Isabell egész nap ártatlanul viselkedett , szerintem Adammel kapcsolatban sem tűnt fel neki semmi . Ahogy figyeltem őt , láttam ,hogy sok srác visszafordul utánna , attől csak még jobban mégrges lettem . Sejtettem , hogy utálni fog azért amit tenni készülök vele...
--------------
-Szabad . - hallottam meg hangját , majd az ajtót belökve , beléptem .
Isabellen egy kis rövidnadrág volt ami nem sokat takart , és egy bővebb rövidujjú . Amint megláttam elbizonytalanodtam , de nem ,tudni kell , hogy ő csak is az enyém . Engem meglátva elpirult , beharapta száját .
- Ne harapdosd a szád , mert elfenekellek . - mondtam neki lágy ám kimért hangon . Rám nézett és mglepődést véltem rajta észre venni .
- Mi... Micsoda ?.- hebegte megszeppenve . Miért kell megnehezítenie , neki fog fájni .
- Jól , hallottad . Gyere ide ! - szóltam rá , összerezzent de azért hozzám sétált . Megfogtam arcát , hogy szemeibe nézhessek . - Monstantól Apucinak fogsz hívni , megértetted ? - kérdeztem , mivel nem válaszolt , egy kicsit erősebben fogtam arcát .- Azt. Kérdeztem. Megértetted ? - mondtam lassan , minden szót tagolva . Egy könnycsepp csordult ki szeméből majd válaszolt.
- Ig..Igen...Apuci - mondta suttogva.
Letöröltem a könnycseppet . Majd egy csókot leheltem ajkaira .
- Tudod máma rossz kislány voltál ! Meg kell , hogy büntesselek . - folytattam.
- Meg..megbüntetni ? - hangja idegessé vált .- De , é.. én nem is csin...csináltam semmit - mondta , visszafojtott könnyekkel .
- Mi van közted és Adam között ? Hmm ? - emeltem fel hangom , mire összerezzent . Nem válaszolt . Pofoncsaptam . Azonnal az arcához kapott , próbálta visszatartani könnyeit . Faszom , mit tettem ?!
- Se... Semmi , ő csak egy barát .-szólalt meg végül . Nem akartam megijeszteni bár ezzel a viselkedésemmel azt fogom elérni . Magamhoz húztam , amit hagyott . Haját simogattam , éreztem , hogy utat engedett könnyeinek , ezért még inkább magamhoz szorítottam .
- Sajnálom Szépségem , nem akartalak megijeszteni sem pedig megütni . Egyszerűen ,nem akarom , hogy más rád tegye a kezét vagy akár csak rádnézzen . Nem beszélhetsz egyetlen fiúval sem , csak akkor ha megengedem ! Te az enyém vagy , megértetted ? - fejeztem be .
- Igen... Apuci. - felete , majd ahogy tudott mégjobban mellkasomhoz bújt .
- Jó kislány . - adtam csókot homlokára . - Nem büntetlek meg inkább megjutalmazlak . Szeretnéd Szépségem ? - kérdeztem , majd megvártam míg összeszedi magát .
-Igen , Apuci - felete , majd lehajtotta fejét zavarában .
Megfogtam a kezét , az ágyához húztam . Lefektettem őt , majd elkezdtem levetkőztetni , láttam a szemén az ijedtséget ezért abba hagytam.
