3.

3.2K 106 10
                                    

Harry szemszöge :

A nevem Harry Edward Styles 19 éves vagyok . Holmes Chapelben élek édesanyámmal Anna-nel és nővéremmel Gemmával . Apámat Desmond Stylsenek hívják , csak néha látjuk őt mivel Anyámmal mikor hét éves voltam elváltak . Anyám talált magának egy új férjet , a pasas kedves és a legfontosabb , hogy tiszta szívből szereti Anyát .

A suliban sosem voltam a legjobb , sem pedig a legrosszabb tanuló , szerencsére volt segítségem , nővérem Gemma , segített amiben csak tudott , a tanulással ellentétben sportban remekeltem , sok versenyen vettem részt .
Általános suliban mindenki félénknek tartott , nem volt sok barátom , és csak nagyon kevés akiket tényleg közel engedtem magamhoz , ilyen kivétel volt például Susan Donoven . A maga szőkés barna fürtjeivel és a kissé alacsony termetével , nagyon aranyos lány volt és maradt is .

Általános után , miután elkezdtem a gimit , megváltozott minden egy lány miatt .

Visszaemlékezés :

Leyla Hendersonnak hívták . Hosszú fekete haja a derekáig ért , zöld szemei voltak , pont mint nekem . Látta rajtam , hogy félénk vagyok és bizonytalan is egyben . Elkezdett érdeklődni irántam , mivel még nem volt barátnőm , nem tudtam mit is kellene tennem . Az akkori 15 éves Harry nem értette miért pont vele kezdett ki , mikor egy csomó izomagy vette őt mindig körül . Később kiderült mi volt ez a nagy érdeklődés , megalázott az egész iskola előtt , a fiúk megállás nélkül szekáltak a lányok pedig kiröhögtek ahányszor csak elmentek mellettem , egyedül Susan tartott ki mellettem . Ez persze kihatott a viselkedésemre meg főképp az életemre .
Látva ezt Anyám , elköltöztünk máshová . Tiszta lappal kezdtem újra az elsőt . Lett egy csomó barátom , de már nem voltam a régi , egy teljesen új Harryvel ismerkedett meg mindenki , egy olyan Harryvel aki nem félt kimondani a véleményét , merész volt , bandában énekelt és még a csajok is tapadtak rá . Na igen ez a Harry bármire képes volt , szószerint bármire . Egyszer másodikban felgyújtotta az igazgató autóját , megfenyegetett egy tanárt valamit bunyókba keveredett . Már annyira belejöttem ebbe a rosszfiú posztba meg hát én voltam a suli nagymenője is , már nem tettem ellene semmit és nem is akartam . Időközben tetkókat is beszereztem amik csak még jobban vonzotta a csajokat . Minden lány a lábam előtt hevert , csupán egyetlen pillantásomtól . Azután az ,,eset “ után a lányokat csak kihasználtam , nem érdekeltek , csak is saját magam szórakoztatására voltak , nem érdekelt ők mit akartak .

Visszaemlékezés vége :

Anyám új munkája miatt , megint elkellett költöznünk , így a harmadik évfolyamot kezdtem volna a legújabb suliban , mikor is Anyám bezengte , hogy Amerikába megyek egy évre .
-------
Már a repülőtéren voltam , mikor is megláttam egy alacsony szőkés barna hajú lányt , nagy kufrokat cipelve maga után . Ez nem... Ez nem lehetett az én gyerekkori barátom Susan ... De még is ő volt az .
Ahogy meglátott engem , értetlenséget láttam a szemében , bár megértem sokat változtam 4-5 év alatt , hosszabb haj , tetkók , alak .
- Hazza te vagy az ? - kiáltott fel , aztán pedig megölelt . - Jézusom annyi év eltelt , hallod nagyon megváltoztál ! - mosolygott rám.
Nagyon örültem , hogy nem kell ismeretlenekkel ülnöm a gépen .
- Na mesélj mi történt veled az elmúlt három év alatt .
És én elmondtam neki mindent , töviről hegyire...

Amerika :

Miután leszálltunk , Susan megígérte , hogy nem mondja el senkinek amit elmondtam neki , ezért hálás voltam . Igaz furán méregetett , mikor elmondtam neki , hogy nem volt még barátnőm , persze azért a csajokról szóló történeteket vagy kihagytam vagy picit kiszíneztem őket , hogy ne nézzen engem egy szadista baromnak .
----------
Megérkeztünk a suliba a hepyettesnőnő megmutatott nekünk mindnet a suliban , így megnézve elég sokan jöttünk . Láttam három négert , japánt és oroszokat is , a furcsa angol  kiejtésükből ítéltem meg , meg persze hallottam ahogy anyanyelvükön beszéltek egymás között .
A körút befelyeztével , az igazgatóiba küldtek minket , miszerint az osztályfőnökök majd jönnek és beszélünk majd a tanévről .
Susan azonnal ráhangolódott a többi lányra , jól ki jött velük , a srácok meg szintén egy kisebb csoportot alkotva ismerkedtek . Én nem voltam köztük , mert nem érdekelt . Inkább elővettem a telómat és lefoglaltam magam .
--------
Az „új “ osztályfőnökünk elvitt minket a tanteremig. Szerencsére egy osztályba kerülünk Susannal , a többieket már vegyesen vitték a többi osztályba , Mr. Benett , jó fej pasasnak tűnik .
Mikor megérkeztünk a terme elé , szólt , hogy várjunk majd szól mikor jöhetünk . Miközben hallgattuk amit újdonsült osztályfőnököm beszélt , láttam Susanan , hogy ideges az új helyzet miatt , ezért magamhoz öleltem bátorítólag , régen is ezt csináltuk mikor valamelyikünk ideges volt . Miután elváltunk egymástól , láttam a megkönnyebbülés enyhe szikráját a szemében .
- Köszi . - csak ennyit mondott egy bizonytalan mosoly kisértében .
Mr. Benett intett , hogy már csatlakozhatunk az osztályához . Az osztály egyszerű volt , fehér falak , 2 kisebb faliújság és 15 pad . Ahogy végignéztem új osztályomon , azonnal kiszúrtam ,,áldozatomat" .  Festett szőke haj , karcsú derék és egy beképzelt fejből állt . Megpillantottam két csatlósát is akik barna hajúak voltak , és szintén dugni valók . Már előre tudom , hogy élvezni fogom ezt az évet .
Ekkor kiszúrtam két lányt . Az egyiknek vörös haja , zöld szeme és szeplői voltak , aranyosnak hatott , de nem az ideálom , ellentétben padtársával akinek hosszú barna haja , gyönyörű barna szeme . Másképp hatott . Pofa be Harry ez csak egy csaj a sok közül. Pontosan ezért fogom őt másképp kényeztetni mint a többit , a gondolatra elmosolyodtam , hallottam ahogy a lányok felsóhajtanak de kiszemeltem csak zavartan lehajtotta fejét  .
-----------
Ismét az irodában voltunk , vártuk a lányok szüleit . Mint kiderült , a Babát akit kiszemeltem , Isabellnek hívják és náluk fogok lakni .
Könnyebb lesz a dolgom mint hittem ...

------------

Itt az újabb rész ,van ami megegyezik a valósággal a többit csak kitaláltam, remélem tetszik 
Puszi

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now