''Cenker abimle Emre abimin sevgilisi!'' dediğinde kafamdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü.
Ne yani Cenker'in sevgilisi mi vardı? Ama neden olmasındı ki? Zaten olmaması garip olurdu...Böylesine yakışıklı,karizmatik,güzel gözlü en önemlisi çok tanınan birinin sevgilisi olmaması diye bir şey düşünemiyordum.Sahi daha önce neden aklıma gelmemişti sevgilisinin olabileceği? Boğazıma bir yumru oturmamış,içime ağlama isteği gelmemiş,içimde burukluk oluşmamış ve kesinlikle kıskanmamıştım.Hayır kesinlikle kıskanmıyordum! Zaten kıskanmak nedir bilmezdim ki ben...Şuan içimdeki hissin kıskanmak olup olmadığını bilmiyordum ama kesinlikle değildi...
Hem neden sadece Cenker'in sevgilisi üzerine yoğunlaşmıştım ki? Emrenin de sevgilisi vardı..Peki neden Cenkerde hissettiklerimi Emrede hissetmiyordum?
Sevgilileri beni evde ister miydi ki? İsteyeceklerini pek sanmıyordum...Evden gitmek için bahanem olmuş olurdu belki de? Ama gitmek istiyor muydum ki buradan? Evet istiyordum! Neden kalmak isteyeyim ki?
''O halde...Sanırım ben gitmeliyim'' dediğimde ayaklanmıştım.En doğrusu buydu...
''Nereye?'' diyerek Gamze de ayaklanmıştı.
''Sevgilileri gelecekse gitmeliyim...Beni isteyeceklerini sanmıyorum.Kalırsam onlara yapılması gereken bir açıklama gerek.Anlayışla karşılarlar mı bilmiyorum.Beni tanımıyorlar.Neden sevgililerinin evinde yabancı birini istesinler ki?'' dedim.Sesimin normal tonda çıkması için büyük bir çaba çarfetmiştim ama etkili olmuşmuydu bilemiyordum.
''Saçmalama Defne.Açıklama yapmamız gerekmiyor.Ayrıca ne olursa olsun anlayışla karşılayacaklarına eminim'' dedi Gamze.
''Nasıl böyle emin olabiliyorsun Gamze? Sen sevgilinin evinde bir kızın kalmasını ister miydin?'' dediğimde Emre oturduğu yerde dikleşip''Gamze senin sevgilin mi var?'' diye sormuştu.Bu duruma gülmek istesemde içimdeki duygular buna el vermiyordu.
''Of abi saçmalama! Lafın gelişi söyledi! Ayrıca...'' dedi ve bana döndü.''İstemezdim tabiki...Ama bu durum farklı.Hem onlar benim kadar kıskanç değillerdir'' dediğinde Ulaş kahkaha atıp''Ada'yla Öykü mü kıskanç değil? Anlattıkları olayları iyi dinlemiyorsun herhalde'' dedi.Hemde çok kıskançlarmış..Ben kesinlikle buradan gitmeliydim..
''Defne bakma sen abimlere.Onlar çok anlayışlıdır..Seni çok seveceklerine ve seninde onları çok seveceğine eminim.Zaten onları sevmemek mümkün değilki'' dedi Gamze gülümseyerek.Bir şey diyememiştim...Ortama birden sessizlik hakim olmuş ve biraz sonra sessizliği bozan Cenker olmuştu.
''Gamze'ye katılıyorum...Seni çok seveceklerine ve seninde onları çok seveceğine eminim.Onlar çok cana yakındırlar.Birbirinize alışmanız zor olmaz.Bir şeye fazla ısrar etmezler,üstelemezler.Belkide bu yüzden onları çok seviyorumdur'' dedi.Bana laf mı çarpıtıyordu? Bir şeye fazla ısrar etmezler,üstelemezler derken iğneleyici bir ton kullanmıştı.Ama sevgilisinden bahsederken neden bana laf çarpıtsındı ki?
''Abi sende mi ya!'' demişti Doğuş kahkaha atarak.
''Gamze'nin kime çektiği belli oluyor'' dedi Ulaşta Doğuş'a kahkahasıyla eşlik ederken...Neler oluyordu?
''Vallahi bana mı çekmiş bilemem.Bence herkesten bir şeyler almış gibi.Gamzede ki,genlerin karışımı herhalde...Neyse size doyum olmaz,ben yatıyorum.Defne yarın seni yine ben götüreceğim'' diyerek ayaklanmış,kapıya yönelmişti Cenker.
''Bende üzerimi değiştirsem iyi olacak.Ve eğer kusuruma bakmazsanız uyumak istiyorum'' dedim.
''Ne kusura saçmalama'' dedi Ulaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA
Fiksi RemajaKapı tıklatıldı.Üzerimi değişmiştim.''Girebilirsin'' diye seslendim.Kapı şiddetli bir şekilde açıldı hatta o kadar şiddetli açıldıki kapı duvara çarptı.Kuzgun,Gamze ve diğerleri karşımda duruyordu.Gamzenin gözlerinden üzüntü ve merak okunuyordu.Diğe...