29. Fejezet

11 2 0
                                    

***

*Perszek klánjának vezetőjének másodszülött fia*

Estefelé járt már az idő. Mai nap semmi teendőm se volt. Szokatlan ez mostanában. Ilyen háborús időkben kiparancsolnak. Valami itt nem stimmel. A bátyám már megint forgat a fejében valamit. Bármit is tervez, sosincs rám jó hatással. Bármit teszek, mindig ellenem uszít mindenkit. Alig akad már pár ember aki meg tud bízni bennem, vagy akiben én meg tudok bízni. Minden tele van a kémeivel. Pedig jól tudja, hogy én csak a legjobbat akarom a népnek. Mint a Perszek klánjának első vezetőjének, második fia, ez a dolgom. De Salamon amióta elfoglalta apánk helyét ezzel nem törődik. Csak az önző céljai használja fel az egész klánt. Sokunk élete veszett oda a semmiért. Ez így nem mehet tovább! De nem érti meg, akárhogy is próbálom felvilágosítani a tényekről. Direkt csak a hülyeséget csinálja. Olyan, mintha a falnak beszélnék. És napról napra egyre jobban utál. Pedig csak jót akarok neki.

De nincs baj. Remélhetőleg a klán fent tud maradni míg ő irányít. Vagy sikerül egy lázadást keltenem ellene. És mielött azt hinnétek, hogy azért, mert akkor én kapnám meg a hatalmat. Nagy tévedés. Csak a nép javát akarom. Ez számít. Egy ilyen nagyhatalommal bíró klán még sokr viheti, ha nem egy ilyen pazarló, tehetségtelen, fafejű alak a vezetője, mint a bátyám. Talán én se lennék jobb, de én nem csinálnék értelmetlen dolgokat. Főleg ilyen nehéz időkben. Mindenhol háborúk dúlnak. Kis híja, hogy ez a klán is belekeveredjen az egészbe. De ahelyett, hogy sereget toborozna, csak tékozolja a maradék vagyont. Engem is kiszorított mindenből.

Kilakoltatott régi otthonomból. Egy régi romos házat kellett teljesen felújítanom saját kezüleg ahol meg tudtam szálni Emily-vel. De ezzel sincs gond. Rendes körülmények között tudunk élni. És ez a lényeg. Mindent megteszek az épségéért és egészségéért. Mert nekem csak ő a fontos és a pár hónapja született fiam.

Dave...

Nem is tudod még mennyi minden vár rád kisfiam. Te leszel a következő vezér a bátyám után. Ezt mondja ki a törvény. A bátyám sem tehet ez ellen semmit. Nem írhtja át apánk törvényeit. Ez volt az utolsó kérése tőlünk. Szóval akármivel is próbálkozna én meg fogom akadájozni! Nem bánthatja sem Dave-et, sem Emily-t!

Dave... nem is tudom honnan jött ez a név. Csak ez illet rá. Eredetileg a neve jelentése szeretett, egyesítő. Remélem ez még sok jót remél.

Most is épp itt játszadozik mellettem. Jaj...olyan kicsi és törékeny még. De nagyon energikus. A kitartó ereje és kimagasló. De túl kicsi és erőtlen. Sokat kell még tesztelnem, hogy tudjam alkalmas-e a feladatra amit elterveztem.

Kinézetre olyan, mint Emily. Főleg a szemei. Azok a fénylő vörösen izzó szempárok. Emily esetében valami kellemes nyugalmat lehet benne érezni, de nála...valami nyugtalanító kavargást. Egy lázadó természet...

Elvettem az egyik játékát, hogy lássam mit reagál rá.

Elkezdett mérgelődni a maga kisbaba nyelvén. Hmmm...vissza akarja szerezni. Látom nem szeret osztozkodni. Nicsak...egyre mérgesebb. Hamar felidegesül. Ez nem jó. És most pedig...vörösen szikrázik a tenyere. Nocsak...nocsak...hát titkolod előlem az erőd? Ha mérges vagy csak akkor tudod megmutatni? Ez sem jó így. Nincs önuralma. És az ereje is elkezdett gyorsan emelkedni. Vajon meddig nőhet egy ilyen kis teremtésnél. Talán majd ezt is letesztelem, de nem most. De nem szokott dolog, hogy ilyen kicsi korban már jelentkezzen nála.

- Jól van te kölök. Most nyertél. - vissza adtam a játékát amit boldogan fogadott és elkezdte rákcsálni.

Látom még sok problémát fogsz okozni. Sokat is kell még majd tanulnod. De nem lesz baj. Én itt leszek veled. Mindent szépen apránként megtanítok. A végére erősebb leszel mindanyiunknál. Hiszek ebben.

Az ismeretlen harcosWhere stories live. Discover now