12.

2.5K 86 0
                                    

Ahogy csókolóztunk , szinte ittuk egymást . Olyan volt , mintha testünk egyé akart volna forrni , nem tudtam betelni vele . Ahogy Apuci mégközelebb húzott , ami már szinte lehetetlen volt , mivel annyira össze volt préselve testünk , csoda , hogy még lélegeztünk . Ekkor megéreztem merevedését , ami csak még magabiztosabbá tett . Megszakítottam csókunkat és nyakát kezdtem kímélet nélkül harapdosni , csókolgatni . Még jobban markolta a fenekem , mire kulcscsontjára tértem át ami kifejezetten tettszett neki . Éreztem ahogy feszül a nadrágja ölemnél, megcsókolt , mire én felbátorodva megmarkoltam férfiasságát , nem számított rá . A következő pillanatban pedig egy állatias de szexi morgás hagyta el a száját.
- Nagyon akarlak téged Baba - búgta a fülembe - De még nincs itt az ideje . Gyere - mondta , majd kiúzott a vízből és a szobám felé vettük az irányt . Mikor beértünk , becsukta az ajtót majd neki nyomott . Éreztem mennyire feszül a fürdőnadrágja . Hozzá dörgölőztem , mondhatni csípőnk erotikus kis táncot lejtett . Ennyi kellett neki ,következő pillanatban megfogta karom , az ágyam elé állított , majd intett fejével jelezve , hogy térdeljek le . Tudtam mi következik , de rettegtem tőle . Soha nem szoptam még le senkit sem . Azt sem tudom , hogyan kéne neki látnom. Apuci kezét éreztem meg arcomon , ránéztem .
- Nem kell ezt tenned , gyere . - mondta lágy hangon. Láttam , hogy nagyon akarja és az , hogy ezt mondta most meg inkább bátrabbá tett . Lehúztam nadrágját , így elém tárult hatalmas férfiassága. Mélyen beszívta a levegőt majd kifújta . Férfiassága erektől lüktetett. Hogy a francva fér ez a számba ? De megembereltem magam , megfogtam hosszát és lassan fel-le kezdtem huzogatni kezem rajta. Egy mély félig sóhaj felig pedig morgás hagyta el szájat . Tetszett . Így picit felgyorsítottam a tempón . Bevettem számva végét , azt nyalogattam , szívtam, kezemmel közben folytattam amit eddig is . Újabb morgás , ezúttal már kezét is  hajamba vezette . Olyan volt , mintha tudtam volna mit kellene csinálnom , holott ez volt az első alkalom . Nyalogattam , szopogattam hosszát . Szaját nyögések hagyták el . Felnéztem rá , figyeltem arcát , miközben szoptam , figyeltem ahogy egy kis ránc jelenik meg a szemöldöke fölött . Szemeit erősen lecsukva tartotta majd kinyitotta smaragdjaid és lepillantott . Találkozott tekintetünk . Láttam rajta , hogy már nincs sok így még jobban rákapcsoltam. Nevemet sóhajtva valamint nyögéssel élvezett számba . Furcsa volt nedvét számban érezni , de lenyeltem .

Felhúzott magához , és egy csókot adott homlokomra . Mellkasa emelkedett és süllyedt , még mindig nem tudta szabályozni . Végig simítottam farkán , mire az megrándult kezem alatt . Tetszett , hogy ennyire nagy az uralmam a teste fölött .

- Istenien szopsz Szépségem . - mormogta fülembe . Kijelentése közben szemeibe néztem , arcomra pedig egy diadalmas mosoly ült . Felöltözött . Majd lefeküdt az ágyamra , enegem is magával húzva .

Harry szemszöge :

Egyszerűen nem tudtam betelni ezzel a lánnyal . Olyan ártatlan. Ártatlansága tetszik a legjobban ez teszi őt annyira különlegessé. Ahogy barna szemeivel szemebe néz és látom ártatlansága minden csillogásat benne . De az amit az előbb művelt testemmel . Soha nem volt még csaj aki ennyire jól szopott volna , nem volt még ilyen erőteljes orgazmusom . Mintha eddig csak egy buborékban lettem volna , Isabellt keresve , még is először árnyékait próbálva fel . Megőrjített minden amit csinált , testem akaratom ellenére reagált mindem mozdulatára , már csak a szimpla gondolattól , hogy egymás mellett fekszünk már kemény lettem . Akartam őt nagyon ,de tudtam , hogy még nem bízik bennem igazán , vagy inkább csak reméltem ,hogy nem bízik bennem . Félek . Félek , ha megtudja milyen vagyok valójában meggyülöl hülye játékaim miatt . Nem én választottam ezt , ő választott engem , nem tehettem ellene semmit . Az elején még bűntudatom volt , hogy mi teszek a lányokkal ,de bűntudatomat elnyomta az élvezet . Később ez már úgy ment mint a szalagmunka , sorra döntöttem meg a lányokat , mind Apucinak szólított de mégis Isabell szájából ez egészen másképp hangzik . És most itt fekszem eme gyönyörű lány mellett , nézem , minden porcikám őt figyeli , mégsem tudok betelni vele . Nem akarom bántani , de mégis ...

Nos itt az új rész , remélem elmyeri tetszéseteket 😊❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now