Fark ettiğiniz üzere bölümler artık geç gelmeye başladı. Nedeni ise malumunuz okul. Sınavlar başlıyor ve inanın bana çalışmak zorundayım. Sizi oyalamak istemiyorum kesinlikle. Okuyan iki üç okuyucumun yeri çok ayrı. Zaten bu notu da sırf onlar için yazıyorum.
Bir diğer konu ise artık bu hikayeyi yazma şevkimi yitirmem. Neden diye soranlara tekrar tekrar söylemek istemiyorum fakat bir şeyler hatta bir zamanlar benim için önemli olan şeyler anlamını yitirdi. Bölüm yazmak için Wattpad' i açtığımda inanın bana yazasım gelmiyor ve sırf yeni bölüm bekleyen okuyucularım için ' Allah ne verdiyse ' moduyla yazmaya başlıyorum. Son bir kaç bölümü bu ruh hali içerisinde yazdım. Ve bu , beni tatmin etmiyor. İstek olmayınca olmuyor ne yazık ki.
Bugüne kadarki güzel yorumlarınıza , ilginize , merakınıza ve kalan son üç bölüm içinde göstereceğinizi umduğum bu üç şey için gerçekten çok teşekkür ederim. İkinci kitabı çıkardım biliyorum , ilk kitap biter bitmez bölümler gelecek dedim fakat bu sözümü geri almak zorundayım. İkinci kitabı yayından kaldırmayacağım. Birinci kitap final olduktan sonra ikinci kitap için yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. Aranızda bu duruma üzülenleriniz olur mu bilmem fakat eğer varsa lütfen beni affedin ve sabırlı olun. Eski şevkimi kazandığımda ikinci kitapla yolumuza devam edeceğiz , umarım beni yanlız bırakmazsınız. Bugüne kadar bırakmayanlarınız.
Finali iki parta bölmeye karar verdim. Final part 1 ne zaman gelir bilmiyorum fakat yazmaya başladım. Önümüzdeki en az iki hafta yazabilir miyim bilmiyorum , sınavlar olduğu için muhtemelen yazamam fakat yine belli olmaz. En ufak bir ilham perisi kulağıma ' yarım kalan işi bitir ' dediğinde yazmaya devam edip birinci kitabı bitireceğimi umuyorum.
Beklettiğim okuyucularımdan tekrar özür dilerim. Anlayışla karşılayacağınızı ve beni bu yolda yanlız bırakmayacağınızı umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1
FanficOn altı yaşına gelen Clair Strayder beş farklı topluluğa bölünmüş olan Chicago'da Bilgelik topluluğunda yaşamaktadır. Her yıl düzenlenen topluluk seçimi törenleri çok yaklaşmıştır ve Bilgelik'in başkanı olan ve aynı zamanda Clair'in arası pekte iyi...