14 .

2.2K 75 0
                                    

Gondolat menetem az ajtó nyitódása zavarta meg ...

Harry szemszöge

Az egész jelenetet láttam . Ahogyan megfogta a derekánál majd közel húzta magához és megcsókolta Őt . Őt aki csak az enyém ... csak az enyém lehetett volna. Nem tudtam magam türtőztetni , így rájuk nyitottam a bejárati ajtót . Isabell kitágult szemekkel megszeppenve és nem kissé meglepődve nézett rám . Adam , Adam meg élvezte a helyzetet . Egyszerűen tudom , hogy csak szórakozik az én Hercegnőmmel . Lehet Isabell nem látta ezt ,de én pasiból vagyok a fenébe is .
Szemem le sem vettem Adamről. Már épp mondani akartam , hogy takarodjon Isabell közeléből , mikor az említett megszólalt .
- Sa..sajnálom , ha felébresztettünk .- mondta , majd lefajtotta fejét , így haja eltakarta arcát . Nem válaszoltam . Még mindig viszketett a tenyerem . Kezeim ökölbe szorítottam. Szörnyen mérges voltam . Ott abban a pillanatban addig tudtam volna ütni a csávót amíg mozdulni sem tud . Láttam , hogy Isabell engem néz , de én nem akartam rá nézni . Aztán valahogy mégis megtörtem , majd a barna szempárba pillantottam ,amiben félelmet vettem észre . Láttam , hogy piciny teste megremeg . Nem akartam megrémíteni . Mélyen beszívtam a levegőt majd kifújtam , majd lazítottam ökleim szorításán.

Isabell szemszöge

Féltem. Nem láttam még Harryt mérgesnek . Az ahogyan ujjai elfehéredtek miközben ökölbe szorította őket . Szaját keskeny vonallá préselte , a nyakán és a karján lévő erek kidagadtak , félelmetes látványt nyújtott . Féltem menten neki megy Adamnak , de mikor rámpillantott végre , láttam izmai ellazulnak . Csak néztem a zöld szempárba , és próbáltam rájönni mi is zajlik most Harryben . A hátamon megéreztem egy kezet . Adamre pillantottam akinek egy hamiskás mosoly volt a szája sarkában , vagy csak oda képzeltem volna ? 
- É..é..én most már megyek .-szóltam Adamhez . Könyörgőn néztem rá. Erre csak egy bosszús pillantást kaptam cserébe .
- Rendben , akkor holnap .- mondta , majd felém hajolt , hogy csókot adjon számra , de én elfordítottam fejem , így egy puszit kaptam . Hogy miért fordítottam el a fejem ? Magam sem tudom , hisz egész este együtt voltunk és az imént csókolóztunk is . Az is lehet azért nem engedtem a csókot mert Harry végig nézte ezt a jelenetet ,vagy én nem tudom .

Már csak egy forró fürdőre vágytam . Tisztázni gondolataim , meg az egész estét . Adam még utoljára rám pillantott, majd elment . Megfordultam , szinte vártam , hogy egy erős mellkasnak essek , bár mikor felemeltem tekintetem Harry már nem volt itt.
---------------
A fürdő nagyon jól esett , de a gondolataim ezerrel cikáztak . Nem értettem miért kapta így fel a vizet Harry , és a viselkedése is megrémített . Még ő volt dühös rám mikor Ő nem szólt hozzám , akinek csak szórakozásra voltam egy kis ideig . Annyit töprengtem mind ezen , hogy kihűlt a víz , így kénytelen voltam kiszálni a kádból . Megtörölköztem majd megszárítottam tincseim , amik a konyt ellenére is vizesek lettek . Mikor kiléptem a fürdőből szobámba indultam . Beléptem az ajtón és Harry dühös tekintetével találkoztam . Teljesen közel jött hozzám , majd egy erőteljes mozdulattal megfogta állam és megcsókolt . Ez nem egy szenvedélyes csók volt , inkább birtoklóan hatott . Nyelve bejutást akart de én nem akartam megadni , így beleharapott alsó ajkamba erősen . Szétnyíltak ajkaim , Ő pedig az alkalmat kihasználva , nyelvét számba dugta .
- Megmondtam , hogy az enyém vagy és senki másé . - szólalt meg rekedtes hangján amit annyira imádtam most mégis félelem csengett benne  . - Rossz kislány voltál ,ezért Apuci most megbüntet . Minél több szabályt szegsz meg annál rosszabb lesz neked Hercegnő .- tette hozzá . Elengedte állam. Megrémültem . Meg akar büntetni , de mégis miért ?! Lehajtottam fejem és síri csöndben a földet kezdtem figyelni . Harry megfogta a kezem és az ágyig húzott .
Leült .
- Hasalj a térdemre .- mondta . Tettem amit mondott , nem akartam még rosszabb büntetést . Mivel testemet csak egy törülköző takarta nem kellett sokat vesződnie vele , fenekemről elhúzta a takaró szövetet . Éreztem megsimít , fellélegeztem , hátha meggondolta magát . Ám nem így volt .
- Tíz ütést kapsz , és te hangosan fogod számolni . - bólintottam , semmi hang nem jött ki a számon . Majd következő pillanatban egy erős ütés érte fenekem . Felszisszentem , nem fájt annyira de kellemes sem volt .
- Egy . - szólaltam meg . Újabb csapás ,ami szerintem erősebb lehetett . Kicsoldult könnyem .
- Kettő. - Az elkövetkező ütéseknél , sírva , sikítva számoltam , hisz ahogy haladtunk a tíz felé , úgy erősodött az ütése is . A tizedik már olyan nagyon fájt , az egész hátsóm sajgott és biztos voltam benne , hogy nyoma is marad .
- Thí..Tííííz - szinte síkítottam. Halk zokogásba kezdtem . Megéreztem Harry kezét fenekemen , megijedtem , hogy ujabb ütést kapok , de csak óvatosan elkezdte simogatni . Ettől picot megnyugodtam és a szúró fájdalom is alább hagyott egy kicsit . Mikor már elviselhető lett a fájás , megcsókolta fenekem és visszahajtotta a fenekemet takaró szövetet . Megfogta kezeim és felhúzott . Szemébe néztem ami elgyötörtnek látszott , mint aki nem akarta ezt tenni velem.
- Sajnálom.- szólt szomorúan . Majd megszakadt a szívem . Meg akartam érinteni , de ekkor ölébe húzott . Fejemet mellkasának döntöttem így hallottam egyenletlen szívverését . Ekkor jöttem rá , megérdemeltem . Megérdemeltem a büntetést hisz nem fogadtam szót . Fájt , nagyon is de attól még megérdemeltem . Normális esetben szerintem felpofoztam volna őt ezért vagy nem tudom , de nem volt szívem ezt tenni vele . Bevallom nagyon hiányzott a közelsége . Feljebb húzott az ágyon , így már kényelmesen elfértünk . Még mindig mellkasához bújtam , egyik lábam átraktam derekán , majd felnéztem rá . Néztem a csodálatos arcot , ami most elgyötörtnek hatott , néztem szája vonalát , szemöldöke ívét . Tökéletes . Egyedül e szóval írható le . Addig néztem még rám nem emelte tekintetét . Elmosolyodott ,de láttam ez csak egy fáradt bűnntudatos mosoly volt . Visszaraktam fejem mellkasára és nem sokkal később elnyomott az álom .

Ennyi lenne most az új rész remélem elnyeri tetszéseteket ❤❤❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now