25.

1.7K 67 5
                                    

Hosszú hétvégénk volt, szerencsére .Mint kiderült délután volt mikor vasárnap felkeltem . Apucit kerestem de nem láttam sehol , az éjjeliszekrényen megláttam egy kis papírt , kinyitottam és elolvastam .
''Van egy kis elintézni valóm , majd jövök. Apuci. ''
Összehajtottam majd elraktam oldalra.Szerencsére harmadikos lévén nincs sok tanulni valóm ,így gyorsan neki láttam annak . Kevés házim befejeztével lementem a konyhába kaja után kutatni . Meglepetésemre a tűzhelyen kész étel várt . Elmosolyodtam , hisz Apuci fáradozott vele . Gusztusosan nézett ki , szedtem egy keveset a tányérra . Nem csak ,hogy jól nézett ki de fantasztikus íze volt , szedtem még, majd még egyszer . Azt vettem észre , hogy kiürült a serpenyő. Jézus megettem egy kétszemélyre főzött ételt , de javamra szóljon nem ettem vagy két és fél napja .

Étkezes után elpakoltam majd átvonultam a nappaliba tv-t nézni , amúgy sem tudtam volna mivel elütni az időt . Éppen a Dirty Dancing-et adták . Imádom a filmet , ahogy a két embert összehozza a tánc , s közben mély érzéseket táplálnak egymás iránt . Van ez a lány Baby aki a családjával megy üdülni . Testvérével van egy szobán , szüleiktől nem messze . Szerintem Baby azt gondolja , hogy unalmas egy nyaralás elé néznek , de később rákell jönnie , hogy ez nem így van. Megismeri Johnnyt . Kapcsolatuk bonyolultan indul , de a napok elteltével egyre jobban egymáshoz kerülnek . Johnny alkalmi táncos a nyaralóban , Baby , hát ő meg nem igazán jó táncos. Mindenesetre vége a legjobb . Az a tánc , az a zene egyszerűen felejthetetlen , mikor Johnny felemeli Babyt s közben a Time of my life megy . Szeretnék egyszer így táncolni , ilyen szenvedélyesen és romantikusan . Szinte annyira beleélem magam , hogy fel sem tűnik , hogy már vége van és kint besötétedett. Felocsúdva, reménytelenül érzelmes gondolataimból gondolkozni kezdek . Apucin . Annyira törődő volt. Ott volt mellettem , segített .
Kimentem a konyhába , ekkor megláttam , hogy már 21:05 . Jesszus így elment volna az idő ?! De Apuci még sehol sincs . Kezdek aggódni . Lehet , hogy valami csaj van a dologban azért húzódik , vagy lehet balesete volt vagy lefogták őt és elrabolták vagy csak jobb dolga is van , mint az én pesztrálásom  . Isabell Zoë Costa !! Azonnal hagyd ezt abba , nincs semmi baja , meg különben is nem a barátod miért érdekel ennyire ?!! Esküszöm saját magammal vívom a legnagyobb csatát . Belső démonjaimmal harcolok . Nem tehetek róla Apuciban van valami ami vonzz és egyszerűen kezdek megőrülni ettől. Hol eltaszít , hol pedig magához von . Nem tudok rajta eligazodni , remélem egyszer sikerül majd .
Bárhol is van most , legyen csak ott . Remélem éppen valamelyik ribancot dugja a suliból , vagy saját hányásában fetreng segg részegen. Még arra sem volt képes , hogy szóljon vagy írjon . Igaz lehet a másik számom nem tudja , mivel mikor Adammal történt a ,,dolog" nála hagytam a telefonom meg úgy mindent . Mindegy nem érdekel . Majd elindultam a lépcső felé.

Annyira jól esett a forró habfürdő . Észre sem vettem mennyire átfagytak csontjaim . Éreztem ahogy testemet lassan átjárja a jóleső meleg . A fürdőben félhomály volt , gyertyákkal raktam tele mindent így csak is azok jelentették az egyetlen fényforrást . Kellemesen nyugtatón hatott az egész . Hajam szétterülve öleli körbe testem, többi testrészemet pedig hab takarja . Ránézek a telefonomra . "23:05". Hogy elszaladt az idő . És még mindig semmi üzenet . Felálltam majd testem köré csavarva a törölközőt kiléptem a kádból . Visszamenve szobámba pizsama után kezdtem kutatni, amit rövidesen meg is találtam . Gyorsan megszárítottam hajam , elfújtam a gyertyákat, leoltottam a házban valamennyi lámpát majd szobámba visszaérve ágyamba vetettem magam s nyugovóra hajtottam fejem .

Harry szemszöge :

Nem tudok egy helyben maradni . Nem hagyom ennyiben amit az Én Babámmal tett .

Felmegyek szobájába. Mikor kinyitom az ajtót az megnyikordul , mire Isabell mocorogni kezd , de fel nem kel szerencsére . Biztos az lenne az első kérdése , hogy hova megyek , látván öltözékem . Oda sétálok ágyához , majd leülök annak szélére . Nézem őt . Figyelem minden apró kis moccanását .Ahogyan szedi a levegőt , ahogy pillái rezegnek álmában , remélem szépet álmodik . Gyengéden megsimítom arcát , fölé hajolok majd egy lágy csókok adok homlokára . Megint mocorog , de nem ébred fel . Szeme alatt még mindig ott a monokli , igaz halvány már de attól még ott van , s tudom fájhat neki . Megsimítom karját . Tekintetem véraláfutásos csuklóira tévednek . Fellpattanok az ágyról hirtelen dühtől vezérelve . Ökölbe szorított kezekkel állok . Miután kissé lenyugszok , az íróasztalhoz lépek , elveszek egy papírt majd hagyok egy kis üzenetet amit gondosan a Babám szekrényére rakok . Még egy utolsó pillantást vetek rá majd kilépek szobájából .
--------------
"17:34". Már biztosan felébredt . Mellette kéne lennem , de ez most fontos nem hagyhatom ennyiben . Előkapom telefonom majd tárcsázok . Hívom a számot , a számot ami eddig csak bajt hozott rám ...

Először is nagyon sajnálom , hogy sokáig nem hoztam részt 😞 ezért is igyekeztem hosszabb részt írni , hátha így sikerül kárpótolni titeket 😞❤❤
Másodszor pedig , teédesdrágajóistenem 😍😍😱 1,32k 😍😍😍😍😍❤❤❤❤ nagyon szépen köszönöm , hogy ennyien olvassátok a könyvem és az eddigi díjjakat is és , hogy olvasólistára tettétek a történetem ❤❤❤❤ Mégegyszer köszönöm .
Puszi ❤❤❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now