#Yazardan 3

1.6K 48 4
                                    

 Merhabalar :) . Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki bu notu yeni bölümün altına yazacaktım fakat öyle yapınca arada kaynadığı için ayrı bir bölüm olarak yazmak istedim , yeni bölüm sanıp açan okuyucularımdan özür dilerim ama mecbur hissetmesem yeni bir notla tekrar karşınıza gelmezdim :) . 

 Evet arkadaşlar. Uyumsuz ' un on beşinci bölümü hikayenin dönüm ve tam anlamıyla başlangıç noktasıydı. Bu nedenle on altıncı bölümün uzun , akılda kalıcı ve doyurucu bir bölüm olmasını istediğim için üstünde baya bir çalıştım ve hikayeyi tekrar baştan okuyup karakter analizi yaptım. Fakat hala bitmedi , en kısa sürede bitirip size sunacağım İnşallah :) . 

 Ayrıyeten söylemek istediğim bir konu daha var. Arkadaşlar yepyeni bir hikayeye başlamış bulunmaktayım ve ismi Bahis :) . Uzun zamandır konusunu kurgusunu ve karakterlerini planladığım bir hikaye ve bu yüzden benim için oldukça önemli. Konusunu ve baş karakterimiz Dicle ' yi seveceğinizi düşünüyorum :) . Umarım Uyumsuz FanFic çalışmama gösterdiğiniz desteği bu yeni hikayeme de gösterirsiniz :) . Şimdiden teşekkürler :) . 

 Ve yeni bölümü bekleyenler için ; dediğim gibi on altıncı bölüm bizim başlangıç noktamız ve her şeyin mükemmel olmasını istiyorum :) . Ve mükemmellik uzun çalışma gerektiriyor ;) . En kısa zamanda keyif dolu bir bölümle karşınızda olmak dileğiyle :) . Anlayışınız için teşekkür ederim.

Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin