#İkinci Kitap Hakkında Tüyolar

775 34 20
                                    

       Öncelikle hepinize merhabalar , umarım iyisinizdir. Teşekkür Notu'nda da belirttiğim gibi ikinci kitap hakkında bir not yayınlayacağımı söylemiştim. İkinci kitabı bekleyenlerin mutlaka okuması gerek diyorum çünkü ikinci kitap - sanırım artık ismiyle hitap etmeliyim ; Sınırsız - Kuralsız ve Yandaş'tan spoiler içerecek. Kısaca özetlemek istiyorum bu yüzden .

     Aklınızda soru işaretleri belirdiğinin ve bunların çok azının açıklığa kavuştuğunu biliyorum ki zaten amacım da buydu ( :D ) . İkinci kitap yani Sınırsız , muhtemelen son kitap olacak. Üçüncü bir kitap olur mu bilmiyorum fakat şu anki planım ikinci kitabın final olması yönünde.

      Cesurluğa yapıla saldırı ve Eveleyn' in ikiz kardeşi hakkında derinlemesine bir açıklama yapılmadı , dahası Bilgelik'in yeni başkanı Carrie - ikinci kitapta fazlasıyla ağırlığı olan bir karakter olacağını söylemek isterim- , yangın, Parker ve Clair 'dden saklanan sırlar... Bunların hiçbirinin tam olarak aydınlatılmadığını söylemeliyim. Fakat iyi haber şu ki bunların hepsi ikinci kitapta teker teker açıklığa kavuşacak :) . 

     Bazı karakterler ilk bölümlerde hikayeye tekrar dahil olurken bazıları ortalarına doğru gelecek ki bu yüzden özür dilerim. Sabırsızlandığınızı biliyorum - ya da sabırsızlanmıyorsunuz - fakat güzel süprizlerle karşılacağınıza emin olabilirsiniz. Aslında süprizlerle desem daha doğru olur çünkü ikinci kitap eğer şu anki kurgu dahilinde ilerlerse güzel süprizler olacağından şüpheliyim. Ve bunun içinde üzgünüm.

     Sanırım ikinci kitapta hep kötü olaylar olacakmış gibi bir hava yarattım fakat inanın bana gülümseyeceğinizi umduğum sahnelerde olacak. İlk kitap gibi fakat daha hareketli ve ucu açık olduğunu söyleyeyim sadece.

      Ve bir şey daha ; BÜYÜK BOMBALAR NİHAYET PATLAYACAK ! 

      Tamam bu kadar tüyo yeter :D .

       Şimdi gelelim asıl konuya .

        İkinci kitapta çitin ötesiyle ilgli spoiler olacak. Eğer Yandaş'ı henüz okumadıysanız Sınırsız başlayana kadar okuyun derim. Kuralsız'dan spoiler gelir mi bilmiyorum fakat mantıken Yandaş'ı okumak için önce Kuralsız'ı okumanız gerekecek. 

       Çok fazla spoiler olmamasına dikkat edeceğim fakat çitin dışıyla ilgili , en azından kitabın sonlarına doğru bir kaç spoi olacak.

        Sınırsız'a hemen başlamayı düşünmüyorum , aslında istiyorum fakat ikinci sınavlarım bir hafta sonra başlamak üzere. Yazsam bile çok doldurma yazarım diye korkuyorum. Aceleye getirmek istemiyorum, karşınıza tekrar okumaktan zevk alacağınız harika bölümlerle gelmek istiyorum işte bu yüzden bir süre sabırlı olmanızı isteyeceğim sizden. Bu ne kadarlık bir süre olur pek bilmiyorum fakat nihayet yazmaya başladığımda bunu size duyuracağım. Ayrıca bu süre zarfında isterseniz birinci kitap için Flashback'lerde yazabilirim. Daha doğrusu yazmaya çalışırım. 

      Söyleyeceklerim bu kadar. Kitabı lütfen kütüphanenizden çıkarmayın çünkü hala işimiz bitmedi. İkinci kitabı eklemeyenlerde bence eklesin böylelikle daha rahat haber alabilirsiniz.  

        Ve eğer başka sorularınız varsa yorum olarak bildirebilir ya da mesaj atabilirsiniz. Biraz geç cevap verebilirim fakat cevap veririm .

       Görüşlerinizi bekliyorum :) .

   

Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin