22.

1.8K 69 5
                                    

Őszintén nem tudom ,mit gondoljak . Félek haza menni , a saját házamba . El sem tudom képzelni mit kaphatok ezért. Nem tudom milyen lehet Apuci ha elborul az agya , hisz eddig csak mérgesnek láttam ,sőt az sem az volt inkább csak közömbös és hideg  . Úgy döntöttem Adamnél maradok  . A tegnap esti csókunk után furcsa mód nem próbálkozott semmivel , igaz ez különösebben nem zavart ,csak szimplán fura volt hisz ez idáig nyomult , és a mozis estet vehetjük randinak is .

Álmos voltam , fel sem keltem Adam ágyából . Néztem a plafont és gondolkoztam . Igazából addig töprengtem amíg el nem nyomott az álom .

Harry szemszöge :

Pocsékul voltam de szentségesen . Amandától még korán reggel eljöttem , nehogy a végén még beszélnem kelljen vele . Mit mondhatnék neki ?! Bocs ,hogy tegnap fulladásig nem basztalak és cső ?! Inkább ,,haza jöttem" . Egész délelőtt csak tengettem időm a nagy házban . Nem tudtam mit kezdeni magammal . Rezegett a telóm , azonnal  megnéztem, hátha az én Hercegnőm , de nem, csak a ribanc. Ekkor vettem észre , hogy üzeneteket küldtem Isabellnek. Megnyitottam megnézni mit is írhattam segg részegen neki . Elolvasva az üziket , undorodtam magamtól .Ha csak ez lett volna . Emlékképek törtek elő tegnapról , de csak foszlányokban, szerencsémre . Baszki jó részeg lehettem . Lelekem mélyén reméltem , hogy az ami tegnap történt köztem meg a kurva között nem fog soha kiderülni .

Isabell szemszöge :

Egy kéz simogatására kezdtem ébredezni.
- Apuci ? -szólaltam meg félálomban , fel sem fogva kinek és mit mondtam.
- Nem ,de ha szeretnéd lehetek - súgta fülembe egy hang . Szemeim azonnal kipattantak és Adammal találtam szemben magam . Aki egyre csak közelebb húzódott hozzám . Felültem és próbáltam minél messzebb kerülni tőle , de nem sokra mentem vele , hisz az ágytámlának ütköztem .
- Szóval erről van szó ,te kis ribanc . Egy idegennek azonnal a farkát szopod , nekem meg még egy csókot is alig engedsz !-mondta majd kezeivel kezem után kapott és irdatlan erővel kezdte szorítani csuklóimat .
- Adam ! Auu.. ez fáj . Engedj el kérlek .- mondtam már szinte nyöszörögve , de ő mint aki se hall, se lát . Következő pillanatban ,elengedte csuklóim . Fellélegeztem . Ekkor maga alá húzott és felém tornyosult . Egyik kezével összefogta kezeimet fejem fölött , másikkal pedig elkezdte kigombolni nadrágom .
- Adam khérlek , te nehem vagy ihilyehen , engedj el , kéhérleheek . -könnyeim patakoztak . Egy tenyeret éreztem az arcomon , igyekezetem kirángatni kezeim ,hogy a fájós pontra tegyem őket ,de hasztalan Adam erősebb volt .
- Akkor kellett volna így picsognod mikor a drága kis Apucid megbaszott !- bömbölte képembe. - Retkes kurva , egész végig csak játszottad a szende szüzet , de most már kimutattad fogad fehérjét . Azt szereted mikor megbasznak de keményen mi ?! Fasszopó kis kurva !- mondatával egy időben ismételten arcon csapott . Nem sikerült  kiszabadulni szorításából .
- Ezt szereted mi !?-és elkezdte csókolgatni nyakam ,majd mikor azt hittem abba hadja ,bele harapott .  Egy hatalmasat sikoly hagyta el számat . Azt ajtó felé néztem , lehetetlenség ,hogy a szülei ezt ne hallják .
- A ház csak a miénk , nem fog minket senki sem megzavarni - motyogta egy ördögi mosoly kiséretében . Szabad kezével széjjelebb rakta lábaim ,majd saját lábával leszorította azokat . Már kijelenthetem ,nekem végem , végképp nem tudtam mozogni . Csak egy dolog volt előttem ,hogy kiszabaduljak , csak azt még nem tudom hogyan . Ekkor Adam számra tapadt . Nem akartam neki meg adni a bejutást ,de végül beleharapott fájdalmasan alsó ajkamba így kénytelen voltam szétnyitni azokat . Szétgombolt nadrágomnál megéreztem kezét . Ne, csak ne tegye meg ,kérlek . Neeeee . Benyúlt bugyimba és azonnal izgatni kezdett . Szörnyen fájt amit csinált . Tisztára száraz voltam ,de őt ez nem érdekelte . Belém vezette kettő ujját . Egy akkorát ordítottam mint még soha , annyira égetett , fájt , szúrt . Nem tudom hogyan de sikerült kiszabadítani lábaim . Kapva az alkalmon ,tökön rúgtam ahogyan csak bírtam . Kétrét görnyedt és azonnal elengedett , leesett az ágy mellé . Próbáltam felállni ,de nem sikerült , annyira fájt nőiességem , ráadásként még lábaim is teljesen elzsibbadtak . De ki kellett jutnom valahogy . Apuci . Ismételgettem magamban . Erőt vettem magamon és az ágyról lecsúszva az ajtóig vonszoltam magam valahogy négykézláb . Mikor már nem éreztem azt a bizsergő érzést lábaimban ,megpróbáltam felállni . Apuci. Kurvára fájt , minden lépésnél fájdalom terjedt szét nőiességemtől  .
- IDE GYERE TE ROHADT KURVA !-ordított mögülem és hallottam léptei zaját a lépcsőnél. Szerencsére sikerült eljutnom a bejárati ajtóhoz . Feltéptem azt ,majd kirohantam . Futottam ahogyan csak lábaim bírták , igyekeztem kizárni a fájdalmat .Apuci . Teljesen a házunkig futottam  . Nem volt kulcsom . Dörömbölni kezdtem az ajtón , de már annyira fájt mindenem ,hogy térdeim össszerogytak és a földön landoltam . Az ajtó kinyílt .
- Babyg... Hol... Mi tör... - alig hallottam valamit . Zúgott a fülem a fejem . Éreztem , hogy felemel . A lépcsőnk aljánál lehettünk . Felnéztem Apuci aggódó arcára . Smaragdjaival engem figyelt .
- Herc... ma..dj vel... ! Ne.. ...sz se...mi ..... .- mondta , de olyan
- Apuci- tátogtam ,ennyi telt tőlem . Látásom elhomályosult ,majd körül ölelt a sötétség  .

Nos , ennyi lenne az új rész ❤❤ picivel hosszabb az előzőnél ,remélem tetszik ❤❤❤
Puszi ❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now