10.

2.7K 88 0
                                    

Harry mellkasán ébredtem . Mosolyognom kellett , hisz vissza gondolva mi is történt tegnap , valami fantasztikus volt . Emlékszem egész testem égett miközben elöntött a gyönyör . Furcsa volt egy kicsit ujjait magamban érezni , eddig még soha nem ujjaztak meg , de az , hogy tegnap egyszerre ujjazott meg és kényeztetett nyelvével repített el a gyönyörhöz . Sokkal intezívebben érezékeltem mindent .
Harry édesen szuszogott mellettem , kihasználva az alkalmat megfigyeltem tetoválásokkal borított felső testét . Néhányon végig simítottam , mire elkezdett mocorogni , így inkább abba hagytam , nem szerettem volna felébreszteni .

Csörömpölést hallottam lentről . Arrébb raktam Harry kezét , aki meg is fordult mindjárt másik oldalára . Felvettem egy köntöst és lebattyogtam megnézni mi okozta a zajt .
Anyával találtam magam szemben .
- Jaj drágám , nem akartalak felébreszteni ,sajnálom .- mondta ,közben pedig folytatta dolgát .
- Semmi baj , de öö... Mire kellenek a bőröndök ?-kérdeztem , ekkor vettem észre , hogy nem csak Anyáé de Apaé is ott van .
- Eleonor  kórházba került , ne ijedj meg , otthon elesett eltörte a lábát és a karját ,de amúgy jól van , csak segítség kell neki mindenben . Apáddal elutazunk hozzá 3 hétre vagy tovább is leszünk , nem tudjuk .- leesett állal hallgattam . Sajnáltam szegény Eleanor nagyit , remélem minél hamarabb felépül , nagyon szeretem őt , imádok nála nyaralni , bár már rég láttam . De...
- Anya , te most itt hagysz engem Harryvel ?! - kérdeztem elvékonyodott hangon . Mih ??? Három hét Apucival , kettesben ?! Vegyes érzéseim voltak ezzel kapcsolatban .
- Igen .- jelentette ki . Anyám megvan huzatva , látta már Harryt ?! Vele akar itt hagyni ?! - Rendes fiúnak látszik és biztosan az is . Tudom , hogy nem a legjobbkor történt ez ,de majd add át neki üdvözletünket meg , hogy sajnáljuk. Emilynek szóltam , hogy majd nézzen néha rátok . Hagytam pénzt a fiókban ételre meg amire kell . De most már megyek , Apád már kint vár a taxiban , és elkell éjük a repülőt Olaszországba .- majd nyomott egy puszit arcomra, kilépett a házból a bőröndökkel . Én meg csak álltam , és néztem édesanyám hűlt helyét . Úgy döntöttem , iszok egy pohár vizet . Utána már indultam is vissza Harryhez aki remelélhetőleg még aludt , hisz még csak fél öt volt .

Felvettem egy bő felsőt majd visszafeküdtem Apucihoz . Persze erre felébredt . Rám emelte tekintetét és elmosolyodott .
- Hány óra van ? - kérdezte rekedtes hangon , ami annyira tetszett .
- Fél öt . - válaszoltam . Összeráncolta szemöldökét . Majd magához húzott .
- És miért is van fel az én szépségem ilyen korán ? - érdeklődött majd hajamba egy puszit nyomott .
- Umm... Hát tudod , Anyáékelmentek3hétreolaszországbamamámhozmivelelesetteltörtakezemegalábaésamígjobbannemleszőkfpgjákgondjátviselni - mondtam ki egy szuszra . Éreztem , hogy Harry  elnevette magát majd szorosabban tartva még jobban magához húzott .
- Mit szólnál ahhoz ha ma nem mennénk iskolába , Szépségem ? - suttogta fülembe amitől kirázott a hideg . A fülem mögötti részre adott egy puszit , mire felsóhajtottam . Nem akartam kihagyni már a harmadik napon a sulit .  Megfordultam , hogy szemébe nézhessek . Azokba a gyönyörű zöld szemekbe . Ennyi kellett ahhoz , hogy eldöntsem , ma nem lesz iskola .
- Rendben .. Apuci - mosolygtam rá majd egy csókot adtam ajkára . Derekamnál fogva a lehető legközelebb húzott , így mellasának simultam , majd elmélyítette csókunkat....

Hiii , itt az új rész , tudom rövidebb de remélem azért tetszik majd ❤❤
Puszi❤

Night Is Falling [ H. S. ] Where stories live. Discover now