11.

2.6K 86 2
                                    

Mivel úgy döntöttünk nem megyünk suliba elkellett ütnünk valamivel az időt . Miután elmentek Anyáék , rá egy órára mi is felkeltünk és úgy ahogy voltunk lebattyogtunk a konyhába reggelizni .
- Mit kérsz reggelire Apuci ?- kérdeztem meg egy puszi kiséretében . Kinyitottam a hűtőt majd kiszedtem amit gondoltam , hogy kell.
- Téged .- vigyorodott el Apuci egy kaján vigyorral az arcán majd felém lépett , megfogta derekam , közelebb húzott magához és megcsókolt . Kezeim azonnal nyaka köré fontam . Kezeit megéreztem fenekemnél , felemelt majd a pultra rakott , lábaim derekára kulcsoltam . Elkezdte csókolgatni a nyakam , amitől kezdett átjárni a már ismerős bizsergő érzés . Megszívta erősen nyakam a gyenge pontomnál , amitől egyszerűen nyögnöm kellett . Igaz picit fájt de az élvezet elvette a fájdalmat . Megfogtam arcát , majd visszahúztam őt ajkaimra , vadul kezdtem őket falni , ezzel egyaránt őt és magamat is meglepve .Egyik kezét levezette nőiességemhez , majd méreztem ujját a csiklómnál . Addig kényeztetett míg kellően nedves nem lettem amire valljuk be nem kellett sokat várnia, majd egyből belém vezette két ujját , amire egy nyögéssel válaszoltam . A kéj átjárta egész testem , megőrjített , hisz kínzó lassúsággal húzta ki és be . Beleharaptam alsó ajkába . Értette a célzást így gyorsított . Már nagyon közel voltam , mikor kihúzta ujjait , elhúzódott , hogy szemembe nézhessen majd lenyalta nedvem ujjairól .
Morcosan néztem rá . Adott egy puszit a homlokomra .- Nyugi Cica , később folytatjuk , ígérem - kacsintott rám . Majd neki látott reggelit csinálni . Én meg csak ültem a pulton kielégítetlenül . Hát jó , ha így állunk . Meglátjuk , ő meddig bírja majd . Ha harc hát legyen harc . Tervemen mosolyogtam , majd én is neki láttam a reggelinek .
---------
- Baba , elmondanád végre hová megyünk ? - kérdezte Apuci . Nem válaszoltam . Úgy döntöttem megmutatom neki a környéket . Kézen fogva sétáltunk . Annyira szép volt , olyan mintha mindig is ismertem volna . Útközben mindenről beszélgettünk . Elárulta , hogy van egy nővére akit Gemmának hívnak , édesannyját pedig Ann-nek, akinek van egy kis cukrászboltja amit nevelőapjával együtt vezetnek . Apjáról nem beszélt , így nem is kérdeztem .
- Megmutatom a kedvenc helyem .- mondtam egy kis idő elteltével . Az emberek megbámultak bennünket főleg a fiatal lányok de akadt köztük idősebb is . Mind mosolyogtak rá , az ÉN Apucimra , úgy méregették őt , mint egy darab sexy húst , engem észre sem vettek . Inkább elfordítottam tekintetem ,mert éreztem , hogy egy könnycsepp utat engedett magának . Apuci vagy megérezte vagy nem tudom ,de magához húzott , letörölte a könnycseppet majd lassan megcsókolt . Hallottam pár lány hangját „pff hülye kis cafka " meg „úgyis csak szexre kell neki " , „ hogy néz már ez ki " . Nem érdekelt mit mondtak , Apuci engem csókolt , nem őket .

- Megérkeztünk - mondtam , majd elengedtem kezét és elterültem a fűben . Szerencsére még mindig meleg volt . Apucit egy kisebb parkba hoztam , ahol minden zöld az év minden szakában , kivéve a telet meg egy kicsit az őszt . Imádtam itt lenni , mikor kisebb voltam , Apával mindig ide jöttünk , mmm azok a szép idők .
- Ez tényleg szép hely , megértem , hogy a kedvenced - mondta majd lefeküdt mellém . Az eget bámultuk , pontosabban a felhők alakját . Volt ami sárkányra hasonlított bár Apuci szerint az egy nyuszi volt .

Ezzel telt a délelőttünk , délre pedig már haza is értünk . Nekiláttam volna az ebédnek ,de Apuci kijelentette , hogy ma ő fog főzni . Újabb dolod amit megtudtam róla . Mikor kész lett leültünk és neki is láttunk . Be kell vallanom nagyon jól főzött , még dupláztam is , amin ő persze nevetett .

Ebéd után megkérdezte nem megyünk-e ki fürödni . Persze , hogy mentünk . Átöltöztünk fürdőruhára , Apuci ment be először , mivel én még visszaszaladtam törölközőért . Elvarázsolt amit láttam , ahogy feljött a víz alól és megrázta vizes haját , annyira szexin hatott , beharaptam az ajkam , szinte már bűn , hogy ennyire jól néz ki .
- Bejössz vagy szivesebben stírölsz tovább ? - kérdezte .
- Hmm .. még elkell döntenem . - vigyorogtam kajánul .
- Hajj , jól van , de legalább segíthetnél kihúzni engem - nyújtotta felém karját . Megfogtam azt és a következő pillanatban már a vízben is voltam . Ezért a húzásáért lefröcsköltem a Drágát , amit persze viszonzott . A víz a szemembe ment , így sűrűn kezdtem el pislogni , hisz a klórozott víz csípta egy picit a szemem . Ekkor erős kéz fonódott derekamra , megfordultam és a zöld szempárral kezdtem el szemezni . Lábaimat automatikusan derekára kulcsoltam . Apuci a medence széléhez úszott velem , közben szorosan tartva . Néztem őt , ahogyan a víz lecsurog arcáról , ahogyan a haján lévő vízcseppeken megcsillan a napfény . Tetoválásat figyeltem . Szinte kedvem támadt volna lerajzolnom őt . Végig futtattam kezeim erős karján majd mellkasán . Végül nem bírtam tovább és lecsaptam ajkaira majd vadul falni kezdtem őket . Fenekembe markolt úgy tartott engem tovább ....

Hiiii , itt az új rész remélem tetszik majd ❤❤
Puszi❤

Night Is Falling [ H. S. ] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang