16.

2.2K 81 0
                                    

Harry szemszöge :

Amit az előbb csinált Isabell ... Hát az ,azt a kurva . Nevét magam elé suttogva élveztem szájába ismét. El sem tudom hinni , hogy még nem volt pasija . Hisz első alkalommal mikor leszopott , jó hogy el nem hányta magát , de most úgy szopott , mint aki már tudja a dolgát . Foggalmam sincs , hogy tudta ezt tenni velem , pláne , hogy ennyire kihatott egész lényemre .
Az említett visszaaludt . Mocorogni kezdett majd  felém fordult fejét mellkasomra hajtotta , lábát pedig összekulcsolta enyémmel . Figyeltem meztelen karját majd tekintetem lejjebb vándorolt formás melleire , igaz most nem sokat láttam belőle mivel rajta volt a takaró, de mellkasomnál éreztem mellét. Annyira gyönyörű lány , és szerintem ezzel nincs tisztában . A maga 168 centijével . Elbűvölő egy teremtés aki kedves , szeretetteljes ... Egyszerűen tökéletes , minden egyes porcikája , ártatlansága meg csak fokozza az egészet . Mióta megérkeztem 3 hét telt el , de csak egy dolog lebeg lelki szemeim előtt , és ez nem más mint ő.

Isabell szemszöge :

Nagyot nyújtózva keltem fel , ezzel felfedezve , hogy magam vagyok az ágyamban . Picit elszomorított a tény , hogy Harry nem maradt itt , a történtek után . Jézusom .. még csak most tudatosult bennem mit is tettem . Mikor lett nekem ilyen nagy bátorságom ? Eddig még olyan szégyenlős voltam , hogy tesin a lányok előtt sem mertem vetkőzni , most meg...leszoptam az Angol szex istent . Bármennyire is bűntudatot akarok kelteni magamban , Anyaék nem így neveltek , mégis inkább büszkeséggel tölt el tettem . Átgondolva a dolgokat , egy hatalmas mosolyra húztam számat . Felidézve , ahogy Harry, kezét hajamba vezette , ezzel diktálva a tempót , egyszerűn nem tudtam betelni . Ahogyan élesen szívta be a levegőt , ahogy mellkasa emelkedett és süllyedt . Meg mertem volna esküdni , hogy mikor számba élvezett valamit suttogott , bár , lehet csak beképzeltem .
- Min vigyorogsz ennyire Hercegnőm ? - kérdezte egy ismerős rekedtes hang . Oda kaptam fejem a hang irányába , majd Harryt pillantottam meg félmeztelenül az ajtófélfának támaszkodva . Hirtelen lett zavaromban , elfordítottam a fejem .
- Shemmiin -nyújtottam el a szót , de nem mertem ránézni . Következő pillanatban besüppedt mellettem a matrac. Harry kezét állam alá rakta majd magafelé fordította fejem .
- Ne szégyeld magad Baba .- mondta , majd közel hajolt a fülemhez .- Mondták már , hogy fantasztikusan szopsz ? - folytatta suttogva , mire kitágultak szemeim , bőröm bizseregni kezdett , és ha lehet éreztem , hogy arcom vörösre váltott . Mondatára , próbáltam nem elmosolyodni , de ez nem sikerült , végül pedig beharaptam alsó ajkam . Harry élesen szívta be a levegőt , majd a számra tapasztotta száját . Nyelve azonnali bejutást kapott . Ölébe másztam , karjaimat nyaka köré fonva , csókunkat egy pillanatra sem szakítva meg . Nem érdekelt a körülöttem lévő világ , csak is Ő érdekelt . Még az sem zavart , hogy meztelen vagyok . Harry kezével bebarangolta testem minden porcikáját , kezeit derekamra helyezte , s körkörös mozdulatokkal kényeztetett. Közelebb bújtam hozzá . Melleim teljesen Harry mellkasának nyomtam , majd csípőmet kezdtem el mozgatni ölében. Nem kellett sok és már éreztem dudorát ,ami néha-néha megrándult . Egyik kezem hajába vezettem meghúzva azt , a másik kezemmel farkát kezdtem el markolászni , már amennyire engedte nadrágja . Egy állatian szexi morgás hagyta el száját .
- Baby , ha tovább folytatod úgy megduglak , hogy még a nevedre sem fogsz emlékezni . - suttogta fülembe ,amitől megint kirázott a hideg , viszont megértettem . Kezeimmel átöleltem nyakát , ő pedig homlokát az enyémnek döntötte és csak néztünk egymás szemébe és lihegtünk csókunk után .

Nos itt a kövi rész , remélem tetszik  ❤❤❤
Vélemény : túl sok már a perverz rész vagy még türhető ? 😏❤❤❤
Istenkém nagyon szépen köszönöm a +200-as megtekintést , nagyon sokat jelent ez nekem 😍❤❤❤😍

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now