Harry szemszöge :
Másnap Isabell ágyában ébredtem . Fogalmam sem volt arról , hogyan kerültem ide . Rémlik még , hogy a fürdőben voltunk , de , hogy onnan , hogy jöttem el idáig ?!
Isabell szemszöge : (töpreng)
Néha elgondolkozik az ember mi is a legfontosabb a világon . Mitől leszünk emberek és mi tesz minket emberségessé . Lehet vannak akik ezen nem gondolkoznak , lehet csak én vagyok így vele . Tudod van ez az érzés . Igen . Az . Mikor valami újat fedezel fel , mikor próbálod megismerni nem csak azt a valamit vagy valakit hanem saját magadban is feldezeni azt . A világon sok minden befolyásolható még ha azt is állítják mások ,hogy ez nem igaz . Tudjátok az emberek a legbefolyásolhatóbb lények . Akaratlanul vagy akarattal is .
Az emberek , vagy is mi embrek főleg mi nők különbözőek vagyunk de még is egyek . Fiatal vagyok de tudom igaz szerelem nem létezik vagy ha igen akkor csak kis részben . Nem úgy ahogyan a mese könyvekben az megvan írva . Ugyan , ne áltassuk magunkat , legtöbbünket a kicsit piszkosabb fantázájú srácok , férfiak igéznek meg , nem az anyámasszony katonája típusok , vannak kivételek ,igaz, de kevés . Itt egy példa ; bejössz egy aranyos srácnak aki mindenhogy próbálja magára vonni a figyelmed , segít , ha kell valami azonnal ott terem és segít . Eleinte lehet ,hogy nem tetszik , hogy így rád akaszkodik hisz neked nem tetszik csak mert ilyen . Aztán elhív randizni ,már-már igent mondanál és ekkor jön Ő. Egy csapásra elvarázsol téged és annyira megbabonáz , hogy teljesen elfelejtesz mindent . Elfeljted az aranyos srácot , nem akarod a társaságát , csakis egy dolog van előtted hogy NEKI a kedvére tegyél . Egyszer elhív randizni , kedves veled meg minden , elvisz magához és te hülye akkor még mit sem fogsz fel abból ami éppen történni fog . Neki adod magad . Másnap mész a suli folyosóján és meghallod "Kurva„ . Szaladsz a mosdóba könnyeid már patakoznak arcodról . Neki dőlsz a csempének és sírsz , sírsz . Nem csak azért ami történt , mindenért . Megalázott ,megaláztak . Legszívesebben a föld alá sülluednél szégyenedben . De nem lehet . Valahonnan , az Isten tudja honnan de erőt veszel magadon , felállsz ,letörlöd az elfolyt sminked és a wcből emelt fővel lépsz ki . Belül még mindig sírsz , de kívülről nem mutathatsz érzelmet különben felfalnak . Mutogatnak rád , beszólogatnak , de Te csak mész tovább füled mellett elengedve mindent . Eltelik két nap , már nem piszkálnak annyira , inkább levegőnek vesznek . Találkozol vele . Néz , s közben megvető mosolyt terül szét arcán . Elfog a düh . Tudod mit kell tenned . Elindulsz feléje . Érzed ,látod ahogy a többiek egyenként fordulnak feléd várván mi fog majd történni . Mondd valamit a haverjainak amin röhögni kezdenek . Beindul az adrenalin , átjárja a tested minden izmod minden érzéked . Oda érsz , megállsz . Rá nézel , Ő rád néz . Elmosolyodsz majd teljes erődből behúzol neki . Érzed ahogyan az adrenalin már az eget verdesi . Nem érzékeled a fájdalmat a kezedben . Ő pedig csak áll s állat fogdossa . "Mocskos kurva„ hangzik de lepereg . Megfordulok s vissza indulok szekrényemhez . Egy pillanatig hatalmas csend járja át a sulit , majd meghallok egy tapsot ,majd csatlakoznak hozzá egy páran . A tömeg szétszéled , s újra egyedül maradsz a szekrényednél . Büszke vagy magadra . Ekkor megérzel egy érintést a válladon , megfordulsz .
Szembe nézel vele , aki itt volt neked egész végig , aki segített , aki igazából szeretett s akit te lepattintottál másért . Szégyelled magad s inkább lehajtod a fejed és a cipődet nézed . Válladról eltűnik keze . Nincs mit tenni , elveszítettem . A következő pillanatban két kar fonódik köréd s erősen tart . Átöleled s ekkor meghallod ; Büszke vagyok rád , végre észhez tértél .
Haragszol ,ellenkeznél , de tudod ,hogy igaza van .
Látod , csak azért akartad a másikat mert nem ő volt , nem volt macsó , de, helyette tisztel téged a igazából szeret .Töpregnés vége...
Fekszem az ágyban s kérdezem magamtól , ,,Miért én ? " Miért nem vettem észre , hogy Adam mit is akar , miért voltam ilyen hülye . Lehet van valami igazság abban amin gondolkoztam , mégis mellettem fekszik a férfi aki hiába húz maga köré falat , hiába teszi ,hogy nincsenek érzései , tudom , tudom , hogy vannak . Gondolatmenetem egy derekamat ölelő kar szakítja meg . Elmosolyodom . Megfordulok , s szembe találom magam A smaragdzöld szempárral . Lehajol , egy csókot lehel ajkamra .
- Jóreggelt HercegnőmSzóval , nagyon boldog karácsonyt utólagosan , kellemes ünnepeket még továbbra is .
Meghoztam az új részt remélem tetszik majd , kicsit eltér a többi résztől ,de gondoltam megpróbálom , hátha tetszik majd . Lehet nincs értelme , de azért noh .😂( Igen , tudok fogalmazni )
Valamint nagyon de nagyon szépen köszönöm a 2,54k megtekintést , így karácsonyra ez lett a legszebb ajándék tőletek 😍😍🖤🖤😘 köszönöm 😍😍🖤
Puszii 🖤😘
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...