Isabell szemszöge :
- Kelj már fel te kis szuka - hallatszott valahonnan a hang amit nem tudtam beazonosítani , olyan távolinak tűnt . Éreztem valaki az arcomat pofozgassa , de ezt sem észleltem olyan nagyon .
Rémlik , hogy a házban voltunk , épp mentem volna le Harryhez , mikor elkaptak és vonszoltak le a lépcsőn . Megláttam Harryt , azonnal kiáltottam neki de befogták a szám , éreztem , hogy testem elernyed ,érzékeim eltompulnak . Utolsó emlékem , hogy Harry ordítva megindul felém és az engem fogvatartó felé , szavai messziről csengenek .
Egy hatalmas csattanásra ébredek . Arcomhoz kapnék de kezeim nem tudom megmozdítani , kinyitom szemeim de nem látok semmit , bekötötték azt , egyetlen dolog amiben biztos vagyok , hogy egy széken ülök .
- Na végre ! - hangszott egy férfi hangja .- Holtan nem mennénk veled sokra .- megfogta arcom , ujjai bőrömbe mélyedtek .- Milyen kis csinos vagy Chica (ejtsd :csika =lány ) .
- Álj le ! - szólalt fel valahonnan egy szelídebb férfi hang . - Nem bántjuk, rémlik ?
Hangos ámde keserű kacaj töltötte be a helyiséget . - Ki mondta , hogy bántani akarom ? Épp csak ismerkedünk , ugye Chica ? - nem láthattam arcát de biztos voltam benne , hogy az arcomat fogó pasas perverz mosolyra húzta száját . Féltem ,de rohadtul . Reszketni kezdtem , vállam rázkódni kezdett , s könnycseppek kezdték eláztatni arcomat . Elengedett . Picit megkönnyebbültem , de ekkor következő ütését mérte arcomra . A szám az ütés erejétől vérezni kezdett , arcom égett az ütés nyomán . Már nem sírtam , bármennyire is féltem mi lesz velem , bármilyen veszettnek is tűnt a helyzet , Apám arra tanított , hogy legyek erős bármiről is legyen szó .
- Kérem , nem tudom mit akarnak , de könyörgöm engedjenek el . - hangom ereje a suttogással volt egyenlő .
- Hogy mit ? - lépteket hallottam közeledni . - Mit mondtál aranyom ? - hangja lejtésétől a hideg kirázott . Egy kezet éreztem a nyakam körül , ami egyre jobban szorított. A levegő kezdett kiszorulni tüdőmből , akadozva lélegeztem és még védekezni sem tudtam ,kezem lekötve . Majd mikor már annyira szorított , hogy azt hittem ott halok meg elengedett . Fejem előre bicsaklott . A tüdőmbe végre levegő jutott , mellkasom rohamos ütemesen süllyedt és emelkedett , néha-néha köhögéssel megfűszerezve .
- Azt mondtam , hagyd békén , tudod jól mi a feladatunk ! - szólalt meg a szelíd hang még mindig nyugodtan . Szék csikorgására lettem figyelmes .
- Menj nézd meg a másikat , addig is legalább lenyugszol ! - szólt oda kínzómnak . Nem sokkal később ajtócsapódás hallatszott . Fellélegeztem de csak alig észrevehetően , nehogy a másik is erőszakoskodjon .
- Nem kell félned Chica - mintha olvasott volna a gondolataimban.- Amint megkapjuk amit igértek érted , békén hagyunk ahogy a fürtös kis barátod is , már amennyi marad belőle - szívem a torkomban dobogott . Mi lett Harryval ? Ugye él még ? Istenem ez az én hibám .
- Mit tettek vele ? - hangom végre erejére lelt , bár egy pánikba esett lány hangján kívül nem sok jött ki a torkomon . - Egyáltalán mit akarnak velem ? Miért kellenek én maguknak ?
- Túl sok kérdés kicsi lány - jött közelebb a hang . Most már lehetett hallani , hogy nem egy fiatal srácról van szó , ha tippelnem kéne olyan 30-40 év között saccolnám . - Mindent megtudsz a maga idejében Chica . - ez már messzebbről jött . Nem értem hogy , cipője kopogását nem hallom mégis itt jár kel . Nevetés hallatszott majd ajtó csapódás .
-----------------------
Már széken ültem . Egy ágyban feküdtem . Szemeim bekötve , kezeim s lábaim úgyszint . Hálát adtam az égnek azért , hogy még élek , legalábbis egyenlőre . Istenem ha a szüleim ezt.... Jézusom remélem ők jól vannak . Igaz csak Apa van itthon , de remélem még nem érkezett haza . Fogalmam sincs mióta lehetek bezárva , az altatószer nem tudom mennyi időre ütött ki . És Harry .. Harry remélem jól vagy . Az én Harrym aki megpróbált megvédeni . Még ha nem is beszélünk de fontosnak érezte , hogy segítsen . Remélem , hogy ... Gondolatmenetem egy újabb ajtócsapódás kötötte le . Hallottam , hogy kulcsra zárja valaki a zárat . Megállt bennem az ütő , ki ez és mit akarhat ? Melyikük az ? Lépések zaja , majd egy kéz simított végig az arcomon .
