Teoman'ın Papatya'sı..

41.8K 1.3K 125
                                    

Cenker,''Aman herneyse işte...Demek ki başka bir filmden aklımda kalmış.'' dedi omuz silkerek.

''Öyle olsun bakalım..'' dedi ve sırıttı Gamze.Yanaklarım ateş atıyordu!

''Cenkey,bişi geşmeye götüyüy müşünüş?'' dedi Öykü'cük.

''Yarın gidebiliriz ancak..'' dedi Cenker.

''Peki,tamam! Ama bugün de biy şeyley yapalım şıkılıyım ben..''

''Gamze'ye çekmiş!'' diye söyleniyordu,Emre.

''Ne yapmak istersin,prenses?'' dedi Cenker,Öykü'nün yanağından makas alırken.

''Oyun oynayalım!'' dedi Ada'cık.

''Tamam,kahvaltımızı yapalım oynarız'' diyerek gülümsedi.Cenker'in oyun oynarken ki hallerini düşünerek istemsizce ben de gülümsemiştim.

''Neye gülüyorsun?'' dedi Gamze,sırıtarak.Allah'ım,bu kızın gözünden bir şey kaçmaz mıydı?! 'Hiç'diyerek geçiştirdim.Kahvaltıdan sonra Gamze'yle birlikte mutfağı toparladık ve Adalar da bize yardım etti..O kadar şirinlerdi ki...

Oturma odasına geçtiğimizde Mete yine telefonuyla uğraşıyor, diğerleri de televizyon izliyorlardı.Ada gidip Cenker'in kucağına atladı.''Hadi bakayım! Oyun şamanıı..!'' diyerek yanağından öptü.Cenker de Ada'yı öptü ve''Madem oynarız dedim oynayalım bakalım.Ama şimdiden söyleyeyim fazla oynamam.'' dedi Cenker.''Tamam,başka kim oyniycak?''

''Benim ses egzersizleri yapmam gerekiyor.Daha sonra size katılırım.Siz oynayın'' dedi Gamze.''Ha? Ulaş,bana yardım etmeye ne dersin?''

''Mecbur,evet diyeceğim başımın belası,hadi yürü.'' dedi ve Gamze'yle Ulaş yukarıya-sanırım,müzik odasına-çıktılar.

''Kayra Canlardaymış,benim Kayra'yı görmem gerek,ben çıkıyorum.Size iyi eğlenceler'' diyerek Emre de çıkmıştı.

Ada,''O şaman Cenkey,Doğuş,Mete ve Defne kaydı'' dediğinde Doğuş gidip kızların ikisini de öpmüştü.''Beni bu seferlik affedin kızlar,bilgisayarda bazı sorunlar var onları halledeceğim'' dedi ve odadan çıktı.Mete de ''Ben oyun falan oynamam,televizyon izleyeceğim'' dediğinde kızlar uf'lamaya başlamıştı.''İkinişin de oyundan çıkma şanşı yok.Eyey şizde çıkaysanız hepinisle küseyiz''dedi Öykü'cük elleri belinde,Cenker'le bana bakarken..

''Prensesler ne derse o..''dedi Cenker.

''Ne oynayacağız?'' dedim,gülümseyerek.Ben,oynamayı gerçekten çok istiyordum.Küçükken oyun oynayabileceğim kardeşim ya da arkadaşım olmamıştı.Çocuk olmayabilirdim ama oyun oynamama engel değildi...En azından oynayarak, onları mutlu edebilirdim...

''Evciyik oyniyşaz.Cenkey,ımm şen ne oyşan ki?'' dedi Ada elini çenesine koymuş düşünürken..

''Cenkey baba oyşun.'' dedi Öykü.

Ada''Peki ya Defne ne oyşak?'' dediğinde Öykü el çırparak''Defne de anne oyşun,biş de çocuklayı olalım..'' dedi büyük bir neşeyle.Ve Ada da Öykü'nün neşesine katılarak'Evet' diyerek el çırptı.Cenker,baba..Ben,anne ve Ada'yla Öykü de çocuklarımız...Ne güzel bir aile tablosu olmuştu! Ah,hayır ne saçmalıyordum ben? Kendime gelmeliydim..

''Defne,şen yemek yap Cenkey şen de Defne'ye yaydım et.Biş de...Imm,biş ne yapayım Öykü?''dedi Ada'cık.

''Siz de okuldan gelmiş olun..'' dedi Cenker,gülümseyerek.Ada'yla Öykü'tamam'diyip el çırptılar ve odadan çıktılar.Sanırım okuldan geleceklerdi...

''Biş şimdi seyvisteyiz siz yemek yapın''diye seslendi Öykü.Cenkerle göz göze gelmiş öylece birbirimize bakıyorduk.Cenker''Hadi gel yemek yapalım''dedi sırıtarak.Ben de gülümsedim ve 'tamam'dercesine kafa salladım.Biraz sonra kızlar odanın kapısını tıklatıyorlardı.Kapıya gidip kapıyı açıyormuş gibi yaparak''Hoşgeldiniz.'' diyerek gülümsedim.Onlar da ''Hoşbulduk anneciğim!'' diyerek beni öpmeye başlamışlardı.'Anneciğim' ne kadar da hoştu...Ben de anneme sarılıp,annemi öpüp koklamak istedim bir an...Ama,annemin olamıyışı düşüncesi bir kez daha benliğini göstermişti...Gerçek ailem ölmüş müydü yoksa beni üvey ailememi vermişlerdi hiçbir şey bilmiyordum ama ben ne olursa olsun,çocuğum olursa onu annesiz bırakmayacaktım..

PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin