17.

1.8K 70 0
                                    

Ajtó csapódásra lettünk figyelmesek .
- Zoë drágám merre vagy ? - kérdezte egy kedves női hang . Azonnal kimásztam Harry öléből , majd amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem . Mire végeztem az öltözéssel , megnéztem magam a tükörben . Harry hátam mögé állt és átkarolta derekam , fejét pedig nyakamnál pihentette . Hát igen , ez van ha kemény 167 centi vagy , a pasi aki meg átölel közel 185 centi .
- Zoë ked... Ouu , elnézést - mosolyodott el Emily . Én pedig azonnal kihámoztam magam Harry karjai közül , érezem magamon tekintetét , de nem nézek rá . -Megvárlak titeket lent - kuncogott Em , majd elhagyta szobám .
- Ez még is mi a fene volt ? -kérdezte  dühös hangon . -Hmm ? Válaszolj Babygirl különben pórul jársz - mondatával egy időben maga felé fordított és kényszerített , hogy szemeibe nézzek , amik jelen pillanatban semmilyen gyengédséget nem mutattak .
- É-én sajnálom , nem tudom - mondtam őszintén ,majd szemeibe néztem . Végül is láthatta , hogy őszinte vagyok , mivel tekintete egy kicsit meglágyult . Hüvelyk ujjával megsimította arcom.
- Majd később folytatjuk - jelentette ki , ezzel megfordult , kinyitotta szobám ajtaját .
- Tapsra vársz , Babygirl ? - mormolta .
- Nem . - Nem , micsoda ? - kérdezte .
- N-nem , Apuci .-remegett meg hangom .
- Jó kislány . - csapott egy kisebbet fenekemre , mire megugrottam , nem számítottam rá . Elnevette magát , kituszkolt az ajtón majd becsukta azt .
------------------
-Na és mióta vagytok együtt ? - kérdezte Emy szemöldök húzogatva . Hmm.. ez jó kérdés , mivel nem vagyunk együtt ,ennek ellenére olyan dolgokat művelünk ami inkább pornóhoz hasonlít. Gondolkoztam , mit is reagálhatnék ,de Har... vagyis Apuci megelőzött .
- Még csak pár hete .- villantotta ki mosolyát , amivel azonnal megnyerte magának Emilyt .
- No várjunk csak , Te vagy a külföldi diákok egyike aki egy évre jött hazánkba ? - kérdezte , de szinte saját kérdését válaszolhatta meg , hisz ha már most ennyit tudott a dologról akkor minek kérdezte . Emilynek vannak ilyen húzásai , de már megszoktuk , mindig is fura volt de így szeretjük , nagyon felelősség tudó nő . A harmincas éveiben járhat . Vállig érő hullámos ezüstös haja és kék szeme van . Amolyan természetes szépség , eddigi életében még nem volt szükség arra , hogy kisminkelje magát . Teltebb alakja volt , mégis egy görög istennő alkatával él.Egyszerűen vele kegyes volt a természet , velem ellentétben .
- De igen , asszonyom . A nevem Harold Edward Styles , de kérem szólítson csak Harrynek . - mosolygott rá csábosan Apuci . Ránéztem , vajon honnan jöhet ez a hirtelen kedvessége , de mikor láttam , hogy szemét végig futtatja Em-en , felment bennem a pumpa . Hisz előbb mondta ,hogy alig ,,pár hete együtt vagyunk" most meg Anya kolléganőjét próbálja levenni a lábáról , mellesleg elég sikeresen .
- Ó drágám , tegezz . Olyan öregnek nézek én ki , hogy magázni kell ? - tette fel a kérdést . MI AZ ,HOGY DRÁGÁM , szólal meg egy kicsi ám de annál dühösebb hang fejemben.
- Dehogyis , fiatalnak tűnsz és gyönyörű vagy , azt mondanám 25 éves lehetsz .- felelte csábos hangján Apuci . Na jó , ez már sok , most komolyan egy tőle kb 10 évvel idősebb nőnél próbálkozik . Ha még csak próbálkozna , de ez már flörtölés a javából. Elég . Ezt el sem hiszem , még ha csak kamuból mondta is amit mondott legalább ahhoz tartsa magát .Inkább kimegyek a teraszra lehűteni magam , még mielőtt valami olyat tennék amit aztán megbánok .
- Jajj Harry ne bódits , telj.... - ennyit még hallottam Emily szavaiból , mielőtt feltéptem volna a terasz ajtaját .
A meleg idő ellenére hűvösebb szél fujdogált , de nem zavart ,legalább segített lenyugodnom ,egy kicsit . Rákönyököltem az üveg, úgymond balkon tetején , majd az óceánt kezdtem kémlelni .
Körül-belül fél -háromnegyed óra telhetett el , mikor kinyílt a terasz ajtaja . Nem érdekelt ki jött ki . Csak néztem tovább az óceánba lebukó alkonyi Napot , ahogyan rózsaszínes árnyalatban megfesti az eget ...

Itt is az új rész ❤
Hmm hát próbálkozok a kihívással , lehet sikerül (egyszer talán 😂😂)
Nos ,remélem tetszett ❤❤
Puszi ❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now