28.

1.7K 67 2
                                    

Már bőven elvolt éjfél mire végeztem ezzel a fasszal . Jól elintéztem, most végre remélem megtanulja hol a helye és ne nyúljon az én tulajdonomhoz . Az én Babámhoz . Az én Hercegnőm , már biztosan alszik . Remélem .
--------------
A házban sötétség uralkodott . Csend volt . Túl nagy csend . A vaksötét házban semmit sem láttam így történt , hogy belerúgtam szerencsétlenül a lépcső aljába . A ma este után ez már semmi sem volt . Felballagtam a lépcsőn egyenesen a Babám szobajá felé . Óvatosan lenyomtam a kilincset majd benyitottam . Halk szuszogást hallottam . Közelebb mentem az ágyhoz ahol aludt. Az én Hercegnőm . Haja szétterült a párnán legyező alakjában de még így is néhány kósza tincs arcát keretezte . Egy ujjatlan felső takarta felsőtestét . Tökéletes idomai így még jobban látszódtak a szobálya adta homájban . Elmosolyodtam majd leültem ágya szélére, figyelve arra fel ne keltsem. Mocorgott . Megdermedtem , nem akartam felébreszteni álmából . Nem ébredt fel . Valami motyogást hallottam . Közelebb hajoltam hozzá hátha meghallom.
- Harry .- motyogta , nem , szuszogta . Nevem hallatán elmosolyodtam . Óvatosan megsimítottam arcát . Megmozdult , fejét felém fordította majd lassacskán kinyitotta szemeit . Én csak mosolyogtam míg benne tudatosult ki is vagyok .
- Istenem Harry annyira aggódtam érted .- mondta álmos hangon ,majd felült és azonnal hozzám bújt . Fel sem tűnt neki , hogy nem Apucinak szólított bár az igaz jól esett a nevemet a szájából hallani .
- Shh picilány , itt vagyok . - duruzsoltam fülébe . - Sajnálom ha megijesztettelek . Elhúzódott majd nrm tudom , hogy de szemeztünk szobája sötétjében . Megsimította arcom mire felszisszentem . El is felejtettem , hogy én is bekaptam pár ütést .
- Mi baj ? - kérdezte ijedt hangon . Megfordult és felkapcsolta az éjjelilámpáját . Ahogy visszafordult szája egy néma ,,O" betűre nyílott majd kezét gyorsan szája elé kapta .
- Mégis mi történt ? Istenem , mit csináltál ? Ezt anonnal le kell kezelni .-jelentette ki elhaló hangon . Felpattant az ágyról engem is felrántva majd a fürdő felé húzott . Leültetett a kád szélére . Arcomat fürkészte . Szemei megteltek könnyel , s nem telt egy kis idő sem mikor első könnycseppje utat engedett magának . Felálltam és karjaimba zártam . Egyik kezemmel haját másikkal derekát simogattam . Lssan alább hagyott sírása . Kipirosodott szemekkel nézett fel rám . Annyira ártatlan , annyira szép s annyira szeretem . Igen , azt hiszem szeretem . E röpke idő alatt belé szerettem . Belé. Szemébe s annak csillogásába ahányszor csak elválunk csók után . Haja selymességébe ami derekáig ér és úgy takarja őt akár egy habokból kilépő meztelen istennőt . Alakja az ami igazán megfogott . Vékonyka csípője , ívelt dereka s szép kerek dekoltázsa , karcsú lábai .
- Mi az ? - kérdezte . Elmosolyodtam majd lehajoltam s egy szenvedélyes csókba hívtam száját s nyelvét . Ebbe a csókba belevittem minden érzelmem . Érezhette , szinte azonnal nyakamba kapaszkodott s pár másodperc elteltével már lábaival kulcsolta át derekam . Nem érdekeltek a sebeim , nem érdekelt a múltam most ebben a pillanatban csak is ő számít ...

Ennyi lett volna az új rész ❤❤
Ha tetszett szavazz vagy kommentelj vagy esetleg mindkettő 😍❤❤❤
Puszi❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now