7.

3.2K 94 0
                                    

Az est további részében sajnos már tényleg csak a másnapot beszéltük meg . Furán viselkedett , ugyan olyan hűvös volt mint reggel mikor találkoztunk , mintha nem is történt volna ma semmi . Igazából ez fájt . Alig ismertem de még is fájt .

Megígértem neki , hogy holnap mégegyszer körbevezetem , elmondása szerint nem sokat látott a suliból , hiába volt körbe vezetés  . Ismertettem vele , hogy milyen szakköreink vannak ; tánc , színjátszó , rajz , biológiai , informatika és sport .

Így ment egy még négy órán keresztül , bár nekünk fel sem tűnt , hogy így elszaladt az idő . Olyan éjfél körül jött szólni Anya , hogy már ideje aludni , ha nem szeretnénk reggel elkésni suliból . Harry felállt és felhúzott engem is az ágyamról . A kelleténél erősebben rántott meg , így mellkasának estem . Zavaromban hátrább akartam lépni , de ő elkapta a kezem , megfogta arcom , és  megcsókolt .
Eleinte szenvedélyes csókban forrtunk össze , majd miután megadtam nyelvének a bejutást a szenvedélyes csókból , erőszakosabb csók lett . Fel sem tűnt , hogy a szemközti falnál állunk , csak mikor megéreztem a hűvös falat a lapockámnál és karjaimnál . Harry egész testével a falnak nyomott , mit sem törődve azzal , hogy lassan kinyomja belőlem a szuszt is . Karjaimat nyaka köré akartam fonni , de megfogta és fejem felé emelte őket . Csípőjével még erősebben nyomott a falhoz , másik kezével pedig elindult felfedezni a testem . Megmarkolta mellem , mire egy jól eső sóhaj hagyta el számat . Éreztem ahogy belemosolyog csókunkba .
Számról nyakamra tért át , csókolgatta egy darabig majd miután megtalálta legérzékenyebb pontom , szívni kezdte . Felnyögtem . Hasamnál megéreztem Harry dudorát .
Majd semmiből semmi elengedett , és hátrált egy lépést . Mint aki csak most vette észre mi is történt az imént . Szemei csillogtak , ajka felduzzadt a csókolózástól , annyira gyönyörű volt . Figyeltem minden egyes mozdulatát , fel-alá kezdett el járkálni szobámban . Motyogott ,de nem tudtam kivenni mit . Idegesen beletúrt hosszú hajába , rám emelte tekintetét ami most már inkább tükrözött hűvösséget ,mint szenvedélyt majd kiviharzott szobámból  .
Itt hagyott engem gondolataimmal . Testemen még mindig éreztem kezét , remegtek lábaim az idegességtől . Lerogytam a padlóra és a fene tudja miért , de sírni kezdtem ...
--------------
Reggel mikor felébredtem nem tudtam hol vagyok és hogy , hogy kerültem ide . Bevillantak az este történtek . A csók . Keze a testemen . Majd a sírás is . Nem értettem Harryt , nem tudtam mit is akarhatott este . Egyet viszont tudtam , hogy ha nem hagyom ezt abba , akkor elfogunk késni . Megnéztem a időt , még csak hajnali öt volt . Hát ez jó most mit csináljak két és fél órán keresztül . Gondoltam addig veszek egy forró fürdőt , hogy kitisztuljon a fejem ...

Harry szemszöge :

Mi a fészkes fene ütött belém ?! Soha nem vágytam még egy csókra ennyire , mint tegnap este . Isabell teljesen elvette az eszem , olyan volt , mintha nem is én lettem volna , mintha kívülről néztem volna végig az egészet . Egészen addig míg el nem kezdtem keményedni , az észhez térített , csak is így tudtam elszakadni Isabell puha , telt ajkaitól . Tudom nem kellett volna csak úgy otthagynom , de nem tudtam mihez kezdeni , épp úgy nem értettem a történteket , mint ő . Még egyszer sem fordult elő velem , hogy akarjak akár egyetlen csajt is , erre besétál ő az életembe , pedig még csak egy napja ismertem meg őt .
-----------
Egész éjjel forgolódtam . Olyan háromkor feladtam az alvás lehetőségét , ébren feküdtem feküdtem tovább . Gondolataim  cikáztak . Ahogyan vissza gondoltam az estére , ahogyan mellét fogtam , nyakát csókolgatva szívtam meg ézékeny pontján,  közben pedig puha ajkát csókoltam . Csupán , hogy felötlött ez fejemben , már éreztem hogy farkam elég szűkösen van . Így hát kikapcsoltam övem , és kényeztetni kezdtem magam . Kezem fel és le húzogattam hosszamon , eleinte lassú majd gyorsabb tempóban . Isabell nevét sóhajtva élveztem el . Éreztem meleg nedvem kezemen és hasamon , így elindultam a fürdőbe , hogy végre lezuhanyozzak . Csendben kellett elmennem a fürdőig , nehogy felébresszem Margaretéket , mivel még csak hajnali négy óra lehetett .

Fürdés közben gondolkodtam és arra jutottam , hogy ez bizony tévedés , semmit sem érzek , semmit sem érezhetek iránta . Biztosan csak azért volt mert már rég dugtam meg egy lányt . Nos ezen majd máma segítünk , hogy is hívták az a szőke festett hajú libát ?! ...

Naaa helló kedves olvasó , ez lett volna az új rész , remélem tetszett 😊❤
Puszi ❤❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now