...és már magamra is hagyott az új szobámban .
-----------------
Miután végeztem a pakolással és új szobám rendezésével felhívtam Anyáékat , nagyon örült , hogy épségben megérkeztem . Megkérdezte , milyen volt az út , a tanárok a suli az új család , így elmeséltem neki mindent ,kezdve azzal , hogy Susannel ültem a repülőn aki az elkövetkező egy évben az osztálytársam lesz megint . Anyám ennek nagyon de nagyon örült , hallottam hangján , hogy szipog így gyorsan folytattam tovább míg el nem jutottam a mai délutánhoz . Miután mindent elmondtam neki , Gemmával kedtem el beszélgetni , mivel Anyám a vacsora készítésére hagyatkozva elvonult a konyhába . Gemma nem kérdezett sokat , inkább sok szerencsét kívánt az új sulihoz , ha kell hívjam őt bármikor segít nekem még ilyen távolságból is , megköszöntem neki , majd elbúcsúztunk és letettük .Nem sokkal a telefonálás után , valaki kopogott az ajtón .
- Szabad .- válaszoltam az ágyon fekve .
Amint megláttam , hogy aki belépett az nem más mint Isabell volt az én Babám , habár ő még erről nem tudott .
- Csak jöttem szólni , hogy 10 perc múlva kész a vacsora . - jelentette ki halkan , majd beharapta óvatosan a száját . Szoknyában és egy topban volt . A felsője kimutatta domborulatait , mire akartlanul is megnyaltam szám sarkát .Késztetést éreztem , hogy felálljak, odamenjek és addig csókoljam míg minden meg nem szűnik körülöttünk .
- Rendben .- válaszoltam . Észrevettem , hogy megrezzent hangom hallatán . Láttva ezt , lassan felálltam és mosolyogva felé sétáltam . Egy félfejjel volt alacsonyabb tőlem . Fejét lehajtva tartotta . Álla alá nyúltam és felemeltem fejét , hogy szemeibe nézhessek . Szaporán szedte a levegőt .
- Félsz tőlem ?.- törtem meg a csendet .
Kérdésemre elfordította tekintetét . Magam felé fordítottam arcát majd megsimogattam .
- Ne félj tőlem pici lány , nem harapok. Csak ha szeretnéd . -mondtam neki egy perverz mosoly kisértében , mire arcát elöntötte a pír . Hogy lehet ennyire ártatlan és édes egyben ?!Ismét beharapta szájat . Nem tudtam ellenállni . Lecsaptam ajkaira . Meglepetésként érte , de aztán éreztem ,hogy ellazul és karjait nyakam köré fonja . Nyelvem bejutásért könyörgött , amit azonnal meg is kaptam . Nyelveink érzéki táncot lejtettek . Kezem közben elindult testén lefelé , amitől kirázta őt a hideg . Belemosolyogtam csókunkba . Kezem már a derekán volt , mikor olyat tett amire nem számítottam . Játékosan beleharapott alsó ajkamba , mire én fenekébe markoltam . Egy kisebb nyögés hagyta el a száját , amit csókunk tompított . Ezután levegő hiányában váltunk el egymastól .
- Kész a vacsora - kiáltotta Margaret .
Isabell száját egy csalódott sóhaj hagyta el . Elmosolyodtam , egy csókot leheltem ajkaira , majd mentünk vacsorázni . Nem tudtam mit csináljak egyszerűen megragadt ez a lány , nem tudtam magam leállítani ...
---------
A vacsora nyugisan telt . Tésztát ettünk bolognai szósszal , meg kell hadjam ,ízletes volt .
Isabell mellettem ült , a szülei pedig velünk szemben ,beszélgettünk mindenről , a sulimról , szüleimről . Közben úgy gondoltam szórakoztatom egy kicsit Isabellt . Jobb kezem az asztal alatt a combja felé közelített ...Vajon mi lesz itt 😏❤
Puszi 😏❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Night Is Falling [ H. S. ]
FanficA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...