Şunu söylemeliyim ki buraya bu notu yazdığıma bile inanamıyorum. Dürüst olmalıyım ki Clair' in hikayesi aklıma durduk yere geldi ve önceleri sadece ablasına direnen fakat yine de bazı nedenlerden dolayı Cesurluk' u seçen ve gittikçe yeni benlğini keşfeden bir kızdan ibaretti. Fakat bu , yazarken gelişti , sizin desteklerinizle güzelleşti. Biliyorum ki hikayeye ilk başladığımdan beri gösterilen ilgi gittikçe azaldı. Buraya bununla ilgi aşırı sıkıcı ve ilgilenemeyeceğinizi bildiğim bir konuşma yapmayacağım. Fakat özel teşekkürlerimi hak eden , yeri bende çok özel okuyucularım ve arkadaşlarım. İşte , bu yazı tamamiyle sizin için :) .
Öncelikle Hilal (@patiayakcr) , bu hikayenin özel olmasının bir yanı da seni benimle tanıştırmış olması. Desteğin , hikayenin ve benim zor zamanlarımızda hep vardı ve sen bizi bir an için bile yanlız bırakmadın. Sana çok teşekkür ediyorum. Benim için sonsuza dek Parker' ın sevgilisi olarak kalacaksın ( Clair'e söyleme asadjhas ) ilerleyen zamanlarda ne olursa olsun :) . Kitabımda belki de sana ait bir kaç parça bulabilirsin. Zor zamanlarında da yanındayım fakat olur ki bir yol göstericiye ihtiyaç duyarsan o parçaları takip et. Ve beni hatırla.
İkinci kitapta da devam değil mi ortak ;) ?
Gerçek adını söylemeli miyim kararsız kaldığım için sadece @prof_fangirl diyerek hitap edeceğim ( gizemli mi oldu ne ? ). Hikayenin ortalarında tanıdığım , o güzel ve sonrasında da dört gözle beklediğim tatlı mı tatlı yorumların sahibi süper insan . Yazma şevkimi arttırdığın için teşekkür ederim. Konservatuarda başarılar ! ( Klasik müzik aşığı olmana da ayrıca bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :3 ) .
(Yine gerçek adını söylemeli miyim bilmiyorum o yüzden takma isimlere devam ^^) @factionless46 devam etmemi ve beni ikinci kitabı yazmaya ikna eden şahsiyetlerden birisin. İlgin için teşekkür ediyorum. İkinci kitapta seninle tekrar buluşuruz değil mi ? ;)
@SlaYldz delice fakat beni mutlu eden yorumlarından dolayı teşekkürler :) .
Teşekkür etmek istediğim çok kişi var pekala , işte bu da sizin için :) .
Hikayemde beni yanlız bırakmayan , ilgi ve merakı her geçen bölümde artan , destekçilerim , benim beğenmediğimi belirtiğim bir bölüm için bile ' Harikasın ! ' diyen tatlı insanlar. İyiki sizlerle tanışmışım. İyiki buluşturmuş bu hikaye bizi :') .
Bunun haricinde tek bölüme bile olsa yorum yapan ve votelayan herkes , bu hikayenin ilerlemesine yardım ettiğiniz için teşekkürler :') .
İkinci kitap hakkında güzel bir açıklama yapacağım , bu yüzden sizden ricam lütfen o not gelene kadar HİKAYEYİ KÜTÜPHANENENİZDEN SİLMEYİN YA DA TAKİP ETMEYİ BIRAKMAYIN !
Sizleri seviyorum. İkinci kitap notuna kadar görüşmek üzere :') .
DipNot: İkinci kitabın linki : http://www.wattpad.com/story/19519005-sınırsız-insurgent-fanfic-çok-yakında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuz | A Divergent Fanfiction 1
FanfictionOn altı yaşına gelen Clair Strayder beş farklı topluluğa bölünmüş olan Chicago'da Bilgelik topluluğunda yaşamaktadır. Her yıl düzenlenen topluluk seçimi törenleri çok yaklaşmıştır ve Bilgelik'in başkanı olan ve aynı zamanda Clair'in arası pekte iyi...