DUYURU-Canım klavyem(!)-

33.9K 476 16
                                    

Maalesefki bu bir yeni bölüm değildir ve bu sebeple sizden çok ama çok özür dilerim.Sanırım bilgisayarım yavaştan iflas ediyor...Kasıyor ve kendiliğinden kapanıyordu.Tamire gidecekti.Tamire kadar bir şekilde idare edebilirdim ama şimdi daha önemli bir sorun,klavyem bozuldu:( Bu yazıları ekran klavyesiyle yazıyorum ve az bir yazı yazmış olmama rağmen elim fena bir şekilde ağrıdı...Daha öncede böyle bir durumla karşılaşmıştım.Uzun uğraşlarım sonucu hallomuş ya da kendiliğinden düzelmişti.Aynı sorunla karşılaşınca yeni klavye almıştım...

Hepinizden çok çok özür dilerim...Klavyeye ne olduğunuda anlamış değilim.Az önce elektrikler gitmişti gitmeden önce çalışıyordu.Elektrikler geldiğinde bozulmuş haldeydi...Yeni bölüm ne zaman gelir hiçbir şey diyemiyorum.Sizden ricam lütfen kusuruma bakmayın...

Kuzenimi ikna edebilirsem klavyeye baktıracağım,böyle şeylerden çok iyi anlıyor..Ama bu ara aramızın pek iyi olduğu söylenemez.Kavga edecek zamanı bulduk...Eğer klavye düzelmezse telefondan yazmaya çalışacağım.Telefondan yazarsam ne kadar iyi bir bölüm çıkar bilemiyorum.Kolum ağrıdı falan dedim ama maaşallah yinede uzun bir yazı oldu.

Tekrar tekrar özür dilerim...Klavyem yapılır yapılmaz bölüm yazacağım.Hepinizi çok çok seviyorum.Beni affetmeniz ve klavyemin düzelmesi dileğiyle,zamanı belli olamayan yeni bölümde görüşmek üzere...

PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin