30.

1.5K 56 2
                                    

Isabell szemszöge :

3 hét elteltével

A faszomat a világba . De most komolyan . Október van . Anya még mindig a Mamánál . Azt mondta azért nem jött haza mert a nagyi hiába gyógyult meg még segítségre van szüksége . Valahogy nem hiszem el , hogy ez lenne az igazság , Mama nindig is erős és szívós nő volt , bármilyen beteg is volt őt ez nem érdekelte . Apa haza jött de alig szólt bármit is . Ahányszor csak Anya jött szóba azonnal terelni kezdte a témát . Kifogásokat keresett . Rosszat sejtettem , nagyon rosszat . Anyával is beszéltem de ő is nyújtotta a témát máshová . S ekkor kezdett felötleni a fejemben , lehet elválnak . Megrémített ez a gondolat , s amilyen gyorsan csak tudtam megpróbáltam kizárni az ilyen s efféle gondolatokat a fejemből . Muszáj volt másra koncentrálnom így inkább mentem olvasni .

Nem kötött le pedig az egyik kedvenc könyvem olvastam . Felsóhajtottam , ledobtam a könyvet az ágyra éz csak feküdtem tovább .
---------
Vajon mit csinálhat ? Lemenjek hozzá vagy inkább ne ? Jézusom fogalmam sincs , hogyan is kéne viselkednem vele . A viszonyunk nem sokat változott , vagyis de , most még kevesebbet beszélünk , mint eddig . Egyszerűen nem megyek el rajta , egyszer magához húz , másszor hozzám se szól . Nem tudom mit tehetnék . A fürdőszobai érzelmes dolog után mintha kicserélték volna . Egy falat húzott maga köré . Egy falat amit talán ennyi huza-vona után már nincs kedvem lerombolni ...

Harry szemszöge :

Ez nem én vagyok . Olyan , mintha kívülről figyelném magam . Mintha valaki átvette volna a testem és az érzéseim felett az irányítást . Harcolok az ellen aki vagyok s az ellen aki lehetnék.
Zombiként járok egy idegen házban . Még ha itt is lakom közel másfél hónapja nem érzem ,hogy betudnék illeszkedni . Kitűnök . Fura eddig bármelyik suliba sikerült beilleszkednem , de most más és ez kezd aggasztani . Lehet , hogy kezd visszatérni a régi énem . A régi énem akit elakarok felejteni , azt a z érzelmes srácot aki valaha voltam .

A szobámként kialakított vendégszobában fel-alá járkálok . Ideges vagyok . Látnom kell őt , beszélnem kell vele . Eddig próbáltam elkerülni . Itthon sikerül még suliban is , de ahányszor csak találkozik a tekintetünk . Látom a szemében a szomorúság szikráját , bár ő mosolyog , szemei sírnak . Lassan kezdem megérteni , mit jelent a mondás ; A szem a lélek tükre . Már épp lenyomtam a kilincset mikor megszólalt a telefon az asztalon . Mélyen beszívtam a levegőt majd kifújtam miközben lehunytam a szemem . Kinyitottam a szemem . Kezem lassan lesiklott a kilncsről . A asztalhoz mentem . A kijelzőn Zayn neve villogott . Felhúztam a szemöldököm . Mit akarhat vajon ?
- Tessék . - szóltam bele a készülékbe .
- Harry , segítheneed kell .- mondta elhaló hangon . - El akarják rabolni . Mheg próbáltham fheltartóztatni őket de ...
- Hol vagy ? Mi az ,hogy elakarják rabolni ?! Kik azok ? - vágtam közbe  indulatosan . Mit akarhatnak az én Hercegnőmtől ?!
- A Mariatchi fivérek . - válaszolt majd megszakadt a vonal . Ekkor hallottam meg a sikítást . Átsiettem majd feltéptem az ajtót .
- Harööuiii - próbált kiáltani , de mindhiába , szájat befogták , aminek kiéretében másodpercek alatt elájult .
Egy alacsony pasas , a fekete hajával , bőrdszekiben könnyedén felkapta karjaiba .
- AZONNAL ENGEDD EL TE ROHADÉK ,KÜLÖNBEN MEGÖLLEK !!!- kiáltottam önkívületemben . Azonnal felment bennem a pumpa . Testem a jólismert adrenalin járta át . Megindultam a pasas felé . Ekkor ütést éreztem fejemen , majd elsötétült minden ...

Na helló , uff hát nem is tudom hol kezdjem . Elsősorban sajnálom ,hogy nem hoztam ilyen sokáig részt , sok a suli és sehogy se adta ki az időmből 😞💞
Másodszor !! TE JÓ ÉG !! 💞💞😍😍😍 Nagyon imádlak titeket 💞😍😍 Istenem , több mint 3,8k nézettség 💞💞😍😍😍
Nagyon sokat jelent ez nekem , köszönöm 💞💞💖💖💖😍
Igyekszek hamar hozni úh részt 💖💖
Puszi 💞

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now