Merhabalar! Umarım iyisinizdir , karşınıza güzel bir haberle çıkmak istiyordum ne zamandır fakat kısmet bugüneymiş ! İkinci kitabı yazmaya başladım ve oldukça heyecanlıyım. Uzun süredir gerek bu gerekse başka hikayelerim olsun doğru düzgün bir şeyler yazamıyordum. Bir ara yazma şevkimi sorguladığım bile oldu. Evet sınavlarım ve okulum var ki inanın bana gerçekten hikayeyi ve 'başarılı öğrenci' olma yolunda gösterdiğiniz profili bir arada yürütebilmek kolay değil. Fakat hem size hemde kendime verdiğim bir söz var ; bu macerayı bitirelim ! Lütfen, beni yarı yolda bırakanlardan ve vote ve yorum yapmaktan aciz fakat kitabı okuyan pasif okuyuculardan olmayın. İnanın o kalıpta insanlara sinir oluyorum. Emeğe saygızlıktan başka bir şey değil bu yapılan.
İlk bölümün yarısını yazdım ve diğer yarısını da en kısa zamanda yazıp tamamlayacağım. Ne zaman yayınlarım inanın bilmiyorum , oldukça değişken bir ruh halim var. Olabildiğince kısa bir sürede olması için uğraşacağım.
Bu arada hikayenin kurgusu yazmaya yazmaya karıştı ve toparlamam biraz zaman alıyor. Aklıma yepyeni şeyler gelmekle birlikte aradaki bağlantıyı hatırlayamadığım zamanlar oluyor. Bu yüzden diyeceğim odur ki süprizlere ve yepyeni karakterlere hazır olun !
İşte ilk bölümden bir kesit. İkinci kitap resmi olarak başlayana kadar umarım hoşunuza gider. Desteklerinizi ve yorumlarınızı beklediğimi söylememe gerek yok sanırım ^^. Ve bir şey daha ; eğer bana ulaşmak isterseniz Facebook'ta " JennieFlykeeper'dan Notlar " grubuna istek atabilir ya da Twitter'dan " BegmBegumakcil " den tweet atabilirsiniz.
Yeni kesitimizle baş başa bırakayım sizi. Sizleri seviyorum !
----------
Vücudumu bir ürperti dalgası yalarken titrememek için dişlerimi sıkıyorum. Biz ne yapacağız ?
" Bilgelik'in ne gibi şeyler planladığını bilmiyorum fakat eğer yapılan saldırıda parmakları varsa yaptıkları işi sonuçlandırmak için ne gerekiyorsa yapacaklarından eminim. "
" Sen daha iyi bilirsin tabi. " diyor Rose küçümser bir tavırla. " Eminim Bilgelik başkanı eski kankandır ha ? "
Nelson öksürsede bu ağır yorum bir süre havada asılı kalıyor. Rose'un bana karşı neden böylesine değiştiğini anlamakta güçlük çekiyorum. Ona ne yaptım ? Öte yandan onun canını acıtacak bir yorum söylemekten kendimi alamıyorum.
" Belki de Fedakarlar ve Bilgelerin arasında ne gibi bir şeyin olduğuna odaklanmalıyız. Ne dersin Rose, eski kankaların sana bir şeyler fısıldadı mı ? "
Rose'un açılan ağzı bir anda kapanıveriyor. Seninle aynı konumdayız , diye geçiriyorum içimden. Senin neyin var böyle , biz seninle aynıyız Rose.
" Cesurları izleyelim. " diyorum gerginliğin büyümesine izin vermeden. " Topluluğun çevresindeki binalarda nöbet tutabiliriz. Eğer içerde ters giden bir şeyler varsa onlara yardım edebiliriz. Çünkü biz onlara aidiz. "
Son sözlerim odadaki herkesi gaza getiriyor ve bir anda her yerden yükselen nidalar kulaklarımı sağır ediyor. İşte biz buna aidiz. Biz boğucu sessizliğin değil sağır edici gürültünün çocuklarıyız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1
FanficOn altı yaşına gelen Clair Strayder beş farklı topluluğa bölünmüş olan Chicago'da Bilgelik topluluğunda yaşamaktadır. Her yıl düzenlenen topluluk seçimi törenleri çok yaklaşmıştır ve Bilgelik'in başkanı olan ve aynı zamanda Clair'in arası pekte iyi...