- Halló - szólalt meg egy unott hang a vonal túlsó végén .
- Zayn , Harry vagyok . Kellene a segítséged .- mondtam , mire az említett felsóhajtott.
- Indulok . - ezzel bontotta a vonalat .
Mivel lövésem sem volt arról ,hogy hol vagyok , elküldtem neki a telóm helyzetét . Egy kb 20 perc után egy csillogó fekete kocsi jelent meg . Ablakai sötítítettek . Leparkolt a szemközti parkolóba . Egy rövid , szőke hajú srác szállt ki . Talpig feketében s fején fejkendővel . Lassú léptekkel lépkedett felém . Megváltozott , három év alatt az ember azé megtud változni . Miután elhagytam a fene tudja hanyadik iskolát , találkoztam Zaynnel . Az ártatlannak tűnő kisgyerek nem is volt annyira ,,ártatlan". Származása miatt sokat piszkálták. Egyik ilyen alkalommal verekedésbe keveredett pár gyerekkel s ezt követően ki is rúgták őt . Nem tudta senki mi lett vele . Egy hónapra rá felbukkant a sulinkban de csak azért , hogy törlessze adósságát azoknak akik elintézték őt. Előtte is jól kijöttünk de miután bekeményített megtaláltuk a közös hangot . Együtt és sokat jártunk kurvázni . Szinte versenyt csináltunk abból ki hány csajt tud meghúzni egy héten . Minden jól ment addig amíg Zayn be nem avatott engem dolgába . Havonta egyszer drogot szállít bizonyos embereknek . Egyszer megkért segítsek neki , mondom jól van benne vagyok . Elmentünk ,elvittük a cuccot és meg is kaptuk érte a pénzt és igen én is kaptam fizettséget. Még párszor szállítottam vele , de este lecsaptak ránk a zsaruk váratlanul . Minket azonnal őrizetbe vettek . Mivel nem voltunk még tizennyolc évesek , a cellában ülve vártuk Anyát . Nem kaptunk semmit , kurva nagy szerencsénk volt . Ez után a húzásom után Anyám kivett a suliból , Zayn is ment a maga útján . Nem sokkal az előtt , hogy Amerikába készültem volna tudtam meg , hogy ő is itt van . Persze adósom maradt a majdnem börtönös dolog miatt ,ezért állunk most itt , rá három évre .Már a három évvel ezelőtti Zaynnek is voltak tetkói de most egészen nyakáig felkúsztak a minták , felsője ujja felgyűrve könyékig szabadon hagyva fekete s színés motívumokkal kivarrt alkarját .
Átért az úton . Lekezeltünk .
- Nos , miről lenne szó főnök ?- kérdezte majd féloldalas, sokat sejtő mosolyra húzta száját .Tudoom , nem a legjobb rész de remélem azért tetszeni fog ❤😞😅
Puszi ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Is Falling [ H. S. ]
Hayran KurguA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...