Merhabalar arkadaşlar. Şimdi , öncelikle şunu belirteyim. Eğer hikayemde yeni bölüm yerine #Yazardan şeklinde bir şey görürseniz bilin ki bu , hikayeyle ilgili bir yazı. Yani bazılarınız bunları not olarak falan görüp okumuyordur diye düşündüğüm için böyle bir açıklamada bulunayım dedim. Kısacası işin aslı ben buraya keyfimden yazmıyorum bu notları söyleyeyim :) . Bu yazıların geneli kitabın gidişatı ve kitapla ilgili yazılardır , haberiniz olsun ;) .
Evet açıklamayı yaptığıma göre gelelim asıl konularımıza :) .
Arkadaşlar bana gelen mesaj ve yorumların genelinden anladığım kadarıyla bu hikayeyi orijinal Uyumsuz ' un aynısı sanıldığını fark ettim. Şunu belirtmek istiyorum ki bu hikayenin orijinal seriyle olan tek aynı yönü ismi. Ki bu yüzden canım sıkıldı bile diyebilirim. Keşke FanFic hikayemi farklı bir isimle sunsaydım sizlere fakat artık bunu düzeltemeyecek kadar ilerledik hikayede. Bu yüzden bende şöyle bir yol buldum ; eğer kitap kapağı belirlediğim karakterlerle ilgili olursa hem hikayemin orijinalliği artar hem de bu yanlış anlaşılma giderilir :) . Ve işte bu yüzden kendi yaptığım kapağı sizlere sunuyorum. Bugünden itibaren bu kapağı kullanacağım , tabi daha iyisini yapmazsam ;) . Ayrıca şunu da belirteyim kapaktaki kız baş kahramanımız Clair :) . Yani Lily Collins :) .
İkinci konuya gelirsek ;
Hikayemiz tıpkı orijinal Uyumsuz gibi üç kitap halinde olacak. Yani eğer bir aksilik olmazsa mesela vote ve yorum sayısını yeterli bulursam böyle olacak gibi duruyor. Bu da demek oluyor ki hikayemiz uzun soluklu olacak İnşallah :) . Ama tabi dediğim gibi , ilk kitap iyi bir başarı elde eder ve sizler tarafından sevilirse yapacağım bir şey bu :) . Yani bunun olup olmayacağı tamamen size bağlı.
Dipnot : İkinci ve üçüncü kitabın isimleri ve kapağı hazır ;) .
Bu konu hakkındaki görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum :) .
Üçüncü konumuza gelirsek ;
Her ne kadar bu yazı kitapla ilgili olsa da küçük bir uyarı da bulunmanın mahzuru yoktur diye düşünüyorum.Arkadaşlar sizin için şu malum küçük yıldız ne anlama geliyor bilmiyorum ama biz yazarlar için bu yıldız emeğimizin karşılığını aldığımız anlamına geliyor ve kendi adıma konuşacak olursam beni yazmaya motive ediyor. Yani şu malum küçük yıldıza tıklamanız çok zor bir şey değil , lütfen size de zor gelmesin :) . Açıkça konuşacak olursam yeni bölümleri vote ve yorum sayısının yeterliliğine göre paylaşacağım. Hazır yaz da geldi ben boş bulduğum her vakit hikayeye yeni bölüm yazıyorum ama erken paylaşıp paylaşmamam size bağlı :) . Baskı yapıyormuş gibi algılamayın ama benim yerimde olsaydınız sizde aynı şeyi yapardınız. Lütfen beni de anlayın , sadece emeğimin karşılığını almak istiyorum.
Evet sanırım bu kadar. İkinci ve üçüncü kitap olsun mu olmasın mı , düşüncelerinizi bilmek istiyorum lütfen bu konu hakkında yorum yapıp görüşleriniz her ne olursa olsun bunu bana belirtin. Yeni bölüm erken mi gelir geç mi gelir bilmiyorum. Yani bu size bağlı söylediğim gibi ;) . Yeni bölüme görüşmek üzere :) .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1
FanficOn altı yaşına gelen Clair Strayder beş farklı topluluğa bölünmüş olan Chicago'da Bilgelik topluluğunda yaşamaktadır. Her yıl düzenlenen topluluk seçimi törenleri çok yaklaşmıştır ve Bilgelik'in başkanı olan ve aynı zamanda Clair'in arası pekte iyi...