- És akkor most egy kicsit eljátszadozunk Chica .- dőlt belőle a pia szag . Az erőszakosból . Kezei végig járták testem , mellemnél elidőzött majd lejjebb csúsztatta . Rázkódtam a félelemtől a tehetetlenségtől . Adamtól elmenekültem de előle már nem fogok . Fészkelődni próbáltam de másik kezével lenyomott . Továbbra is fojtattam a mocorgást . Besüllyedt mellettem a matrac majd a másik oldalamon is . Ráült a csípőmre . Összekötött lábaimmal rúgkapálni kezdtem , már amennyire engedték a körülmények . Összekötött kezeim a fejem felé emelte . Najó , mi ez , hogy a kezeim mindig lefogják a fejem fölött , ezt csinálta Adam is , Harry is . Nem elég , hogy összekötözték a kezem de még jobban le is fogják . Már erősen rúgkapálok lábaimmal . A kötél beleváj bőrömbe ami kegyetlenül csíp , zsibbad a lábad , de csak elértem amit akartam . A lábaim szabadok . Fogvatartóm telhes súlyával rámül , így még a csekély esély , hogy megtudom őt rúgni is szerte foszlik , lábaim akár két darab deszka súlya alatt . Kezeimmel próbálkozok de még szorosabban tartsa őket .
- Olyan szép vagy Chica - suttogja közvetlen a fülembe . Szívem hevesen ver . Nyöszörögve próválok szabadulni de mindhiába . - Máris nyögni akarsz , pedig még el sem kezdtem .- jelentette ki s a nyakamat kezdte el csókolni erőszakosan . Reszkettem a félelemtől , rázkódtam a sírástól . Ebből nem mászok ki olyan könnyen . Kezét felsőm alá vezette s mellemet nyomorgatta . Ismét próbálkoztam a szabadulással de még rosszabb volt . Erőszakosabb lett , csípőjével mégjobban leszorított , keze szinte húsomba vágott ahogy tartotta kezeim , vagy az már a kötél volt ?! Egy hatalmasat harapott a nyakamba és szívni kezdte bőröm ,keze egyfolytában dolgozta mellem hol az egyiket hol a másikat . Egy kisebb sikítás hagyta el szám ami sírással és pánikkal keveredett . Mit sem érdekelte őt . Kezét kivezette pólóm aló és nadrágom gombja felé vezette . Ekkor szájat számra tapasztotta , ahogy csak tudtam összeszorítottam ajkaim , megjegyzem sikertelenül . Megharaptam alsó ajkam úgy , hogy eleredt annak vére , s közben nyelvének szabad útja volt . Soha nem volt még ilyen hányingerem , mint most ebben a helyzetben . Szám megtelt fémes ízzel amit szétharapott ajkam okozott . Sírtam , rugdostam de mindhiába . Egy kezével kigombolta nadrágom , benyúlt a bugyimba . Felsikkantottam sírásom közepette . - Élvezni fogod pici lány - mondta nyakamra lihegve - -Nem fogsz sokáig ellenállni . Újabb de egyben erőlten sikítás hagyta el szám . Ujjai csiklómat izgatták durván és gyors tempóban . Erőm egyre jobban kezdett elhagyni , megérezhette ,hisz enyhített szorításán . Már annyi erőm se volt hogy sikítsak vagy rugdalózzak . Éreztem , hogy ujjai bejáratomnál voltak , egy kicsit elszórakoztak ott majd hirtelen vezette belém ujjait . Egy utolsó hangos kiáltás hagyta el szám , mielőtt minden kezdett volna elhalkulni . Senkinek nem kívánom az égető ,szúró érzést amit akkor éreztem . Egész ölem égett de nem jó értelembem , sőt a lehető legrosszabban . Ismét csak emlékfoszlányok maradtak meg . Kiszakadt ajtó, rendőrök , valaki leveszi a szemkötőt és sötétség ...Nos sziasztok , szégyellem magam , hogy egy hónap elteltével jelentkezel csak , holott megigértem , hogy gyakrabban fogoj írni ,ezért is hoztam most hosszabb részt hátha kárpótolhatlak titeket ❤️😞
Ugyanúgy nagyon hálás vagyok az elmúlt egy hónap szavazataiért még úgy is , hogy nem sikerült hoznom részt , és minden kedves új és régi olvasómnak is köszönöm ❤️❤️
Nem igérek semmit , de azért igyekezni fogok 😊❤️😍
Puszi ❤️❤️
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...