A fürdő segített kitisztítani a fejem . Fél órát voltam bent , majd egy szál törölközőben kibattyogtam a konyhába , mondván úgy is mindenki alszik . Oda álltam a hűtőhöz majd miután mindent kiszedtem ami kell , a konyhapulthoz mentem .
Bekapcsoltam a rádiót , hangját épp ,hogy csak lehett hallani . Egyik kedvenc zenémet játszották Ed Sheerantól a Shape of you-t , feljebb tekertem egy picivel a hangerőt majd elkezdtem ütemre ringatni a csípőm . Halk kuncogásra lettem figyelmes . Megfordultam és Harryvel talátam szembem magam aki egy szál pizsama nadrágban állt előttem . Fedetlen maradt felső teste és karjai , legalább megfigyelhettem a műveket tökéletes testén .
- H ... Hát t... Te ? Hogy , hogy felvagy ? - kérdeztem meg . Nem válaszolt , csak kacéran mosolygott . Ekkor tudatosult bennem , hogy csak egy törölköző takarja csupasz testem . Éreztem , hogy a fejem a paprika vörös színt vette fel .
- Nem tudtam aludni .- válaszolta közben szemét végig futtatta testemen. - De ahogy látom , ezzel nem vagyok magam .- tette hozzá és végre elvette tekintetét testemről és szemembe nézett . Azonnal elgyengültek lábaim , ahogy megláttam zöld íriszeit . Haját most felfogta egy kisebb kontyba ami javára vált , mivel így jobban ki lehetett venni tökéletes vonásait .
- Én is haraphatok ?- kérdezte . Annyira lebilincselt tökéletes felsőteste , hogy fogalmam sem volt mit kérdezett. Látva , hogy nem tudom miről van szó , elmosolyodott . - Reggeli .- tette hozzá.
-Jaj.. Aa ... Ahhha .- ennyit sikerült kinyögnöm . - É.. Én most , fel.. felmegyek .. felöltözni . - mondtam és amilyen gyorsan csak tudtam elslisszoltam mellette . A lépcső aljánál is még hallani lehetett édesen csengő kuncogását .
---------
Meleget mondtak mára , így egy kék mintás ruha és telitalpú mellett döntöttem . Örültem mert hiába volt már Szeptember , még mindig augusztusi meleg volt kint . Átvonultam a fenti fürdőbe , oldalt feltűztem hajam , felraktam egy kis sminket és már kész is voltam . Akaratom ellenére megint Harryre gondoltam . Ha az ember ránéz egy istent vél felfedezni benne . Tetoválásai még jobban kiemelték külsejét . Tökéletesnek hatott , leszámítva azt a kis dolgot , hogy egy kicsit féltem tőle . De más részt olyan érzéseket váltott ki belőlem amit még senki .
Fel sem tűnt de már elmúlt 7 óra volt . Jesszus milyen sokáig készülődtem ?!
------------
Az osztályba érve csatlakoztam Susanhoz és Lisához míg Harry lemaradt , megfordultam és láttam , hogy Amandával beszél . Az említett lány pedig elnevette magát ,mintha Harry valami vicceset mondott volna, mire Harry kivillantotta ezerwattos mosolyát . Hát jó , itt dőlt meg bennem Mr. Tökély képe , erre a párosra lehet mondani ,hogy zsák a foltját , és még azt hittem lehet más .Susan és Lisa elmesélték , hogy tegnap elmentek a kis tóhoz fürödni majd egy gyorséttermi kajáldába . Halgattam egy darabig , majd teljesen elvonultam saját világomba . Hogy lehet valaki ennyire egy faszkalap , tegnap nőiességemet simogatta , maszírozta majd megéltem első orgamusom , később a falnak nyomva csókolóztunk , most meg ... Most meg a ribanc Amanda arcát simogatja ...
Ez az év hosszú lesz ....Az eslő óránk osztályfőnöki volt Mr . Benettel . Helyet foglaltam kedvenc helyemen leghátul . Lisa Susannal ült , úgy tűnt magam fogok ülni majd a tanítóval egy időben megjelent Adam is . Édes egy fiú volt a maga szőke fürtjeivel , kék szemével és kisfiús vonásaival . Régen tetszett , de rájöttem , hogy nekem esélyem sem lenne nála .
Mellém ült ,örültem ,hogy nem kell magamban ülni .
- Jó reggelt ! - köszöntött minket Mr. Benett . - Vannak hiányzók ?- kérdezte ,mi pedig nemlegesen megráztuk a fejünk . - Rendben , akkor csendben elfoglalhassátok magatokat ! - mondta kedvesen , majd jómaga elővett egy könyvet és elkezdett olvasni .Egész órán Adammel viccelődtünk , elmeséltük egymásnak mi történt velünk nyáron ,nekem nagyon nem volt mit mesélnem ,neki annál jobban . Elmesélte , hogy szüleivel Görögországban voltak egy hétig , mindenféle görög kaját ettek és a többi . Egész órán olyan fura érzésem volt ,mintha valaki egyfolytában figyelne minket . Megfordultam és láttam , hogy Harry szúrós tekintettel néz rám Adamre pedig egyenesen úgy , mint akit megakar ölni . Láttam , hogy Amanda, kézét Harry combjára csúsztatta , de ő nemes egyszerűséggel kissé indulatosan lelökte azy , aki megsértődött és elkezdett túlzottan gesztikulálva beszélgetni barátnőjivel . Ezen a jeleneten elmosolyodtam , bár reméltem Harry ezt nem látta . Azért nem értem miért rázta le Amandát . Az egész nap nyugisan telt , a tanárok békén hagytak bennünket , egyedül fizikán ismételtünk egy kicsit , persze ez érthető ha az igazgató tanítja .
Harry szemszöge :
Elkezdtem becserkészni a szőke libát , ami valljuk be nem volt nehéz . Fél szemem azért Isabellen tartottam , holott csak Susannel meg a vöröskével beszélgetett. Így visszatértem eredeti tervemhez .
- Nem megyünk el valahová suli után ? - kérdeztem Amnadától , mire kinyögte egy nyálas vékony hangon , hogy Deeee . A falra tudtam volna mászni tőle , túlságosan bosszantott .
A tanítóval egy időben egy srác jött be , aki Isabell mellé ült az Én Isabellem mellé . Oohohóóó , mi az , hogy az én Isabellem , Harry szedd már össze magad ember . Ennek ellenére minden mozdulatukat figyeltem . Egyszer csak Isabell felém fordult , láthatta , hogy mérges vagyok . Egy kezet éreztem meg a combomon , azonnal leráztam magamról Amanda kezét . Szarok rá ha megsértődik , engem most csak Isabell érdekel meg ez a srác aki fogdossa meg mosolyog rá.
No várj csak , ezért még kapni fogsz Apucitól Szépségem ...Tessék , itt az új rész , remélem tetszik és , hogy nem unalmas 😊❤
Puszi ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Is Falling [ H. S. ]
Hayran KurguA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...