Harry szemszöge:
Akkora hülye vagyok .
Visszaemlékezés:
Elkell ismernem Emily egy bombázó . Bár az én Babygirlömtől nem jobb . Idejött fene tudja minek , és már kellette magát . Ismerem az ilyen csajokat , tudják magukról , hogy szépek , és teszik ,hogy ,,jajj dehogyis , olyan ronda vagyok" . Ránéztem és tudtam , hogy ribanc , lehet bármilyen kedves , de biztos vagyok benne , hogy több faszt látott ,mint bármelyik kurva . Szánalmas . Szánalmas vagyok . Belementem a játékába . Tudtam Isabellnek nem fog tetszeni , de megakartam tudni , meddig lehet nála feszíteni a húrt . Fűztem tovább a csajt , Isabell egyre idegesebben toporgott mellettem ,majd odanyomtam egy oduászt . Ennyi kellett ,forrtyogva ment ki a teraszra . Emily még próbálkozott ,de miután látta nem lesz belőle semmi , kiment a Hercegnőm után .
-----------
Sokáig voltak kint ,így meglestem mit csinálnak . Isabell éppen egy hatalmasat kevert le annak a kurvának , arcán diadalittas mosollyal . Ennek láttán ,hatalmas mosoly terült szét arcomon , majd visszabattyogtam a konyhába . Emily pár perc után bejött . Sminkje elkenődve , arcán egy hatalmas tenyérnyom , feje piros akár a rák . Vicces volt , megkapta ami járt neki . Mégis másképp reagáltam . Nemsokára rá bejött az én babám , kezét fogta , láthatóan fájt neki . Kivette a fagyasztóból a jeget és fájó tenyerére rakta . Emeltem hangomon , hogy megkérdezzem mire is volt ez az egész Emilyvel kapcsolatban . Válaszolt valamit ,vagy csak akart de csak annyira emlékszem , hogy orrbavágott . Döbbent fejjel néztem rá , közben pedig próbáltam figyelmen hagyni azt a szúró, fájdalmas érzést . Elszaladt mellettem .
- A kurva életbe.-ennyi tellett tőlem , mentem volna utána de ő már nem volt sehol .
-------------------
Vártam 2 órát hátha haza jön , bár számára nem volt ez tanácsos . A kibaszott életbe is , el is törhette volna az orrom az a szuka . Jöjjön csak haza . Feladtam a várakozást , felhívtam a suliból pár arcot , mondán van-e a közelben valami kocsma . Heten voltunk , ültünk a kocsmában és vedeltünk . Küldtem egy csomó üzenetet Isabellnek de nem válaszolt . Hát basztam bele az egészbe , szinte sárga földig ittam már magam , mikor megjelentek a csajok is köztük Amandával . Mihelyst közel volt , hozzám , magamra ültettem , és csókolgatni kezdtem őt . Nem tolt el magától , csak halkan nyögdécselt . Lassan elkezdte mozgatni csípőjét farkamon mire felmordultam de szerencsére csak Amanda hallotta . Kurvára dühö voltam , és elakartam felejteni a lányt , a lányt aki mindennap tönkre tesz . Felálltam magammal húzva a szőkét is .
- Menjünk fel hozzád . - súgtam fülébe . Fejével helyeslően bólogatott. Alig tudtam menni a lábaimon így a csajba kapaszkodtam néha . Nála voltunk a szobájában . Nekilöktem őt durván a falnak , mire felszisszent , én ezzel mit sem törődve szájára tapadtam . Egyre jobban húztam őt magamhoz . Simogattam , fogdostam őt ,majd mikor megelégeltem az ágyra dobtam ,levetkőztettem őt . Egy sóhaj hagyta el száját , majd elkezdett engem vetkőztetni . Nadrágomat gatyámmal együtt húzta le . Azonnal helyet cseréltünk , így ő volt rajtam . Szószerint rácuppant farkamra ,majd szopni kezdett . Szar volt , de azért lehetett élvezni . Fordítottam helyzetünkön ,pontosabban hasra fektettem őt . Belekapaszkodtam festett szőke hajába és egy erőset a seggrlére csaptam , mire egy kisebb sikoly jött ki száján amit próbált a párnájába fojtani . Ereim felpezsdültek . Hirtelen vezettem magam belé amit egy újabb és fájdalmasabb sikoly követett . Nem hallottam mit akart , és nem is érdekelt , csakis azért dugom őt ,hogy én élvezzem . Pár lökés után elélveztem , kihúzodtam belőle majd mellédőltem . Felém fordult ,láttam , hogy elaludt .Visszaemlékezés vége
Most pedig reggel van , és azon gondolkozok miért is vagyok itt és nem VELE .
Nos ez lenne az új rész , picit talán zavaros de azért remélem tetszik ❤❤
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...