- Ne félj Baba , nem fog fájni . Ígérem tetszeni fog . - mondtam , majd egy csókot leheltem ajkaira . Szép lassan húztam le róla a felsőt , meglepett , hogy nem volt alatta melltartó , így egyből megfigyelhettem melleit , amik meg kell hagyni , formásak és pont kézbe valóak . A nadrágját bugyijával együtt húztam le . Kissé megszeppent , elakarta magát takarni , de fölé másztam ,kezet pedig kétoldalt feje mellé raktam . Adtam a szájára egy csókot , mire ajkai enyhén elnyíltak és nyelveink már is szenvedéllyel tancoltak . Kezeit most feje fölött fogtam le , másik , szabad kezemmel pedig végig simítottam nyakától , le a melléig. Mellbimbói kemények voltak. Szajáról a nyakát hintettem be apró csókokkal , aprókat sohajtozva közben . Már nem is értem ,miért akartam bántani ezt az ártatlan teremtést , fogalma sincs mekkora kincsnek számít . Megtaláltam érzékeny pontját , és elkezdtem azt szívni , játékosan megharaptam ,mire felnyögött . Zene volt füleimnek nyögése , de többet akartam hallani , ezért elengedtem kezét feje fölől , hogy letudjam venni az felsőm . Tágra nyílt szemekkel nézett , majd mikor teljesen lekerült rólam , pír öntötte arcát elfordította . Visszahajoltam felé, magam felé fordítottam arcát és ismét megcsókoltam . Lassan haldtam lefelé ,kiélvezve minden egyes pocikáját , miután nyakát és mellkasát végig csókolgattam , áttértem melleire. Kezemmel maszíroztam bal mellet , a jobbat pedig , behintettem csókokkal . Majd bekaptam mellbimbóját s szopogatni , csókolgatni kezdtem .Sóhaj sóhajt követett . Egyre szaporábban vette a levegőt , kifeszítette mellkasát , majd kezeit hajamba vezette . Folytattam tovább mellei kényeztetését , áttértem bal mellére míg a jobbat maszíroztam . Ugyan olyan bánásmódban részesítettem bal mellét , mint a jobbat . Megszítam mellét biztosan nyoma marad , de nem érdekel . Ismét elhagyta száját egy apró nyögés . Ettől csak még jobban beindultam . Hasát kezdtem el csókolgatni , majd szép lassan haladtam lefelé . Nyöszörögni kezdtett , ezért kínzó lassúsággal folyattam a csókolgatást . Mikor már majdnem elértem nőiességéhez , abba hagytam felnéztem rá , és láttam , hogy csúnyán néz amiért nem folytatom .
- Szeretnéd ha folytatnám , Szépségem ? - kérdeztem egy perverz mosollyal .
- Igen , Apuci . - válaszolta , halkan . Láttam rajta , hogy ez az új érzés átveszi a teste fölött az irányítást .
- Ahogy óhajtod , Szépség . - mondtam , majd combjai belső felét hintettem le lágy csókokkal , amiket ismételten sóhajokkal díjjazta . Felértem nőiességéhez , egy lágy csókot adtam rá , mire Isabell teste megrándult és egy kisebb nyögést hallatott . Ujjam végighúztam nőiessége vonalán , már így is lehetett érezni mennyire nedves . Nem húztam tovább az időt , redői közé nyaltam , mire egy hatalmas nyögés hagyra el száját , kezét ismét hajamba vezette . Csiklóját körkörösen nyaltam , mire csak még jobban kapaszkodott hajamba . Láttam a testén , hogy készen áll . Belévezettem egy ujjam . Szeme tágra nyílt , teste pedig alattam vonaglott . Szűk volt nagyon. Tudtam , hogy ez neki az eslő , igaz nem mondta , de kiérzem . Tökeletesnek kell lennie így igyekeztem a lehető legkellemesebben csinálni . Még gyorsabban izgattam csiklóját , ujjamat közben ki-be húzogattam , majd hozzáraktam még egyet . Alig fértek el ujjaim benne . Még mindig nagyon szűk volt . Nagyon nedves volt , tudtam , hogy közel jár , így mindent beleadva csináltam munkám.
-A... Apucii , mi...mihndj..- de nem tudta befejezni .
A következő pillanatban kétrét görnyedt . Nevemet sikítva élvezett el . Elöntötte őt a gyönyör , és persze én kóstolhattam meg gyönyöre ízét . Ujjaimat kihúztam belőle , de nyelvemmel tovább izgattam . Lábai remegtek , teste lángolt . Tisztára nyaltam , nedvének édes íze elkábított , adtam rá egy utolsó csókot majd visszatértem arcához ami ki volt pirosodva . Láttam a tüzet a szemében ahogyan a fáradtságot is . Egy csókot adtam ajkaira .
-Itt alszol ma velem , Apuci ? - kérdezte kissé zihaló egyben fáradt hangon .
- Hát persze , Hercegnő .- válaszoltam mosolyogva . Felém fordult , fejét mellkasomra rakta , lábát keresztül tette csípőmön , én pedig átöleltem és így aludtunk el ...Uu hát ez lett volna a +18as rész , remélem élvezni fogjátok és tetszeni is fog ❤❤
Puszi❤
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...