*Max*
Felriadtam az álmomból. Pedig milyen kellemeset álmodtam. Bárcsak megtörténne. Ránéztem Fortunára. Ááá... Biztos nem, ha rajta múlik.
Felűltem és a kezemmel kezdtem dörzsölni a szemem. Érzek valamit. Valami ismerőset, de mégis mást. Morgások és vonyítások törtek fel hírtelen az éjszakában.
- Mi ez? - kellt fel hírtelen Fortuna. Olyan hírtelen űlt fel és úgy, mint egy vámpír a koporsóból. A szívbajt hozta rám. Oda mentem hozzá és csendre intettem. Halgatóztunk.
Egy darabig csend.
Aztán egyre nagyobb csörömpölés. Valami vagy valaki felugrott a tetőre. Aztán még egy valaki és mégegy.
Az ablak melett elsuhant valami. Őt követve még több. Daimoon-ok! Egy egész falka!
Fortuna a nyitott fa ajtóhoz rohant, ami hatalmas nagy volt és nagyon nehéz. Próbálta becsukni.
- Mit bámulsz? Segíts!!! - Parancsolt rám. Én is feleszméltem erre és oda rohantam segíteni.
De a Daimoonok már ott voltak. Még kicsit résnyire nyitva volt, de már a pifájukat dugták volna be vicsorogva.
- Mentél innen, te büdös dög! - kiabálta Fortuna.
Alig bírtuk tovább nyomni az ajtót. Kivülről rengetegen akarták belefe nyomni. Ezután viszont hátúlról is morgásokat kezdtünk hallani. Bent voltak.
- Ne ne ne!!!! Ez így nem jó! Intézd el azokat! - mondta Fortuna.
- Egyedűl nem bírod tartani az ajtót.
- Ne törődj azzal. Megoldom. Siess!!!!
Kezemet felemeltem és kékes, villámok kezdtek szétszórödni belőle a mögöttünk lévő daimoonok felé. De nem érte el őket.
Hírtelen egy hatalmas, hófehér daimoon bukkant fel előttük, tágra nyitotta száját és elnyelte az egészet.
- Mi a fene?! - néztem elkerekedett szemekkel az állatra.
- Csak öld meg míg nem késő! - mondta aggódva Fortuna aki az ajtónak feszűlt.
- De hááát.... - léptem közelebb a fehér állathoz, az pedig meg se moccant. - Ő nem PT daimoon-ja? - néztem tovább és lehajoltam hozzá.
Erre az állat csak elfordította a fejét és felvonyított. Abban a percben a többi daimoon is abba hagyta a támadást. Elcsendesedett minden.
Fortuna értetlenűl nézett, és én se reagáltam másképp.
- Lune? - szólaltam meg és az állat bólintott. Nagyszerű a Daimoonok értenek! - Mit szeretnél?
Ő csak morgott erre egyet és közelebb jött. Elkezdett kifele tolni.
- Héhééé... nyugalom. Hova kell menni? - miért nem tudok daimoonúl. Ehhhh.... - lökött kifele továbbra is.
Intettem Fortunának, hogy nyissa ki az ajtót, amit eddig olyan szorgalmasan próbált becsukva tartani.
***
*Írói szemszög*
Hűvös volt ez az éjszaka, mint mostanság mindegyik. Hideg szelek jártak. Ez mindig rosszat jelentett. A Spektra bolygón lakók hihedelme szerint 10 napi hűvös és hideg éjszaka a nyár kellős közepén viszályt és pusztítást jelent. Hát ez volt a 11. nap.
Valami nagy dolog következik, ezt Drake is tudta. Bár ő mit nem tud. Legnagyobb hatalommal rendelkező Persz akit valaha látott a világ. Annyi tudást és erőt halmozott fel az évek során, hogy vele már senki se tudna szembe szállni. Ezt ő is tudta jól és semmitől se rettent vissza. De most valami mégis más. Valami aggasztja.
Most is kint ül a déli erdő szélén és a szakadékba lógatva lábát meredez maga elé. Vajon most milyen dolog járhat a fejében? Mit akar elérni.
Újabb nagyobb széllöket söpör át a tájon, ő pedig csak ül némán, pedig észrevette a mögötte megjelenő női alakot.
- Rég volt már, hogy magadtól csak úgy meglátogattál. - szólalt meg, de még mindig a messzi horizontot kémlelte tekintetével.
- Csakugyan? - ült le mellé a női, szellem alak.
- Igen.
- Hiszen csak egy pár hete találkoztunk.
- Akkor is csak a fiadat jöttél látni.
- Fiúnkat. De nem csak ő miatta jöttem.
- Ugyan Emily. Ki akarna engem látni? Évek teltek el, de te is csak most tudtál vissza jönni.
- Amikor a szükség úgy hozza. A túlvilágnak is vannak szabályai. Nem lehet csak olyan könnyen járkálni a világok között.
- Akkor miért jöttél? - még mindig nem nézett a szemébe.
- Csak látni téged.
- Még mindig nem tudlak megérteni rendesen. - Nyomott egy felháborodott mosolyt Drake.
- Nem is kell. - ráhajtotta fejét Drake vállára. - Nem is kell.... - ismételte majd csendben lehunyta a szemeit. Drake pedig hagyta, hogy a vállain pihenjen. Pár perc néma csönd után Drake szólalt meg.
- Jöhetnél többet is..... - Emily tágra nyitott szemekkel nézett rá. De Drake még mindig nem bírt ránézni.
- Ennyire hiányzom?
- Neeem... - mondta Drake és Emily felröhögött.
- Akkor nem ezt mondanád. - Két kezébe fogta Drake arcát. - Majd annak is eljön az ideje. De nem most. - mostmár mélyen egymás szemeibe néztek. - Alig várom, hogy újra veled legyek. De most elsőnek Dave-re figyelj helyettem is. Rendben?
- Az a makacs kölyök el van nélkülem is. Egyszer felűl fog múlni.
- De elsőnek mutasd meg neki, hogy mit kell felül múlnia. Még fiatal, tapasztalatlan. El se tudja képzelni mire vagy képes. Most mellette kell lenned.
- És, ha nem lesz elég erős? Ugye tudod milyen kockázattal jár?
- Tisztában vagyok vele. - nyomott egy puszit Drake homlokára. - Majd még jelentkezem. - ezután semmivé lett.
YOU ARE READING
Az ismeretlen harcos
FantasyMost betekintést tehetsz egy velejéig romlott emberi lény életébe. De ne hamarkodd el a dolgot. Most még lehet azt hiszed valami borzalmas dolgok lesznek eme lapok között. De nem. Ez a könyv arról szól hogy a sötétségből hogyan talált a fény útjára...