2.

3.6K 109 1
                                    

Mikor megláttam a srácot ( aki mellesleg idősebb lehett tőlünk gimnazistáktól ) , éreztem , hogy kihagy a szívverésem . Nem tudom miért de elöntötte arcomat a pír , így muszáj voltam lehajtani kissé a fejem . Egy kezet éreztem a jobb vállamon , és sajnos tudatosult bennem , hogy a kéz tulajdonosa nem Lisa . Felemeltem a pírtől kipirosodott fejem és Mr. Benett  aggódó tekintetével találtam magam szemben . A háttérben érzékeltem , hogy a fiú ezt a jelenetet pimasz vigyorral nézte végig , amitől még jobban égett az arcom.
- Isabell jól érzed magad ? - kérdezte Mr. Benett . - Istenem jól vagy tiszta piros az arcod ? - kérdezte . Válaszként bólogattam arcom pedig egy tűzpiros paradicsommal vetélkedhetett  .

- Akkor bemutatom nektek Susan Donovent és Harry Stylest , mindketten Angliából jöttek . Ebben az évben ők lesznek az osztálytársaitok . - nézett közben az említettekre , mire a lány , vagyis Susan aprón bólintott . - A szüleitek már tudnak róluk , és persze azt is ki hova kerül .- fejezte be mondatát Mr. Benett.
Miiii ???? Anyám tudta , de nem szólt róla semmit , nagyon remélem , hogy Susan kerül hozzánk .... Fohászkodtam magban .
-Isabell ! - szólt rám Mr. Benett .
-Figyelek , tanár úr ! Elnézést .- mondtam halkan .
- Jöjjön akkor a szétosztás , remélem kijöttök majd egymással az elkövetkező egy évben , természtesen  Susannek és Harrynek is kell majd suliba járnia ! - jelenette ki Mr. Benett , miközben rájuk nézett .

Ott abban a momentumban azt hittem végem . Lehet , hogy ez a srác fog nálunk lakni ... Sikerült összeszedni maradék bátorságomat ,hogy megnézzem alaposabban ezt a fiút . Félhosszú barna haja lazán lógott . Tökéletes arcvonásai voltak  Harrynek , alkata egy modellé , nem lehetett figyelnem kívül hagyni izmos karját bár pulcsija bővebb volt , még így is jól kivehetőek . Istenem de jó lenne a karjai között . Istenem ezt azonnal verd ki a fejedből , hisz nem is ismered .
Gondolatmenetemet egy halk ám jól kivehető kuncogás szakította félbe. Amandáé volt a ez a hang , Harry láttan . Az említettet láthatólag nem zavarta Amanda kis játéka , sőt még rá is tett egy lapáttal mikor megnyalta lassan a száját majd ezt követően kivillantotta legszebb mosolyát . Ennyit arról , hogy milyen is Harry valójában , bizonyosan szoknyavadász . Isteni , én meg egy évig megosztom vele a házam ...

------------
- Ez milyen igazságtalanság már ,te kapod meg az Angol sexistent ! - próbált mosolyt csalni arcomra Lisa , bár nem igazán figyeltem rá .
- És láttad azok a gödröcskéket ,mikor elkezdtett mosolyogni ? Jézusom , tudnék mit kezdeni ezzel a sráccal - nézett rám perverzen barátnőm , erre már én csak elnevettem magam .
- Nyugodtan vigyed , láttad , hogy nézett Amandára ?! Én haza nem megyek ezzel , még az hiányzik , hogy majd hozzánk hordja fel a ribancot. - hangoztattam .
- Hé ,nyugodj meg Zoë , nem lesz semmi ilyesmi , meg különben is miért érdekel az téged kivel fog majd lefeküdni . Csak nem tetszik neked Harry baba ? - vigyorgott Lis gonoszan  .
Kinyújtottam rá a nyelvem , majd elindultunk Mr. Benett irodájához .
----------
- Rendben lányok , a papírt a szüleitek itt irják alá ,  20 percen belül itt vannak mind a négyőtökért . - szólt kedvesen az ofő. Ezzel ki is ment , mi meg ott maradtunk Susannel és Harryvel . Harry azonnal elkezdtett fülhallgatózni , ezzel jelezve , hogy ő nem hajlandó ismerkedni , phh bunkó .
- Ne is figyeljetek rá , mindig ilyen , pedig tud kedves is lenni , sajnálom , hogy ő kerül hozzád.  Isabell , ugy-e ? - tájékoztatott minket Susan , angolos kiejtésével .
- Hívj csak nyugodtan Zoënak  - mondtam neki mosolyogva . - Bár remélem lesz valami csekély komunikáció ,tekintve , hogy év végén be kell őt mutatnom .- szóltam egy sóhaj kiséretében.
Susan bólintott majd picit hozzám hajolva folytatta . - Vigyázz vele ,ne hadd , hogy levegyen a lábadról ! -Nem értettem miért mondott nekem ilyet . - Észben tartom .- mondtam de  firtattam tovább , úgy is ki fog derülni .
- Már most érzem , hogy mi nagyon jól kifogunk jönni Susan .- hallom Lisát , Susan pedig erre a kijelntésre elkezdett nevetni  . Ez beteges , de Susan majdnem olyan volt mint Lisa , bár inkább viselkedésben egyeztek ...
-----------
Már javában voltunk a csevejnek  mikor a szüleink megérkeztek . Alá írták a kellő papírokat ,megbeszéltek mindent, elköszöntünk egymástól és már indultunk is haza . Mi Harryvel , aki még szüleim jelenlétében sem volt hajlandó kivenni fülesét, a köszöntést pedig egy szimpla biccentéssel intézte el , Lisáék pedig Susannel , akiknek alig állt be a szájuk a sok csevegéstől...

Nos ez lett volna a második rész ❤
Remélem tetszett ❤
Puszi

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now