23.

1.8K 67 0
                                    

Már két teljes napja alszik . Néha sírva riad fel álmából majd vissza alszik. Olyan mintha nem akarna felébredni , lehet így van.
Dühös vagyok rá nagyon amiért elfutott , mégis mit gondolt ?! A szeme alatt egy ütéstől maradt nyom van és ráadásul halványan még egy tenyérnyom is látszik . Bárki tette is ezt vele esküszöm félholtra verem . Dühömben ököllel a falra ütöttem . Bármit akarok jól tenni elbaszom . Faszomnak kellett őt kérdőre vonnom . Most nem feküdne az ágyában egy monoklival a szeme aladt .
- Apuci ? -hallottam meg a suttogását . Azonnal odamentem az ágyához , leültem az ágy szélére és vártam . Vártam mi történik , lehet csak álmából beszélt , de nem szólalt meg két napja így reménykedtem nem csak álmodik . Gyengéden karját simogattam . Felnéztem rá . Ekkor ,végre valahára kinyitotta gyönyörű szemeit , pislogott párat majd rámnézett . Pár percig farkasszemet néztünk . Tekintetéből semmilyen érzelmet nem tudtam kiolvasni ,ez aggasztott . Száját szólásra nyitotta , mondott is valamit de nem hallottam csak láttam , hogy tátog egy kicsit . Ajka cserepes volt a víz hiánya miatt . Haja kócosan terült szét az ágyon de még így is tökéletes látványt nyújtott .
- Annyira sajnálom - meghallottam végre amit az előbb próbált mondani . Ismét farkasszemet néztünk ,de szemei most tele voltak csillogással , majd legördült egy könnycsepp s ezt követte a többi is . Megfogtam most törékenynek tűnő testét , felültettem ,majd magamhoz húztam .
- Nem a te hibád , én voltam a hülye - suttogtam lágyan amitől csak még jobban rázkódott . - Shh , semmi baj .- majd egy csókot adtam feje búbjára .

Nem tudom meddig lehettünk így de nem is érdekelt . A lényeg az , hogy most már itt van . Sírása egy kis idő után elcsendesült . Majd halk szuszogására lettem figyelmes . Elaludt . Visszafektettem , épp betakargattam és álltam volna fel , mikor kicsiny kezével megfogta az enyémet .
- Maradj velem kérlek - mondta elhaló hangon . Megeresztett egy pici mosolyt . Istenem nem tudok neki ellenállni , de túl nagy lenne a kisértés , meg persze a tegnapi miatt még bűntudatom volt és van is .
- Biztos ezt szeretnéd ? - kérdeztem , válasza egy kisebb bólintás . Annyira imádnivaló . Mégis Amandát kefélted tegnap este és élvezted , hogy félt tőled te szadista . Kuss!! Szóltam a hangra a fejemben .

Befedüdtem mellé . Nem tudtam mit tegyek , úgy éreztem magam , mint egy szűz kisfiú aki először van lánnyal . Isabell lépett helyettem , bár szerintem már félálomban lehetett. Mellkasomhoz bújt , fejét karomra hajtotta s így szuszogott édesen tovább . S én eközben egyszerre voltam boldog és mart szét a bűntudat .

Tudom,tudom rövid rész ❤❤ azért remélem tetszett ❤❤❤❤
Puszi❤❤❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now