ÖZEL BÖLÜM❤️

5K 274 46
                                    

Muhtemelen birçok kitaplıktan kalkmıştır ama yanımda kalanlar için, umarım bu özel bölüm bildirimiyle yüzlerde bir gülümseme, içlerinizde bir sevinç oluşturabiliriim. Gelen güzel yorumlara, güzel mesajlara, özel bölüm isteklerine dayanamayıp kısa da olsa ortaya bir şeyler çıkarmaya çalıştım. İki senenin üstüne yazmak kolay olmasa da, o kadar çok özlemişim kiii! Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. Sizi seviyorum Papatya ailesi❤️
(Kapak yapabilen arkadaşlarım varsa bana özelden ulaşırlarsa çok sevinirim:) )

"Şu kısım çok güzel!"

Gamze sevinçle el çırptı. "Buraya kuralım," dedi heyecanla. "Hem göle de yakın. Gece göl kenarına ineriz belki."

"Bence de güzel," diye ona destek çıktı, Cansu.

"Tamamdır." Cenker sırtındaki çantayı yere bıraktı. "O zaman çadırları kuralım."

Cenker, Emre, Ulaş ve Doğuş çadır kurmakla uğraşırken bizde kızlarla ilerideki piknik masalarına yiyecekleri hazırlamıştık.

"Bir an önce hava kararsın!"

Gamze'nin bu heyecanına güldüm. "Sabırsız."

Kızlar da gülerken,"Ya hep hayalimdi," dedi Gamze. "Hep kamp yapmak istemişimdir. Hayatımın beklenen günü."

"Sanırım hayatının beklenen gününde bir kişi eksiğiz," dedi, Buket, dudak büzerek.

"Sorma ya." Gamze iç çekti. "Hadi Ulaş'la Doğuş beni anlar. Emre abimi de bir noktada es geçiyorum ama Cenker abim asla. Sanırım evlenemeyeceğim."

Uzun süredir bir erkek arkadaşı vardı ve Cenker duyacak diye gerçekten ödü kopuyordu. Gamze artık yeterince büyümüş ve olgunlaşmıştı. Cenker'in, erkek arkadaşına karşı çıkacağını sanmıyordum.

"Aslında," dedim. "Sen çok büyütüyorsun. Ben Cenker'in olumlu yaklaşacağını düşünüyorum."

"Defne, benden iyi tanıyorsun," derken gerçekten ümitsizdi.

"Ben konuşayım mı? Ne dersin?"

Kafasını hızla hayır anlamında salladı.

"Ya Kıvanç'ta bu akşam aramızda olsa çok güzel olurdu!" dedi Cansu. Kıvanç'la biz henüz tanışamamıştık ama Kıvanç Cansu'nun da arkadaşı olduğu için Cansu tanıyordu. "O kadar iyi bir çocuk ki. Çok seversiniz."

Saçlarını geriye attı ve sessiz bir şekilde,"Kimin sevgilisi." dedi, Gamze, gülerek.

"Kimi severiz?" Cenker'in sesiyle herkes birden donarken Cenker yanağıma bir öpücük kondurmuştu. "Ben tek bir kişiyi seviyorum."

Gamze'nin yüzü kızarırken duydu diye ödü koptuğunu çok net anlamıştım. Kaşlarımı havaya kaldırarak duymadı, rahat ol der gibi baktım.

Ardından Cenker'e dönerek gülümsedim ve konuyu dağıtmaya çalışarak birden hareketlendim. "Acıktık, hadi yiyelim artık."

Yemeğe başladığımızda masada hoş sohbetler dönüyordu, her zamanki gibi. İçime bir huzur yerleşmişti.

Cansu kurabiyeden bir ısırık aldı. "Benden güzel yapıyor ya."

PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin