13.

2.2K 90 0
                                    

Az elkövetkező hetekben , Apuci nem szólt hozzám de még rám se nézett , nem tudtam mire véljem , azt hittem , hogy többet jelentek neki . Igaz nagyon kevés ideje ismertük egymást. Kihasználta , hogy vonzódok vagyis vonzódtam hozzá , már jó magam nem tudom mi van most velem . A sulira kell koncentrálnom . Legtöbb időmet Lisáékkal töltöttem , maradék időmet pedig Adammal . Már nem érdekelt mit mondott Apu...azaz Harry Adammal kapcsolatban . Adammal jól elvoltunk . Kialakuló félben volt valami köztünk de hagytuk , nem erőltettük , jön majd aminek jönnie kell. Kedves volt velem , megnevetetett ,de nem Harry volt . Nem volt enyhe angol akcentusa , sem tetkói és a főleg nem Ő volt . Hiányzott ......

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Két hét telt el azóta az eset óta . Látszik , hogy kerül , és méghozzá Amandával is kikezdett , megint. Amanda állandóan a nyakában liheg , nevet a viccen , amit le mernék fogadni , hogy nem olyan viccesek , mint mutatja . De miért érdekel ez engem , itt van nekem Adam .

Egyik délután , mikor Adammal moziban voltunk a film alatt összekulcsolta ujjainkat . Igazat megvallva tetszett , hogy végre valaki ilyen kedvesen érint meg . Így a film további részében vigyorogtam , mint a vadalma , még jó , hogy sötét volt nem látta senki az arcom . Foggalmam sincs mit néztünk , ahogy láttam Adamet sem tudta . Hazafelé sétáltunk még mindig összefont ujjakkal , mint egy normális pár . Egy pár . Milyen jól hangzott , még sosem volt barátom , így eljátszottam a gondolattal . Fel sem tűnt , hogy már a házunknál vagyunk , mikor Adam magához húzott és megcsókolt . Először elakartam őt tolni magamtól de mégsem tettem meg . Ajkaim elnyíltak . Csókunk nem volt szenvedélyes , részemről legalábbis nem .
- Olyan rég vártam erre a csókra - szólalt meg Adam először . Elmosolyodtam . Nem válaszoltam , hisz nem tudtam volna mit mondani . Régen tetszett Adam ,de most, igaz egy kicsit bejött , bár inkább Harryt akartam bosszantani . Már megint rá gondolok , miért ?! Itt vagyok a suli legcukibb fiújával én még is Megrontómra gondolok. Gondolat menetem az ajtó nyitódása zavarta meg ...

Night Is Falling [ H. S. ] Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