Könnyeim esőcseppként hullottak . Adam pedig nyugtatóan simogatta hátam , miközben ölében ültem .
- Shhh Isabell , nem lesz semmi baj .- hangoztatta már sokadszorra ,de ez mégis nyugtatóan hatott , sírásom csillapodott . Adam szobáját szipogásom töltötte be . Nem kérdezett semmit . Szó nélkül engedte , hogy nála alhassak ,amiért nagyon hálás voltam . Még nem éreztem azt , hogy kitálaljak neki . Igaz , utalt rá ha szeretném akkor ő itt van nekem ,erre mégjobban sírtam egészen mostanáig .
- Biztosan nem szeretnél róla beszélni ?- kérdezte. Fejem nemlegesen ráztam .- Rendben ,de ne felejtsd el mit mondtam neked , én itt vagyok bármi is legyen .-jelentette ki, majd egy puszit nyomott fejem búbjára. Még közelebb bújtam mellkasához , ő pedig még erősebben tartott karjai között . Ki tudja meddig lehettünk így , bár úgy néz ki elaludhattunk , mivel az ágyon voltunk elterülve . Megnéztem az órát , hajnali fél hármat mutatott telefonom . Melléje pedig üzenet TŐLE.
(22:36)Harry: Hercegnő sajnálom , nem akartalak megbántani .
(22:38)Harry : Isabell ,tudom , hogy nem kellett volna ennyire nyilvánvalóan flörtölnöm Emilyvel 😔
Most komolyan azt írta , hogy ,,ennyire nyilvánvalóan"?! Ez nem normális , mégis tetszett , hogy írt és bocsánatot kér.
(23:59) Harry: Na most már elég bocsánatot is kértem mi bajod van még
(0:00) 5 nem fogadott hívás tőle :Harry
(0:26)Harry: A KURVA ANYÁDAT TE BÜDÖS RIBANC AZONNAL VEDD FEL A RETKES TELEFONT !!!!
(0:45)Harry: Sajnálom , csak aggódom érted . De ha holnap délre nem érsz haza , ne akard tudni mit tesz veled Apuci büntetésből amiért engedetlen voltál!
Az utolsó két üzenetet félve olvastam el . Remegtem egész testemben . Már tapasztalhattam egy keveset abból az Apuci-féle büntetésből .
- Mi baj ?- kérdezte Adam rekedt hangján amitől picit megugrottam , azt hittem alszik .
- Se..semmi , Anya keresett és írtam neki , hogy ne aggódjon élek , csak hamarabb mentem aludni .- füllentettem.
- Értem . Akkor megtudnád magyarázni mégis mi a fészkes fenéért reszkedsz úgy , mint a nyárfalevél ?! Hmm ?- kérdezte élénkebb hangon . Nem tudtam mit is mondhatnék . Egy biztos az igazat nem .
- Ööö hát hideg van ?- kijelenteni akartam , de kérdésnek hangzott .
- Miért ? Hmm ? Miért véded őt ennyire ? - kérdezte , majd velem együtt felállt aztán letett de nem engedve el . Kezét állam alá rakta és picit felemelte , hogy szemembe tudjon nézni .- Bántott téged ? Olyas valamibe kényszerített amit nem akartál ? - kérdezte .- Tudod , hogy én sokkal jobb vagyok nála , nálam te vagy és lennél is az első bármit megtennék érted .- mondta . Mielőtt bármit is reagálhattam volna lecsapott ajkaimra . Pár perc után megadtam magam , nyelve és ajka enyhe nyomosánal szétnyíltak ajkaink majd nyelvemet heves csók táncba hívta . Kezeimmel átkaroltam nyakát , kezével közelebb húzta egymáshoz csípőinket . Egyik kezét derekamon , másikat arcomon tartotta . Élveztem . Minél jobban faltuk egymás ajkait annál közelebb próbáltuk nyomni egymásnak testeinket . Levegő hiányában váltak el ajkaink . Arcunk kipirosodva ,szemeink csillogtak , de bármennyire is élveztem szívem mást diktált .
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...