Tudtam , hogy bárki is jött ki , nem merészelt mellém állni . Éreztem tekintetét magamon . Még túlságosan ideges voltam , így még mindig leszartam ki van mögöttem .
- Zoë sajnálom ,nem kellett volna így viselkednem !- szólalt meg Em . Közben egyik kezét vállamra rakta . Lesepertem azt .
- Ne merészelj Zoënak hívni !- ennyit tudtam csak kiszűrni összeszorított fogaim közül . Nagyon annak a szélén álltam , hogy megforduljak és felképeljem . Nem érdekelt , hogy Anyám barátnője , nem érdekelt az sem , hogy kis koromtól ismer , egyszerűen most átlépte a határokat . Leszarom , hogy nem vagyuk együtt Apucival , de ami az enyém az az enyém .
-Ó Zo.. vagyis Isabell , annyira sajnálom , nem tudom mi ütött belém . Engem csak egyszerűen levett a lábamról , sajnálom .- mondta . Hallottam a hangjában a gúnyt , lófaszt sajnálja ő . Megfordultam ,majd lendülettől vezérelve pofán csaptam . Belevittem minden haragom ebbe az ütésbe , megérdemelte . Ütésem ereje sokkal nagyobb volt ,mint hittem . Leesett a földre , és sírt . Jézus . Isten . Megríkattam egy sokkal idősebb nőt (28 éves ) , plusz még fel is pofoztam . Kérj tőle bocsánatot . Suttogta egy kis hang a fejemben . Nem . Nem hallgathatok rá , ha most inamba száll a bátorságom még az a kevés önbecsülésem is elveszne amim van .
- Nem vagy normális !!! Rohadt kis csitri !- bömbölte . Elkenődött sminkkel nem tudtam komolyan venni . Lassan felállt , fájó oldalára szorítva kezét . Egy diadalmas vigyor ült ki az arcomra . Sosem tudtam magam mellett kiállni ,most még is sikerült .
- Jeget találsz a konyhában .- szóltam utána mézédes hangon , mintha mi sem történt volna , befelé tartott .
Motyogott valamit de már nem hallottam . Ekkor elzsibbadt kezem . Már nem voltam adrenalinnal túltengve így már éreztem ütésem erejét tenyeremben .
Kint maradtam a teljes lenyugvás érdekében .
--------
Itt van még vajon Em ? Remélem már elment , nem akarom őt itt látni . A konyha felé vettem az irányt . Oké eddig üres . Lehet Apuci pátyolgassa . A gondolatra újra kezdett felmenni bennem a pumpa . Kinyitottam a hűtőt kaja után kutatva .
- Még is mi a fasznak kellett felpofozni ? - kérdezte egy dühös hang mögülem . Hahh még Ő van felháborodva . Bezártam a hűtőt . Megfordultam . Apuci ökölbe szorított kezekkel állt előttem , szemei szikrákat szórtak , még is mintha mosolyt láttam volna átsuhanni arcán .
- Kérdeztem valamit Babygirl .- szólt hideg hangon, veszélyesen közel jőve hozzám . Ijesztőnek hatna ha ereimben nem zubogna újból adrenalin . Mi a fenét képszel ?! Tetőt adunk a feje felé egy évig , alig ismer valakit a sulin kívül , most még is itt áll előttem dühösen csillogó szemekkel .
- Mert megérdemelte ! - jelentettem ki . Hangom picit megremegett ,de nem hagyom magam . - Inkább , te mit képzelsz ? Hahh ?! Most komolyan Anyám kolega nőjével kezdesz ki ? Mi van nem elég Amanda ? Meg még is kinek képzeled magad , odejössz és szórakozol a lányokkal , arról nem beszélve velem miket csinálsz ! Tudod mit kapd be a nem létező faszom jó ?!- az utolsót már szinte arcába köpöm . Döbbent tekintettel néz rám . Elönt a dicsőség , sikerült kibillentenem ŐT . Egy hamiskás mosolyra húzza száját .
- Mióta vagy te ilyen féltékeny Babygirl ?- kérdezte azzal a rekedtes szexi hangján . Mi , hogy én féltékeny ,még mit nem . - Tudod nem vagy a barátnőm se egyebem , az , hogy egyszer-kétszer kinyaltalak nem jelent semmit . Kurvára nincs közöd ahhoz kivel vagyok , de legfőképp hozzám van a legkevesebb közöd . - mondja veszélyesen nyugodt hangon .
Ennyi itt szakadt el a cérna . Eltört bennem valami, sírni akarásom dühé alakult. Összeszedtem minden erőm . Behúztam neki egy hatalmasat . Látta , hogy dühös vagyok még sem számított rá , hogy megütöm . Hát ma elég beszámíthatatlan vagyok , ennyi . Orrát találtam el amiből lassan ömlött a vér . Kezét azonnal oda rakta . Egész testemben remegtem , a dühtől de leginkább attól , hogy Apuci felocsúdik és bántani fog . Kiszaladtam az előszobába felkaptam a vansomat meg egy jacket és rohantam ki az ajtón . Még hallottam Apuci dühös hangját ahogy utánam kiált . Féltem . Inkább csak szaladtam a fene tudja hová , a lényeg , hogy messze legyen Emtől , a házunktól de legfőképp tőle .Ésss itt az új rész ❤❤❤
Remélem tetszik ❤
Puszi❤
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...