Bölüm 37

1K 58 14
                                    

       Evet , yeni bölümümüz nihayet geldi , tıpkı söz verdiğim günde :) . Bu yüzden sizden ricam iki üç satırda olsa yorum yapıp bölümü votelamanız , buna gerçeketen ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı ve ricamı çok görmeyeceğinizi düşünüyorum :) . Yorum yapıp votelayan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim .

        " İyi de bu kız ölü ! " diyorum itiraz ederek. " Bir yanlışlık olmalı , onun Eveleyen olduğuna eminim. " 

        " İlk başta bende öyle düşündüm. " diyor. " Test sonuçlarını belki yüz kere , akla gelecek her türlü şekilde kontrol ettim. Kan örnekleri ve parmak izleri tutmuyor. Üstelik kıza dair doğru düzgün tek bilgide bunlar. "

     Kafam karışıyor , derin bir nefes alırken kendimi , bulmaca çözer gibi hissediyorum.  " Diyelim ki dediklerin doğru. Peki kız neden ölü olması gerekirken değil ? Üstelik kız Bilgeliktenmiş. Bu belgelere Cesurlar nasıl ulaşabiliyor ? "

       " Bilgelik ve Cesurluk arasında yapılan bir anlaşma gereği belgelere iki tarafta ulaşabiliyor. Güvenlik açısından bilirsin işte. " Tüm bunlar sanki pekte umrunda değilmiş gibi omuz silkiyor.

      " Tuhaf. " diye mırıldanırken gözlerimi kızın fotoğrafından ayırmıyorum. " Kız neden ölü değil ? Yoksa hortladı mı ? "

     Dave gülüyor. " Hayır , hortladığını sanmıyorum. Ama cevap basit değil mi ? " diyor bana dönerken. Kaşlarını cevap vermemi bekler gibi yukarı kaldırıyor. 

     Omuz silkince göz deviriyor. 

         " Kız aslında ölmedi ! " diyor , dünyadaki en büyük soru işaretini çözmüş gibi bir edayla. " Onu ölü gibi gösterdiler. "

      " İyi de neden ? " diye soruyorum parçaları yavaş yavaş birleştirirken. Dave ' in söylediği her şeyde haklı olduğunu bildiğim için ona güvenmeye karar veriyorum. Savunduğu her şey kanıtlarıyla orada duruyor. 

      " O kısmı bilmiyorum. Fakat anlasana. Kız Eveleyn ' in tıpatıp aynısı ? "

        " Ne yani ikizi mi ? " 

      Parmaklarını şıklatıyor. Gözleri soru işaretlerini gittikçe aydınlatmanın getirdiği gururla parlıyor. " İkizi. Soy adları da aynı. "

        " Eveleyn ' in bir ikizi olduğunu bilmiyordum. Ayrıca evlatlık da ne demek oluyor ? "

          Dave cavep verip vermeme konusunda tereddüt yaşıyor gibi görünüyor. " Söylemesi zor ama sanırım Eveleyn öz ablan değil. "

         Ağzım açık kalıyor. İtiraz edecek gibi oluyorum fakat susuyorum. Aklıma , Eveleyn ' in Bilgelik başkanı olduktan sonra değiştirdiği soy adı geliyor. " Eveleyn soy isimini değiştirmemişti o halde. " diyorum kendi kendime konuşur gibi. Anıların arasına dalıyorum. " Çünkü onun soy ismi zaten Boul ' du. "

      " Öyle görünüyor. " diye onaylıyor. 

         Parmaklarımı şakaklarımın üzerinde gezdiriyorum. Bir yandan artık doğru düzgün cevaplar alabilmek beni mutlu ederken , yine de kanıtları karşımızda durup bize gülümsese bile tüm bunların gerçek olabilmesi imkansızmış gibi görünüyor. " Bunu neden benden sakladılar ki ? "

      " Durum karışık olmalı baksana. Addison denen kıza ölmüş süsü vermişler. Eveleyn ' in bildiğini bile düşünmüyorum. Belgeler çok iyi gizlenmiş." 

      " Eveleyn ' in başkanken tüm bunlara erişimi olduğunu unutuyorsun. " diyorum. " Haberi vardır. " 

         " Eğer haberi varsa aradığımız cevapları onda bulabiliriz. Onunla konuşabilecek olsaydık tabi. "

Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin