És kezdődhet megint elölről az egész , felkelsz hajnalok hajnalán ( reggel 6 óra ) , zombiként átvonulsz suliba , ahol ismételten zombiként töltöd a napod ,de legalább nem vagy magad ott az összes többi hülye akik a barátaid . Miután végeztél a ,,pokolban" , hazamész , megtanulsz , lefekszel és reggel 6kor kezdődhet minden az elejétől...
Na jó ez rám nem igaz , igazából vártam a sulit , mivel a nyaram semmiről sem szólt , csak itthon lézengtem és szemeztem a fallal ... De legalalább tudtam segíteni Apának a könyvelésben , meg azért Anyához is bementem a menhelyre segíteni ...
- Mit kéne felvennem ?! - tettem fel a kérdést hangosan , miközben a hatalmas szekrényem előtt álltam . - Gyerünk Bella menni fog ez . Ez csak egy tanévnyitó , minden évben van ..
Végül egy magassarkú+farmer és fehér blúz mellett döntöttem ,néhány kiegészítővel . Miután megvolt a ruha , jöhetett a smink , ami csak egy kis szájfényből és szemspirálból állt , szerencsére rajtam nem fogott ki a tinédzserkor , így pattanásaim nem voltak , aminek valljuk be a legtöbb lány örülne ...
- Kincsem gyere reggelizni , és egy picit siethetnél , mert gondolom nem szeretnél már első nap elkésni . - kiálltott Anyám a konyhából .
Gyorsan kivasaltam még a hajam és már siettem is le a lépcsőkön .
Jóreggelt kívántam Apának , gyorsan megreggeliztem , adtam egy- egy puszit mindkettőjüknek és már rohantam is suliba .
--------------
- Basszus Zoë azt hittem ide se fogsz érni. - suttogta legjobb barátnőm Lisa. - Az igazgató már vagy tíz perce beszél , és az osztályfőnök is keresett minket , arra kért , ha befejeztük ,menjünk be hozzá az irodába és ...
Lisa azon kevés emberek egyike akinek hagyom , hogy Zoënak hívjon , feltétel nélkül megbízunk egymásban , hisz már kiskorunk óta elválaszthatatlanok vagyunk . Amit tudni kell Lisről az az , hogy okos , mindenből remekel ,mint én , szereti őt mindeki , beleértve a tanárokat is . Nem beszélve arról , hogy barátnémnak gyönyörű szép hosszú vörös haja és zöld szeme van .
Már épp azon gondolkozok ,mit akarhat az ofő tőlünk ,mindjárt első nap , de ekkor ...
- Zoë drága ugye nem hallottál semmit abból amit eddig mondtam ? - kérdezi barátnőm.
- Bocsi , elbambultam . - feleltem őszintén .
- Azt vettem észre . - nevetett és közben oldalbabökött . - Mindegy , a lényeg , hogy ez évben van az a program .
Csak nézek rá értetlenül , gondolom ezt észre vehette mivel felnevettett és felvilágosított :
- Tudod a tavalyi év végén sikerült megnyernünk azt a versenyt vagy mit és az volt a díj , hogy befogadunk külföldi diákokat .
- Jajj , jó oké képben vagyok.
- Akkor jó , gyere menjünk az osztályba .
Mikor már bent voltunk , beszélgetni kezdtünk barátainkal . Tudjátok vannak azok a ,,kedves aranyos lányok" akik mindenkit lenéznek és azt hiszik ők szarják a spanyol viaszt , na igen , ez az én osztályomból sem hiányozhatott . Lisával csak cetlik-nek hívtuk őket , mivel minden srácra de még tanárra is rámozdultak . A fő cetlit Amanda Smithnek hívják , hosszú festett szőke haj , push up melltartó , márkás cuccok (nekem is vannak márkás ruháim ,kiegészítőim de nem rázom velük a rongyot) olyan tipikus ribi kinézetük van . Apropó a másik kettő Ava és Brianna , mindettőjük barna hajú és szintén olyan dögök , mint Amanda .- Gyerekek üljetek le ! - lépett be Mr. Benett az osztályba . Szeretem ezt a pasast , mindig is jó volt hozzánk , és humorérzéke is van , bár ha jól tudom ötvenes éveiben lehett( sötét haj , oldalon őszes , termetes ember megkell hagyni , de nem tűnik ez ki ) .
- Remélem mindenkinek jól telt a nyári szünet és sikerült kipihenni magatokat.- kezdte kedvesen az ofő .
Mire az osztályban különböző válaszok hangzottak el .
- Nos ahogy hallhattátok , ez évben jönnek látogatóba a külföldi diákok . Őket az alapján osszuk szét , hogy egy osztályban mennyi a jó tanulók száma , tehát azok akik ebben részt vesznek , vállalják a felelősséget értük . Ne feletsétek el év végén pedig be kell őt mutatni az osztálynak . - mondta az ofő.Szóval erről akart velünk beszélni , tény és való , hogy az osztályban én és Lisa vagyunk kiemelkedően jó tanulók .
- Isabell , Lisa figyeljetek kérlek - majd folytatta - Szóval a mi osztályunkból Lisa és Isabell lesz az a két szerencsés diák akik majd vendégül látják a külföldi diákokat .- Ekkor az ofő intett az ajtó felé . Az ajtóban megjelent egy alacsony , piszkosszőke hajú lány akinek szép napbarnított bőre , amolyan kislányos alkata volt , a másik pedig .. hát ,hogy is mondjam... Egy fiú..Na de még milyen ....Na ennyi lett volna ez első rész ,remélem tetszik , ha igen szavazzatok vagy kommenteljetek , hogy tetszik-e , jöhet kritika is , mindent elfogadok .
Puszi ❤
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...