurgu ve olayların gidişatı çok önemli.Bunun yanında sizin sıkılmayıp bir çırpıda okuyacağınız şekilde bir anlatımla yazmakta en az bunlar kadar önemli. Önemli ama yapması kolay değil. Üstelik bu aralar cidden çok yoğunum. Sınav haftam başladı ve bir günde iki adet sınav beni bekliyor. Ezberlenmesi ve çalışılması gereken konularda cabası. İlginiz ve alakanız için minnettarım vote sayısı her bölümde yükseliyor ve inanın çok seviniyorum. Ama bu ilginin bir karşılığı olarak size uzun, anlatımı sıkmayan ve oldukça merak uyandıran bir bölüm yazmam lazım. Uyduruk bir şeyler de yazıp yayınlayabilirim ama ben böyle biri değilim. Yazdığım şeyin üstünde ne kadar çok çalışıp emek harcarsam karşılığını da size o kadar iyi verbilirim. Aynı zamanda sizde bana. Yazar ve okuyucu ilişkisi benim için çok önemlidir. Her bölüme en az iki - üç yorum geliyor. Ne kadar çok seviniyorum anlatamam. Ama şunu unutmayın ne kadar çok yapıcı yorumlar yaparsanız hikayenin gidişatını da o denli değiştirebilirsiniz. Yapıcı yorum derken şunu kast ediyorum ; Hikayeden beklentileriniz neler ? Karakter arasında ne gibi durumların oluşmasını bekliyorsunuz ? Yan bölüm olarak farklı bir karakterin ağzından yazılmış kısımlar istiyor musunuz? Aklınızda hikayeyle ilgili soru işaretleri var mı? Okurken ne gibi şeyler görmek istiyorsunuz ? İşte bu tür istek ve eleştirilerinizi - dikkat edin eleştiri - belirtirseniz bende kurguma bu yönde katkılar yaparım. Unutmayın, bana hakaret vari olmadıkça hikayemle ilgili her türlü eleştiride bulunabilirsiniz. Ve inanın bana bunu yaparsanız her iki tarafta daha mutlu olur. Ben, bana bu tür yorumlar yaptığınız için sizde hikayem sizi tatmin ettiği için mutlu olursunuz. 

Yeni bölüm bu hafta mı gelir inanin bana hiçbir fikrim yok.  Sadece şunu bilin elimden geldiği kadar çabuk yazıp paylaşacağım. Ve dedğim gibi ; hakaret içermeyen yapıcı yorumlar istiyorum. Bunun haricinde başka bir sorunuz varsa bana mesaj atabilirsiniz. Umarım beni anlarsınız . Sakın bu yazdıklarımı bir tehdit olarak görmeyin çünkü amacım kesinlikle bu değil. Ben sadece iki tarafında beklentilerinin giderilmesini amaçlıyorum hepsi bu. Sizi gerçekten çok seviyorum. 

Ve diğer önemli konuya gelirsek :

Uyumsuz'un gerçek kitabını Wattpad'e yazayım mı diye önceden size sormuştum . Fakat bana tam olarak belli bir istek gelmedi. Lütfen yazıp yazmamamı isteyip istemediğinizi söyleyinde bende buna göre karar vereyim. İstek çok olursa paylaşmayı düşünüyorum. Ayrıca paylaşmamı istediğiniz başka bir kitap olursa bana söyleyebilirsiniz.

Ayrıca : 

Uyumsuz'un geçen hafta sonu,  filmine gittim. Gerçekten beklediğime değdi. Ve sizi de aydınlatmak istedim.

Film Açlık Oyunları'yla en fazla karşılaştırılan serinin filmi olmasına rağmen açıkçası Açlık Oyunları'nın ilk filminden bin kat daha güzel olmuş. Kitapla karşılaştırma yapmıyorum.Sadece filmle. Ve inanın bana en az Ateşi Yakalamak kadar iyi olmuş. Buradaki amacım Ateşi Yakalamak'ı kötülemek değil, Uyumsuz'un en onun kadar iyi olduğunu belirtmek. Ki AO' yu zaten kötüleyemem çünkü o da çok sevdiğim bir seri. Buraya AO'yla ilgili görüşlerimi yazsam destan olur herhalde :D .

Kitabı okumadıysanız bile filme gitseniz konuyu anlarsınız. Çünkü kitaba şaşırtıcı ve memnun edici derecede bağlı kalınmış. Elbette filme yansımayan sahneler var fakat konuyu anlayabiliyorusunuz. Bunun haricinde ekstra olarak filme katılan bazı bölümlerde var. Kısacası genelinde güzel olmuş. Kitabı okunmasada anlaşılabilecek bir film. Fakat unutmayın kitabın verdiği tadı hiçbir film vermez. 

Sanırım söyleyeceklerim bu kadar. Sizden bunun yeni bir bölüm olmadığı için tekrar özür diliyorum. Umarım nasıl bir durum içerisinde olduğumu anlarsınız. Yapıcı yorumlarınızı ve Uyumsuz'un orijinal kitabını yayınlamam hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum. En kısa zamanda güzel ve bir solukta okuyacağınız bir bölümle görüşmek üzere. Sizi seviyorum. 


Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin