4.

3.2K 107 0
                                    

Isabell szemszöge :

Az autóban hátul csend volt , egyedül anyáék beszélgettek elől . Harry egész úton a telefonját nyomkodta , igaz már nem fülhallgatózott , de attól még nem komunikált velünk . Így , hogy nem figyelt , legalább jobban szemügyre tudtam venni . Ami feltűnt , hogy mindkét kezén tetkó van . Próbáltam mefejteni mit is jelentenek , de miután nem sikerült , inkább mást kezdtem el rajta figyelni . Ez pedig a szája volt . Azok a gyönyörű , rózsaszín telt ajkak . Eljátszottam a gondolattal , milyen lenne csókolni és harapdosni őket . Ebben a pillanatban , kb bármit eltudtam volna képzelni Harryvel . Ekkor halk kuncogásra lettem figyelmes . Harry rám emelte gyönyörű zöld szemeit , közben pedig mosolygott és előbújtak gödröcskéi amiket amiket eddig nem sikerült megnéznem .
- Tetszik a látvány ? - kérdezte egészen közel hajolva Harry egy hamiskás mosoly kisétlretében . Majd megsimogatta combom észrevétlenül . Akkorát dobbant a szívem , hogy szerintem még ő is meghallotta .
- Mi az Baba , elvitte a cica a nyelved ? - kérdezte még mindig felém hajolva .
Hirtelen lett zavaromban , amennyire csak tudtam arrébb húzódtam és lehajtottam vörös fejem . Harry jelenetemet végig nézve csak tovább kuncogott , majd visszatért telefonja nyomkodásához .
Az út további része már tényleg eseménytelenül telt .
-----------
- Nos , akkor engem Margaretnek hívnak , férjemet pedig Mateonak , reméljük a nálunk töltött idő csak a legjobbakat hozza majd ki ebből az egész diák programból . Üdvözlünk nálunk Harold . - üdvözölte Anya Harryt két puszi kiséretében , ezután pedig Apával lekezelt .
- Mrs . Costa köszönöm a szivélyes fogadtatást . Kérem hívjon csak Harrynek . - szólalt meg (először) Harry . Angol akcentusa javára vált , mély , férfias hangjánál. Majd kivillantotta legszebb mosolyát .
- Rendben Harry . Kérlek tegezz minket . - szólalt meg mosolyogva édesapám .
- Hát akkor nincs már más hátra , gyere megmutatom a szobád , ami a folyosó végén van , a fürdősz... - a többit már nem hallottam .

Harry szemszöge :

Tudtam , hogy néz engem de zavarba akartam őt hozni . Sikerült is .
- Tetszik a látvány ? .- kérdeztem tőle , közel hajolva . Láttam , milyen érzést váltott ki belőle ez a kérdés , ezért úgydöntöttem fokozom a szituációt . Észrevétlenül megsimogattam a combját , amibe picit beleremegett . Tetszett ez a játék így folytattam .
- Mi az Baba , elvitte a cica a nyelved ? .- folytattam még mindig közel hozzá, nehogy szülei meghallják . Annyira meg volt illetődve , nem válaszolt semmit , inkább odébb tolta magát . Én pedig ezen az apró ám vicces mozdulatán kuncogtam tovább . Visszatértem a telefonomhoz , nem kötötte le a figyelmem , ugyan is próbáltam felidézni , az imént történteket . Olyan ártatlan kislány még , biztos vagyok benne , hogy még nem volt része egy felejthetetlen szexben sőt semmiben sem . Ez könnyen megváltozhat...
-----------
A házuk nagy volt és fehér olyan tipikus Amerikai tengerparti ház . Sokban különbözött a mi házunktól , ami szintén nagy volt de komfortosabb és nem ennyire fehér
( Lásd a képet 👇).

 Sokban különbözött a mi házunktól , ami szintén nagy volt de komfortosabb és nem ennyire fehér( Lásd a képet 👇)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Házuk belülről gyönyörű volt . Hatalmas nappali tárult elém ahol padlótól plafonig érő ablakok sorakoztak egy hatalmas teraszajtóval , amin ha kilép az ember egy medencéhez jut ami pedig a tengerre néz . Azt kell mondjam , lenyűgözött a ház a maga féher bútoraival és fehér falaival .

Az elkövetkező percekben megismerkedhettem Isabell szüleivel , Margaret és Mateo nagyon kedvesek voltak hozzám . Félszemmel Babámat figyeltem aki nagyon elmerült gondolataiban . Margaret megmutatta a vendégszobát ahol lakni fogok , majd miután ezzel végeztünk megmutatta a ház többi részét . Kis „túránk“ után annyit mondott csak , hogy érezzem otthon magam és szóljak ha valamire szükségem lenne és már magamra is hagyott az új szobámban .
---------

Hii ! Ennyi lett volna az új rész , remélem tetszik majd ❤😊

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now