6.

3K 110 0
                                    

Jobb kezét a combomra tette , mire hideg keze érintésére megugrottam . A szüleim kérdőn néztek rám , én meg zavaromban valami olyasmit motyogtam , hogy belerúgtam az asztalba . Harry vállai picit rázkódott a nevetéstől . Anyáék nem firtatták tovább az esetet , folyatatták tovább a beszélgetést Harryvel , akinek keze combomon pihent . A tüdőm összeszorult , szaporábban kezdtem szedni a levegőt mivel még eddig nem éreztem egy fiú keze alatt ilyen kellemes bizsergést . Gyomromban egy ismeretlen érzés jelent meg ...

Következő pillanatban Harry kezei feljebb vándoroltak combomon . Keze veszélyesen közel került nőiességemhez , majd megéreztem ahogy , elkezdte lassan maszírozni azt , bugyin keresztül . Nem tudtam mihez kezdjek ezzel az új , eddig ismeretlen érzéssel . Mellkasom emelkedett és süllyedt , egész testemet átjárta .
Hahó Isabell uralkodj magadon ! Itt vannak a szüleid !  Tudod , hogy ezt nem szabad , azonnal lökd el a kezét , parancsoltam magamra , de az eszem helyett a új érzésre hallgattam . Harry félrehúzta a bugyimat az útból , én pedig ötlettől vezérelve széjelebb raktam lábaim , hogy jobban hozzám férhessen . Most már éreztem ujját amint végig simít nőiességemen , majd csiklómat kezdte el lassan, gyengéden maszírozni .
Istenem tudom , hogy ezt nem kellene , de annyira jó érzés , hihetetlenül jól csinálja , istenem .
Ez után már ütemesebben kezdett el kényeztetni . Beharaptam alsó ajkam nehogy hangosan felnyögjek . Azt hittem bele őrülök . Sohasem volt ilyesmiben még részem . Hirtelen Harry keze után nyúltam , aki mintha már tudta volna mi fog történni , mégjobban rákapcsolt . Éreztem ahogyan az alhasam megfeszül és testem minden egyes darabkája szinte elolvadt , lábaim regtek . Azt hiszem elélveztem . Egész testemben végig futottak a jóleső  remegések .
Harry csak egy kis idő elteltével húzta el kezét .
Végre sikerült szabályoznom a lélegzetvételem . Próbáltam Anyáék beszélgetésére figyelni ,de nem nagy sikerrrel , mivel még az előbb történteket emésztette a testem az agyam és minden érzékem .
Ekkor Anya szólt hozzám ,de mintha víz alatt lettem volna . Láttam ,hogy mozog a szája de ,az elmém nem fogta fel mit kérdezett . Hirtelen Harry megsimította a karom , és feleszméltem .
- Hogy mit Anya ? Bocsánat ,csak elbambultam - mondtam neki . Mire ő elmosolyodott .
- Látom Kincsem . Csak annyit mondtam , hogy ma este nem kell segítened a mosogatással Apáddal megoldjuk , nyugodtan menjetek beszéljétek meg a sulit meg a holnapot .- mosolygott még mindig kedvesen . Válaszként bólintottam .

Elindultunk fel a lépcsőn . Harry szorosan mögöttem jött , mikor felértünk a lépcső tetejére , megfogta kezem magához húzott és egy csókban forrtunk össze. A falnak nyomott és úgy folytattuk tovább . Kis idő elteltével elváltak ajkaink így talákozott tekintetem gyönyörű zöld smaragdjaival . Láttam benne a vágy csillogását . Ekkor a fülemhez hajolt .
- Ez még csak a kezdet , Baba .- suttogta fülemre , amitől kirázott a hideg jó értelemben . Kezével pedig arcomat simogatta , majd megfogta kezem és hadta hadd vezessem őt a szobámig ...

Éééés itt az új rééész 😏😏❤
Puszi ❤❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now